Schwalbe Lugano külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 7.490 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



31-35 (35 vélemény)
Rendezés

madsnail avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Defektvédő erősítés a futó felületen
  • Jó úttartás
  • Baráti ár
  • Több színben is kapható

 

Hátrány
  • Oldalfala nagyon vékony (de megfelelő nyomással ez nem olyan nagy baj)
Tapasztalat

Én eddíg 500km-t tettem bele. Nálam még megvan a minta nem vészes annyira a kopás. Eddíg nagyon jó tapasztalataim vannak vele. 7 bar körül használom, kicsi a surlódás, jó az úttartás. Legutóbb írgalmatlan felhőszakadásban jöttem vele haza (kb 30km keresztül), ennek ellenére megmaradt a tapadás (nyilván nem mentem annyival és nem döntöttem kanyarban), semmi bizonytalanság. Figyelmetlenségből már párszor sikerült hatalmas kátyúba (gödörbe) belezúzni vele, de kutya baja. Akit érdekel én megmértem, 302gr és sima CST 21/23 belsővel használom (101 gr), szerintem ez nem olyan vészes pláne ilyen árkategóriában.

Erre ajánlom

Országutira

Ennyiért vettem
3000
Mért tömeg
302 g
Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kimura avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
  • nagyon jó a gördülési ellenállása
  • szép
  • remek övet lehet belúle készíteni
  • mindenféle időjárási körülmény között használható
  • könnyű
  • sok színben lehet kapni
Hátrány
  • gyorsan kopik
  • nekem két szett is amiatt ment szét, mert a fék kopott, és a teteje kicsit beleért a gumiba, az oldalfalában gyakorlatilag nincs anyag
  • viszonylag gyakran kaptam vele defektet
Tapasztalat

mivel két párat is igen hamar leamortizáltam, nem veszek megint városi használatra

Erre ajánlom

országútazni

Ennyiért vettem
2600
Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2010 külső gumi
Schwalbe Lugano  2010 külső gumi
Schwalbe Lugano  2010 külső gumi
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- gördülési ellenállása, tapadása nagyon jó

- jól fogja az aszfaltot, az úttartása jó

- defektállóság több, mint meggyőző.

- többféle színben kapható

Hátrány

- a keverék miatt szerintem hamar fog kopni - a futófelületen lévő kis gula szerű mintázat már 100km után eltünt.

- 7,5 bar a max 

Tapasztalat

Sajnos csak egy hónapig tudtam használni - még most is tudnám, de kockázatos volna (a mellékelt kép alapján talán ez érthetővé válik)

Csak hátsóba használtam!

Teljesen elégedett voltam/vagyok vele, hozta az elvártakat. Sajnos egy hónapon belűl elég komolyan beleállt egy üvegdarab, amely a futófelület teljes egészsét átvágta. Tekerés közben lettem figyelmes a furcsa sercegő hangra, ait a gumibaágyazódott üveg adott ki mikor aszfaltot ért. 

Az abroncs most is "működik", nem vágta át az üveg, és a 6-7bar nyomás sem szakította szét, de azért kockázatosnak ítélem meg így használni (max görgőzésre jó) 

Tutira működik, benne az üveggel, kitudja meddig mentem... ez nálam egy nagy jó pont a többi  nemelhanyagolható menettulajdonságai mellett.

Esőben is volt alkalmam menni vele. A tapadás csökken értelemszerűen, hiszen nincs minta ami kiszorítsa a vizet, de okosan használva vizes aszfalton is balesetmentesen lehet működtetni. A kanyartartása ilyen közegben is meglepően jó.

Ha 3e alatt jutsz hozzá szerintem érdemes beruházni. 

Úgy gondolom kissé drágábban jutottam hozzá... ezért 4 répa

A teljesítményre adott 5 pont a defekttűrő képessége miatt kapott. Ha pusztán a menettulajdonság/teljesítményt (a vételárat is figyelembevéve) nézem, CST czar-al összehasonlítva, akkor 4-et kapna. 

 

 

 

 

Erre ajánlom

outira

Ennyiért vettem
3400
Csatolt képek
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
a vágás
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
a kopás
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
a vágás
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
a kopás
Schwalbe Lugano  2011 külső gumi
a lugano
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DnBobby avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kiváló tapadás

Remek oldaltartás

Minimális gördülési ellenállás

Nedves körülmények között is jó teljesítmény

Hátrány

Gyorsan kopik

Tapasztalat

Kb. 500 km-t tettem bele, ezidő alatt használtam esőben, homokos aszfalton, sima aszfalton, és minden körülmények között jól teljesített. Imádom, ahogy kanyarban tart :)

Skidelni nem ildomos vele, mert könnyen kopik (20 m-es csík után szövetig kopott, országútra való, nem ilyen hülyefixisnek, mint én).

Ha nem baromkodsz vele, akkor nagyon jó gumi.

Erre ajánlom

Országúti edzések, városi közlekedés.

Ennyiért vettem
3.000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lippi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Hát lehet kapni több színben.. :)
Hátrány
Még nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Nemrég vettem, így megbízhatóbb véleményt nemtudok írni,
de az eddigi használat szerint:
Az én 60 kilóm alatt jól tapad, még a sóderbe se vágódtam el vele.
Esőben nem csúszkál, nagy sebességnél is tart

volt egy sunyi defektem, csak itthon eresztett le lassan: egy kis rohadt rózsatövistől...

Nekem elöl hátul ez van, nincs nagy tapasztalatom a külsők között de szerintem jól gördül. - Ha minimum 7- 7.5 bar benne van.
Párat sajnos már sikerült farolnom vele, de a kopás jelentéktelen.

emelkedőn, lejtőn, kanyarban szerintem ugyanúgy viselkedik, jól tart.
Erre ajánlom
Mérete 622-23, városi vékonykerekeseknek ajánlom
Ennyiért vettem
2700 Ft
19 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-35 (35 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 700 x 20C
  • 700 x 23C
  • 700 x 25C

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

van (Puncture Protection)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 700 x 20C Puncture Protection Silica 245 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica White Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Red Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Blue Stripes 255 g
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Yellow Stripes 255 g
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 280 g
  • 700 x 20C Puncture Protection Silica 305 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica White Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Red Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Blue Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Yellow Stripes 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica 325 g (drótperemes)
  • 700 x 23C Puncture Protection Silica Beige-Skin 325 g (drótperemes)
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 350 g (drótperemes)
  • 700 x 25C Puncture Protection Silica 360 g (drótperemes)

 
további információk:

A belépő szintű modellünk. Attraktív kétszínű kialakítás. A klasszikus gyémánt profil megbízható teljesítményt nyújt száraz és nedves aszfalton egyaránt. Természetesen defektvédő szalaggal.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Lugano-ból van 26-os?
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
Hol kapható a Schwalbe Lugano?
1 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Lugano termékkel kapcsolatban: