- gördülési ellenállása, tapadása nagyon jó
- jól fogja az aszfaltot, az úttartása jó
- defektállóság több, mint meggyőző.
- többféle színben kapható
- a keverék miatt szerintem hamar fog kopni - a futófelületen lévő kis gula szerű mintázat már 100km után eltünt.
- 7,5 bar a max
Sajnos csak egy hónapig tudtam használni - még most is tudnám, de kockázatos volna (a mellékelt kép alapján talán ez érthetővé válik)
Csak hátsóba használtam!
Teljesen elégedett voltam/vagyok vele, hozta az elvártakat. Sajnos egy hónapon belűl elég komolyan beleállt egy üvegdarab, amely a futófelület teljes egészsét átvágta. Tekerés közben lettem figyelmes a furcsa sercegő hangra, ait a gumibaágyazódott üveg adott ki mikor aszfaltot ért.
Az abroncs most is "működik", nem vágta át az üveg, és a 6-7bar nyomás sem szakította szét, de azért kockázatosnak ítélem meg így használni (max görgőzésre jó)
Tutira működik, benne az üveggel, kitudja meddig mentem... ez nálam egy nagy jó pont a többi nemelhanyagolható menettulajdonságai mellett.
Esőben is volt alkalmam menni vele. A tapadás csökken értelemszerűen, hiszen nincs minta ami kiszorítsa a vizet, de okosan használva vizes aszfalton is balesetmentesen lehet működtetni. A kanyartartása ilyen közegben is meglepően jó.
Ha 3e alatt jutsz hozzá szerintem érdemes beruházni.
Úgy gondolom kissé drágábban jutottam hozzá... ezért 4 répa
A teljesítményre adott 5 pont a defekttűrő képessége miatt kapott. Ha pusztán a menettulajdonság/teljesítményt (a vételárat is figyelembevéve) nézem, CST czar-al összehasonlítva, akkor 4-et kapna.
outira