Schwalbe Lugano külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 7.490 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (35 vélemény)
Rendezés

mirage avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Elöl használtam főleg, a Schwalbe Lugano defektállósága átlagos van ennél rosszabb is:)

Nagyon jól tapad a Lugano, a gyéméntmintába szerelmes lettem:)

Occsó, és súlyban is nagyon baráti (325g, kevlaros 255:D

A sárga és fehér feldobja a cangát, a barna oldalfalas fekete felnin nagyon sexy:D

Könnyü kézzel is levenni-felrakni meg a drotos verziot is:D

Hátrány

Üvegszilánk kinyirja....ha szilánkot kapsz vele nagyrészt megovja a belsöt, de rövidd idön belül pukli várható:(

Kevés a 7.5bar...hát még az 50tpi:(

Hamar kopik a Lugano....elöl használva fél év alatt (6ezerkm) lekopik defektvédö rétegig...a durano azért 12ezret kibir, és a conti s.sport+ is min ugyanennyit, de azért azok drágábbak-nehezek...

Elég puha oldalfal, ami gördülési ellenállást nézve korrekt, de cserébe nagyon hamar fel lehet ütni:(

Tapasztalat

Tapad mint állat, jól gördül, olcsó, de cserébe szilánk kinyirja, és felütni se nehéz...

Erre ajánlom

Én elöl a tapadás miatt használom mivel a legjobban bevált occo gumma előre, de hátra egyrészt a csak átlagos defektvédelem és a könnyü felüthetőség miatt nem ajánlom...

Ennyiért vettem
2200 nagyker:D
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ezjutotteszembe avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- ára

- az agyonhasználást való tűrése

- szép a Schwalbe Lugano

Hátrány

- vizes / havason, mint bármelyik kategóriatársa, csúszik ez a Schwalbe külső gumi

- csak 7.5 bar max nyomás, ami nekem nem gond, de ha 10 kilóval több lennék....

Tapasztalat

A harmadik ilyen külsőmet használom épp. Azért esett többször is erre a Lugano típusra a választásom, mert mindent összevetve eddig meg voltam elégedve vele. Biztosan léteznek nála sokkal jobb tulajdonságokkal rendelkező külsők, de ennyi pénzzért én ezt találtam eddig a legjobbnak. Defektet kaptam már vele felütéseset és átszúrásosat is, de 6000 körül megyek évente mindenféle rossz utakon, szóval szerintem egy-két defekt mindenképp befigyel. Első gumiként volt amelyik másfél évet ment (9000) és nem emlékszem egészen, de talán két defektet kaptam vele. Tapadása szárazon jó, vízes, havason nem, de ilyen körülmények között ebben a kategóriában szerintem egyik sem teljesítene jól. Volt olyan hátsóm, amelyiknek a futófelületének már több, mint a fele szövetig kopott, mégis teljesen szépen futott, nem deformálódott, szakadt a szál, sőt defektet sem kaptam vele. (Vittoria Zaffiro az első ilyen mértékű kopás helyén szálszakadásos lett és kipúposodott.).  Én elég pehelysúlyú vagyok, szóval nekem elég a 7.5 bar. De érdekességként megemlíteném, hogy érzésre merevebbnek tűnt 7.5-ön, mint a zaffiro 9.5-ön. Összességében meg vagyok elégedve a Luganoval

Erre ajánlom

-napi ingázás

-edzés

Ennyiért vettem
3300
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Visco avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Jól néz ki a Schwalbe Lugano!

- Nekem a hajtogatható változat volt, ezért könnyen cserélhető a belső.

Hátrány

- Nem éreztem gyorsabbnak a Lugano-t mint az előző gyári Bontrager T1-et.

- Első útján kb 20km után új continental belsővel kapásból felütéses defektet kapott. 7baros nyomáson. Nem volt túl bíztató, a Bontragerem első defektje 6000km után volt. Persze ez mázli is lehetett, de akkor is jobban bírta.

- Ha rendesen bekopott, nedves úton nem igazán éreztem stabilnak.

- 2 hónapos élettartam volt, 8000Ft-ért.

- Hiába a 7.5 bar-os max jelölés, 7 barra fújva is visszaenged 1 nap alatt 6.5-6-barra. 62 kg vagyok. Éreztem a különbséget a Bontrager T1 8, 8.5 baros nyomásához képest.

Tapasztalat

Hajtogathatós változatom van. Első útján, új belsővel kapásból defekt 7 báron. Pár napja Pesten újabb defekt, de ez már ketté is vágta a külsőt úgy, hogy az új belsőt felfújva a résen ki is türemkedett a belső. Tehát kuka az egész. Biztosan van aki szerencsésebb volt vele, de nekem a 2 hónapért kifietett 8000Ft nem éri meg, de szerintem másnak sem. Nyáron fasza aszfaltra lehet oké ez a Schwalbe külső gumi, de városi rohangáláshoz túl para szerintem. Igaz gyorsan levehető/feltehető ha van pót belsőd, de inkább egy nehezen szerelhető strapabíró külső, mint ez a szívás.

Erre ajánlom

Csak azoknak akik mázlistának születtek. Városi ingázáshoz.

Ennyiért vettem
8000
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Solfrutta avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
  • jól tapad
  • több színben is kapható a Schwalbe Lugano
  • defektvédő réteg van benne, és működik is
  • minimális minta
  • max. nyomáson kedvező gördülési ellenállás
  • viszonylag könnyen szerelhető, drótpereme ellenére
Hátrány
  • puha gumikeverék, gyorsan kopik, mintája hamar eltűnik, kis kavicsok megviselik a futófelületét
  • skidet a puhasága miatt nem igazán bírja a Schwalbe Lugano, nehéz megindítani, de jól lassít
  • alacsony max. nyomás
  • oldalirányú terhelést nehezen viseli, az oldal/futófelület illesztésénél kireped, "kiszőrösödik"
  • újabban drága (4000/db felett)
Tapasztalat

3 darabot használtam eddig, mindet a fiximen, de erre nem igazán alkalmas. Városba sem ajánlanám nyugodt szívvel, mert az apró kavicsok, üvegszilánkok nagyon megviselik. Defektállósága, tapadása jó. Fékes használattal viszonylag sokáig bírhatja.

Erre ajánlom

Országútira, fékes fixire. Túrázásra, téli bringára.

Ennyiért vettem
kaptam
Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
Luganok a fiximen
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
Ez egy nagyon keveset használt példány
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Peetii avatar
45 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép. Sok színben kapható. Elég sok boltban is kapható a környéken. Oldaltartása egészen jó volt. Nem csúsztam meg vele. Én csak sima aszfalton mertem használni. 20as méretben nagyon suhanós ez a Schwalbe külső gumi. Szinte viszi magát. A gördülési ellenállása nagyon kicsi. 

Hátrány

Hát, nálam eléggé előjöttek a hátrányai. 
20as méretben vettem meg és 8baron használtam. hagyományos országúti felnivel állandóan felütöttem.. A legkisebb kátyútól is pattant egyet, majd szépen leeresztett.. másrészt 2 csúsztatás után szinte vászonig elkopott a Lugano. Nagyon vékony volt. Defektet is sűrűbben kaptam vele. 

Erre ajánlom

Országútra.... steril országútra. 

Ennyiért vettem
1800
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botvos avatar
74 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- szép színes változatokban kapható (az enyém kék)
- a defektvédelemmel ellátott verzió nagyon jól ellenáll a külső behatásoknak
- kis ellenállás, jó gördülés
- jól tapad a Schwalbe Lugano minden körülmények között
- nagyon jó ár/teljesítmény arány
 

Hátrány

- 7,5 bar max nyomás
- a keverék kissé lágy, ezért kopik (ennek fejében viszont igen jól tapad)

Tapasztalat

Nagyon jó paraméterekkel bír a Schwalbe Lugano, jó áron kapható és még szép, designos is. Alapvetően teljesen meg vagyok elégedve. Apró fájdalom, hogy nem fújható 8 bar-ig, "csak" 7.5-et bír az ajánlások szerint, illetve kb 1000km megtett távolság után a hátsó keréken jól látható kopásnyomokat mutat. Egy jól fél cm szélességben már teljesen eltűnt a mintázat, bár ez eddigi tapasztalataim szerint egyáltalán nem befolyásolja a tapadását.
Nagyon jól tapad, jól gördül, és a "puncture protection" verzóval eddig egyetlen deffektet sem szedtem össze.

 Update: mintegy 3000 km után a hátsó cserére szorult a futófelület közepén keletkezett vágás miatt. Ha ez nem történik még bírta volna...

 

Erre ajánlom

Országútira bármire nyugodt szívvel ajánlom! Nagyon jó külső, jó áron.

Ennyiért vettem
3400
Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2012 külső gumi
Schwalbe Lugano  2012 külső gumi
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mrteddy avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nagyon jó defekt elleni védelem!!! konkrétan egyikkel sem kaptam defektet! ;)

viszonylag jól tapad és gurul a Schwalbe Lugano

a drótos olcsó

a hajtogatható könnyű 255g (drótos 325g)

hosszú távon is bírja a 8,5 BAR nyomást a gyári max 7,5 helyett :)

a drótos elől már 4000+ km fölött jár és még 1-2000-et biztos el fog menni szerintem

Hátrány

dóros és a hajtogatható is csak 7,5 BAR-ig fújható a gyár szerint (a hajtogathatósnál a Schwalbe honlap 9 BAR-t ír, de a gumira 7,5 van írva...) a gyakorlatban mindkettő bírja a 8,5 BAR-t, bár a drótos oldalfala kirepedezik, de bírja

a hajtogatható változat drága! 7100 pénz és hátul 2500 km alatt szövetig kopott, a Bizzard majdnem féláron 2x ennyit tudott... de a drótos lugano is jobb vétel

Tapasztalat

nekem volt drótos és hajtogatható is, defektet egyikkel sem kaptam!

a hajtogathatós drága! és hamar kopik! de 70 g-vel könnyebb

a drótos fele annyiba kerül és többet bír, mint a hajtogatható, jobb vétel!

drótos 3500 Ft, 0 defekt, elől 4000+ km és még bőven jó

hajtogatható 7100 Ft, 0 defekt, hátul 2500 km de már kuka :S

 

Nekem eddig a Blizzard jött be összességében a legjobban, kár hogy már nincs :( majd egyszer kipróbálom a Schwalbe Durano-t, de most a CST C1406 Czar EPS hajtogatható lesz kipróbálva, majd írok róla :)

Erre ajánlom

normál outi felhasználásra, edzésre (amit nem fog tönkretenni a defekt!) túrázni

Ennyiért vettem
3500 / 7100
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sz.Tamás avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szerintem jó a defektállósága, nekem még nem volt vele defektem. Nálam egész jól bírja, szerintem tartóssága se olyan rossz. Én mindkét keréken használom, általába napos, száraz időben. Hobbi országútizásra ajánlom a Schwalbe Lugano-t.

Hátrány

Még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Szerintem nem olyan rossz

Erre ajánlom

road

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Schwalbe Lugano külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

nemvolt még vele deffektem
fixin ahsználom hátul, közel10 hónapot kibír.
jól gurul bár jólenne ha lehetne nagyobb nyomásra fújni.

elöl hátul megálja a helyét a Schwalbe Lugano

egész jól tapad, de esőben ha blokkol a kerék akkor nagyon csúszik.

városba aszfalton érdemes esetleg országútis edzésekre.

olcsó megéri az árát.

Hátrány

kis nyomás
szinte csak 23as szélességben kapható
 

Tapasztalat

shcwalbenak az egyetlen gumija aminek nem repedezett szét a gumija alattam, bár lehet hoyg hamarabb elkoptatom.

Erre ajánlom

városi szaladgálás, outi edzés.

Ennyiért vettem
2500
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hunyi23 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jól néz ki...

500km 1 defekt

viszonylag jól tapad

nem túl drága ez a Schwalbe külső gumi

Hátrány

lágy keverék, gyorsan kopik, kavicsok megviselik

oldala kirepedezik, nekem 1 kiszakadt 500km után, 2 pedig durrdefekt 100km körül (igaz hogy 70km/h sebességnél stéherezve..)

 

Tapasztalat

Schwalbe szégyene, bár lehet hogy a gyári selejt jön hozzánk

Erre ajánlom

NEM ajánlom, senki ne vegyen ilyet Magyarországon, a selejt érkezik hozzánk

Ennyiért vettem
3000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NyilasMisi avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Schwalbe

Eddig csak néhány defekt volt vele

Alacsony gördölési ellenállás

Stabilan tart az úton mindenféle időjárási viszonyok között

Kanyarban biztonságos

Hátrány

Terepen szigorúan tilos használni!

Kicsit gyorsan kopik, nagyobb tartósságra számítottam egy ilyen gumitól.

Erre ajánlom

Országúti, városi kerékpározáshoz

Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mdoni avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Jó tapadás vizes aszfalton is.
  • Defektvédő réteg rendesen teszi a dolgát, még sose kaptam vele defektet.
  • Könnyen cserélhető ez a Schwalbe külső gumi.
  • Amíg nincsen normálisan bekopva(van rajta még minta) kicsit nehezen megy, mikor már teljesen sima felület akkor nagyon jól gördül a lugano.
Hátrány
  • Gyorsan kopik a Lugano, 150km után a futó felület közepén már kezd eltünni a minta.
  • Csak 7,5 bar max nyomás ( de 9,5 bart még bírja  én folyamatosan 8 baron használom)
  • az oldala hamar megrepedezik
Tapasztalat

Mindkét keréken ilyet használok az első több mint 3500km nél jár igaz minta már nem sok van rajta de még kb 1000km-t biztos kibír. Hátso keréken most használom a második lugano gumit sajnos hátul max 2000-2300km-t birt pedig komolyabb elfékezés nem is volt. Simán egyenletesen lekopott a Schwalbe Lugano, kopás közben a tapadásból semmit se vesztett. Főleg száraz  magyarországi úthálozathoz mérten csúcsminőségü úton használom esőbe se vettem észre komolyabb tapadás csökkenést pedig volt olyan hogy a felni se látszott ki vízből. Ha valamit akkor a füvet (föleg ha egy kicsit vizes is) azt nagyon nem birja rögtön csúszik és elforog rajta. A defekt védelem jól müködik látszik hogy érték már tüslkék és drót/üvegdarbok de defektet még nem kaptam vele.

Eddig ez a fajta gumi jött be a legjobban volt már mindenféle gumi a bringán de eddig ez a leghasználhatobb a 3-4000ft os árkategóriában.

Erre ajánlom

Jóminőségü országútra füvet/földet messzire elkerülni.

Ennyiért vettem
3500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Taylormaster avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól néz ki... kicsi ellenállás...

Hátrány

Na az van, amióta megvettem csak a baj van vele, nem lehet vele elindulni nyugodtan, mert mindenhol defektet kapok, és csak városban, betonon használtam a Schwalbe Lugano-t. Kb 1 hónapja van meg és már több mint 10 defektet kaptam vele, pedig csak 5x mentem vele..., iszonyatosan idegesítő... zabálja a belsőt, semmit nem ér a defektvédelem rajta, mert az összeset azon a felületen kaptam be. Volt olyan hogy reggel bejöttem dunaharasztiról újpestre, a hungárián kaptam egyet az elsőbe, megragasztás, aztán ugyanazon a napon délután újpestről a dráva utcába indultam és 500m után defektet kaptam hátul, kicseréltem egy új belsőre és rá 50m-re az is kilukadt, még tetézte hogy az elsőm is kilukadt. Balatonkörön még abban az utcában defektet kaptam ahol elindult a csoport..., egyszer láttam csak, hogy mi volt(királydinnye), a többit nem, csak a lukat, volt hogy 2 luk volt egymás mellett a belsőn.

Azért vettem meg ezt a Schwalbe külső gumit, mert a többiek dícsérték... ezért írok...használhatatlan.

 

Tapasztalat

Felejtős

Erre ajánlom

Foltozást gyakorolni.

Ennyiért vettem
3700
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vischlen avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Annak ellenére, hogy nem rendelkezik defektvédelemmel a Lugano jól ellenáll a külső behatásoknak. Én első keréken használtam ezt a köpenyt bő egy éven keresztül, országúton és városban is, mindenhol kiválóan teljesített. Tovább növeli a külső érdemeit, hogy a kerékpárom  előző tulajdonosa ugyanezt a köpenyt legalább másfél éven át használta. Amikor megkaptam a külsőt már telesen simára kopott, de komolyabb vágásokat az alatt szerzett, amikor én használtam. Mégsem azért kellet kidobni, mert olyan volt már, mint a szita. Az oldalfalán belülről kezdtek kitüremkedni a szövet szálai és ezek a kis csomók kikoptatták a belsőt, na de 2,5 év vagy még annál is hosszabb intenzív használat után ezt nem hátrány.

 

Hátrány

Nincs, a teljesítménye meghaladja azt, amit az ára alapján elvárnánk tőle.

Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2009 külső gumi
In memoriam Lugano
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SiMoon avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Színes :)

jól tart a legtöbb terepen

defektem még nem volt vele (UPDATE: két év után egy pici tüske befurakodta magát)

Hátrány

számomra nem igazán van

Tapasztalat

Városi cirkálón használom télen nyáron (nagy hóban azért cserélek télibringára). Defektet sosem kaptam vele, de vannak rajta csúnya vágások, amik azt jelzik, hogy érte pár erősebb behatás.

Idén először történt meg, hogy esőzés elején (amikor a kosz felázik és csúszós trutyivá válik), kanyarban nagyobbat döntöttem és elcsúsztam, egyébként jól tapad (persze hóban sem igazi :)

Ha tönkremegy, legközelebb is ilyet veszek, bejött.

 

UPDATE: két év és 7000km után megkopott kissé, ezért úgy döntöttem cserélem. Szerintem még egy évet elbírt volna, de inkább megelőzöm a bajt, mintsem menet közben egyszercsak megadja magát. Nem faroltam vele soha, így is megkopott az idők folyamán.

Ezelőtt drótperemes volt, most hajtogatottat vettem. Leszedni és felszerelni nagyon könnyű, még szerszám sem feltétlen kell hozzá.

Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2010 külső gumi
Schwalbe Lugano  2010 külső gumi
Két év és kb. 7000km különbség
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (35 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 700 x 20C
  • 700 x 23C
  • 700 x 25C

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van (Puncture Protection)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 700 x 20C Puncture Protection Silica 245 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica White Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Red Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Blue Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Yellow Stripes 255 g
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 280 g
  • 700 x 20C Puncture Protection Silica 305 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica White Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Red Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Blue Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Yellow Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Beige-Skin 325 g (drótperemes)
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 350 g (drótperemes)
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 360 g (drótperemes)

 
további információk:

A belépő szintű modellünk. Attraktív kétszínű kialakítás. A klasszikus gyémánt profil megbízható teljesítményt nyújt száraz és nedves aszfalton egyaránt. Természetesen defektvédő szalaggal.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Lugano-ból van 26-os?
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
Hol kapható a Schwalbe Lugano?
1 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Lugano termékkel kapcsolatban: