Száraz és nedves aszfalton brutális tapadás.
Kanyarokban is remek úttartása van.
Kis gördülési ellenállás aszfalton, mely a futófelület középső mintázatának köszönhető.
Defekt állóság
Sárban használhatatlan.
Aszfaltról letérve emelkedőnek nincs mászó képessége.
Aszfalton használva gyorsan kopik. (ezt nem mondanám hátránynak, természetes hogy jobban kopik)
Mindenes külsőnek nyugodt szívvel merem ajánlani bárkinek. Első keréken kb. 5-5500 km-ert futott és úgy 40-50%-os a kopása. A hátsó keréken a második darabot nyúzom. Az első darab kb. 4000-ert bírt ki. Ez egy teljes szezon alatt kopott el. 70%-ban aszfalton volt használva, a maradék földúton, illetve erdőben. A legnagyobb igénybevétel ahol eszméletlenül kopik, az aszfalton emelkedőnek van. Nagy előnye viszont hogy a tapadása remek, mind fékezéskor, mind pedig kanyarban. Vizes aszfalton is szinte tudja azt, amit szárazon. Az aszfaltról letérve mind addig nagyon jó a gumi, amíg nem sárba akarunk menni. Erdőben emelkedőnek rendszeresen kipörgetem a hátsó kereket, ott nem igazán jó a tapadás. Én úgy vettem észre, hogy a sarat is nehezen dobálja ki a mintázatból. Defektet egyszer sem kaptam vele, pedig nem egyszer mentem át vele üvegszilánkokon. Erdőben sem kivételeztem a keményebb faágakkal, illetve az aljzati avarral, amiről nem lehet tudni hogy milyen meglepetéseket tartogat a gumik számára. Összességébe véve nagyon megvagyok elégedve vele. Jelenleg 1.95 a szélesség, de szeretném próbára tenni a 2.1-et is.
Durva és sáros terep kivételével szinte bárhová jó