- Jól néz ki a Schwalbe Lugano!
- Nekem a hajtogatható változat volt, ezért könnyen cserélhető a belső.
- Nem éreztem gyorsabbnak a Lugano-t mint az előző gyári Bontrager T1-et.
- Első útján kb 20km után új continental belsővel kapásból felütéses defektet kapott. 7baros nyomáson. Nem volt túl bíztató, a Bontragerem első defektje 6000km után volt. Persze ez mázli is lehetett, de akkor is jobban bírta.
- Ha rendesen bekopott, nedves úton nem igazán éreztem stabilnak.
- 2 hónapos élettartam volt, 8000Ft-ért.
- Hiába a 7.5 bar-os max jelölés, 7 barra fújva is visszaenged 1 nap alatt 6.5-6-barra. 62 kg vagyok. Éreztem a különbséget a Bontrager T1 8, 8.5 baros nyomásához képest.
Hajtogathatós változatom van. Első útján, új belsővel kapásból defekt 7 báron. Pár napja Pesten újabb defekt, de ez már ketté is vágta a külsőt úgy, hogy az új belsőt felfújva a résen ki is türemkedett a belső. Tehát kuka az egész. Biztosan van aki szerencsésebb volt vele, de nekem a 2 hónapért kifietett 8000Ft nem éri meg, de szerintem másnak sem. Nyáron fasza aszfaltra lehet oké ez a Schwalbe külső gumi, de városi rohangáláshoz túl para szerintem. Igaz gyorsan levehető/feltehető ha van pót belsőd, de inkább egy nehezen szerelhető strapabíró külső, mint ez a szívás.
Csak azoknak akik mázlistának születtek. Városi ingázáshoz.