Május elején vettem kettőt, lecserélve a CST Czar-t. Tapadása kanyarokban nagyon jó, 9bar-ig fújható, én 8 körül használom a hátsót, az elsőt 7-7,5 között. Kb 6-700km-t mentem már vele, hátul kicsit jobban megkopott már, de csak annyira, hogy kisimultak a gyémántok, elöl egy 1mm széles csíkban kopott még. Nagyobb sebességnél jobban bedőlve a kanyarokban nem csúszik, az úton tart és nem is kell félnem közben, hogy megcsúszik, szoktam hallgatni és az alapján is mondhatom ezt.
Defekttől nem tartok, mert 8 bar körül nincs sok esély rá, ha csak nem direkt megyek rá az üvegszilánkokra. Nagyobb melegben szereti gyűjteni a kavicsokat, de megválogatja, melyikeket, ami keményre fújt guminál idegesítő, még ha kis kavicsról is van szó.
Könnyű felrakni/leszedni az Airline Evo felnikre, meglepően könnyű, igaz ezek nem a drótos változatok.
A kb egy hónap és magam mögött hagyott km-ek után, az első gumiban lett egy púp valamitől, jobb oldalra elcsúsztak a drótszálak egy pontban. Nem zavaró, és nem is nagy mértékben. Hogy mitől nem tudom, de egyelőre még nem cserélem le, mert hát ahhoz képest drága, hogy havonta, 2 havonta új gumit vegyek.