Tetszik a tapadása, vizes úton is. Hóban is mentem vele néhányszor, és ott is helytállt.
A fékutam lerövidült a Conti Traffichoz képest, és aszfalton bátran bedőlök.
De az egyértelmű előnye, hogy gyakorlatilag nem tud defektet kapni.
Mint jó mindenes gumi, jó mindenre, de nem tökéletes mindenre.
Homokos úton gyengécske, aszfalton gurulhatna jobban( bár a mintához képest nagyon jól gördül)
Maximális szigorral ennyit tudnék ideírni.
5 éve bringázok újra, és a defekt nekem olyan természetes volt mint a lélegzés. Volt erős oldalfalú gumim, ami szinte nem is gurult aszfalton, volt vékonyabb gumim vastag belsővel, volt szélesebb gumim, de egyik sem felelt meg. Vagy a gördülési ellenállása volt minősíthetetlen, vagy jól gurult, de felütődefektet kaptam vele stb.
A defekt gátlók sem jelentettek megoldást, ráadásul nagyon nehéz lett tőle a kerék, és erősebb lejtőn a centrifugális erő végett, erősen ütött tőle a kerék
Adott egy tök jó bicikli, és heti szinten javítok defektet. Napi 4 volt a rekordom.
Besokalltam!
Bepöccentem, és megvettem ezt a garnitúrát. Most már lassan három éve használom, és egyetlen egy defektem sem volt azóta. EGY SEM !
És jöhet minden, murva, kavics, homok, aszfalt, sár, üvegcserép, én csak megyek. Nyugodtan odavághatom az éles járdaszegélynek, mert nem lyukad ki.
Talán ez a két gumi emelt a leg többet , a biciklizés élményén, mert bár hová el merek indulni vele, tudom, még ha rám is esteledik, nem fog kelleni defektet javítanom, lehetetlen körülmények közt.
És ha így nézzük a dolgot, akkor bizony még sem drága. Ami drága volt, az a többi gumival való probálkozásaim.
Most már kb 70 % - ban el van kopva, de ami biztos, hogy ugyan ilyen gumit fogok venni következőre is Marathon Extreme 26x2.0 Maxxis freeride belsővel 26x2.2-2.5
A megoldás defekt ellen.
Mindenkinek, akinek fontos, hogy megbízható legyen a haladás. Nem azt mondom, hogy a többi gumi szar, csak azt mondom, hogy ez a defektvédelem csúcsa jelenleg, és ehhez képest, jó a mintázata, és a gumi összetétele.
Nekem a hosszú túráknál nagyon bevállt.