Schwalbe Rocket Ron 2013 külső gumi

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 9.990 Ft - 19.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-24 (24 vélemény)
Rendezés

Mimi avatar
10 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A feleségem bringáján található, de azért kipróbáltam. Jól tapad könnyen gurul megy mint atom. Hegyről lefele felfele minden körülmények között megállja a helyét. defekt még nem volt. Aszfalton is jól tapad, de gyorsan is kopik.

Hátrány

Szerintem kicsit dága, de a minőséget meg kell fizetni.

Erre ajánlom

AM, XC, DH, FR

Ennyiért vettem
Bringával járt.
Csatolt képek
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

silim avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyű, jó oldaltartású gumi. Terepre, versenyre ideális.

Hátrány

Nem túl olcsó. Aszfalton gyorsan kopik.

Tapasztalat

Első gumiként használom, két szezont nyomtam vele végig maratonokon, edzéseken használva. Dagonyában nem az igazi, de kisebb sárban jól működött. Hátsó keréken Ritchey Zmax van, az könnyebben kicsúszik. Defektem még nem volt vele.

Erre ajánlom

Terepre, maratonokra ajánlom.

Ennyiért vettem
12500.-
Mért tömeg
550 g
Csatolt képek
Schwalbe Rocket Ron  2009 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botvos avatar
74 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Jól tapad minden körülmények között a mintázatnak és a lágy gumikeveréknek köszönhetően.

Hátrány

Aszfaltra nagyon nem való! Aszfalton rettenetesen zúg, másrészt gyoran kopik.

Tapasztalat

Keróval együtt kaptam. Sokat nem használtam, mert a kevésbé durva mintázatú gumit részesítem előnyben.

Erre ajánlom

Terepre, földútra, esőben és sárban is.

Csatolt képek
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Szerinted hasznos?

botamilan avatar
30 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Lejtőn isteni, kanyarban szintúgy. Előre, hátra is kiváló választás. Jól lehet vele mászni, bár mászás szempontjából nekem a Rithcey Climb Max jobban bejött. De az a mászásra lett kihegyezve, és közel sincs olyan jó oldaltartása mint a Rocket Ron-nak. Szépnek mondanám, a feliratok feldobják kicsit. Nem az a piacos gumi feelingje van:)

Nagyon jól gördül betonon is terepgumihoz képest!

Hátrány

Kopnak. Betonon sprintnél nem az, h hangos, hanem szabályszerűen nyikorog. Ennek az okára még nem jöttem rá. Sárhoz szerintem kicsik a bütykök, de még igazi sárba nem jártam vele.

Tapasztalat

Drótperemes verzióm van és csak 540 gramm!!! Ezen elcsodálkoztam:)

Erre ajánlom

CC

Ennyiért vettem
4500
Mért tömeg
540 g
Csatolt képek
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Schwalbe Rocket Ron  2011 külső gumi
Szerinted hasznos?

kellys avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Terepen iszonyatosan tapad. Mikor már arra számítasz, hogy túl éles lett a kanyar és bukta lesz, a gumi bizonyít és ott is tapad, ahol nem is várnád.

Hátrány

KOPIK! KOPIK! KOPIK! KOPIK! KOPIK!!!!!!  + drága.

Tapasztalat

Nagyon dúrván kopik. Néhány betonon történő satufék után nem az, hogy kicsit lekoptak a bütykök, hanem konkrétak már nincsenek is ott!!!!  Ha nem látom, el sem hiszem. Szerintem álló helyzetben is kopik.  (külföldi lapok beszámoltak egy különös esetről. Egy fiú állítólag felniig koptatta a rocket ron gumikat csupán azzal, hogy sokáig nézte őket. )    :)  csak vicceltem.

+ elég érzékenya defektre. Nekem csupán 20 km-t kellett tekernem, hogy összefussak az elsővel. :(

Erre ajánlom

CSAK TEREPRE!!!!!!!

Ennyiért vettem
bringához adták
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pietro avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Irgalmatlanul tapad, betonon mégis kicsi a gördülési ellenállása. Bármilyen siratófalon fel lehet mászkálni vele, plusz lefele jól tart. Könnyen birkózik meg bármilyen tereppel, sárban átlagos.
Hátrány
Kopik, kopik, és kopik. Bár lefele jól fékezhető, a kanyarokban kimászik az ember alól betonon olyan a hangja, mintha motorral lennék. Klassz mindenes, de defektre számítani kell. Nem csak felütésesre, de tüskékre és szilánkok felszedésére is alkalmas.(tapasztalataim szerint nagyon is alkalmas!!!)
Tapasztalat
Szerettem, de vége. Klassz gumi, de ennyiért jobbat is lehet kapni (Racing Ralf). Continental MOUNTAIN KINGnél mindenképp jobb! Én helyette Continak a VERTICAL PRO-ját fogom megvenni, bár erről még nem tudok semmi tutit.
Erre ajánlom
XC-seknek zúzósabb, illetve DH-ra könnyebb terepre. Jó mindenes gumi, terepre, városban egyaránt gyors.
Ennyiért vettem
passz, a géppel adták
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

AdiArsenal avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Szép,könnyű,jó a hangja

Hátrány

Ha az előző gumimmal hasonlítom össze,ami egy Merida Race Lite volt akkor azt kell mondamom,hogy a Schwalbének az oldal tapadása gyengébb,ez már az első tekerés után nyilvánvalóvá vált,kanyarban nem merem annyira bedönteni,mert érzem,hogy nem tapad olyan jól, mind aszfalton mind terepen gyengébb ebből a szempontból. Viszont ez könnyebb,meg talán nem kopik annyira aszfalton mint a Merida gumi.

Meg nem ér annyit amennyiért adják, a Meridás csak 3500

Ennyiért vettem
bringával
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fenoke81 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű,kanyarba jol viselkedik.nagyon jol gurul,emelkedőn sztm jó a tapadása.madnem minden terepre jo választás és elég jó a fékezhetősége
Hátrány
defektállósága közepes,eléggé kopik, az aszfalt tiltott!nekem 2.1es van ,az nem tul ballonos.sulyából adódóan elég vékonyka. nekem ki is szakadt,de beragasztottam.nem 1 sárgumi-sajnos sikerült elég nomád körülmények között kiprobálnom-de viszonylag kiszámíthato volt.
Tapasztalat
szinkronb vettem 1 barátommal, a nobynic tartósabb(ő használta többet). valoszínő az lesz a következő jelölt hátra.
Erre ajánlom
versenyzésre,túrára
Ennyiért vettem
7500
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VJP avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A Triple Nano Compound összetételnek köszönhetően nagyon jó irányíthatóság. Száraz, nedves és sáros körülmények között is kiválóan irányítható. Könnyű (2.1-es ~410gr, 2.25-ös ~445gr). A gyártó nagyon odafigyelt a design-ra a feliratokkal. Igényes darab.
Hátrány
Sajnos, mint minden schwalbe gumiról, erről is elmondható, hogy könnyebben kihasítja egy éles tárgy. Nekem ez 5 nap után megtörtént de orvosoltam a problémát és azóta is hibátlanul teljesít. Aszfalton nem kell sokat használni. Listaára nagyon magas itthon (14990Ft), de szerencsére akciós árban hozzájutottam.
Tapasztalat
Eddigi legjobb külső amit használtam. Mindenféle körülmény között kiválóan teljesít. Nagyon jó kanyartartása van a U-block rendszernek köszönhetően. Sárban, vizes gyökereken, köveken nagy nyomáson is kiválóan tartja az utat és könnyen tisztul. Nekem jobban bejött mint a Racing Ralph.
Erre ajánlom
Méretfüggő. 2.1-est XC-re, Maratonra mivel nem túl ballonos de a 2.25-ös már többféle felhasználásra is jó szerintem.
Ennyiért vettem
8500
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-24 (24 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 X 2.10
  • 26 X 1.85
  • 26 X 2.10
  • 26 X 2.25
  • 26 X 2.35
  • 27.5 x 2.10
  • 27.5 x 2.25
  • 29 x 2.10
  • 29 X 2.25
  • 700 x 33C

 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:
  • 26 x 1.85 TL Ready PaceStar 375 g
  • 26 x 2.10 TL Ready PaceStar 435 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar 465 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar White Stripes 465 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Graphit 465 g
  • 26 x 2.35 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 575 g
  • 27.5 x 2.10 TL Ready PaceStar 460 g
  • 27.5 x 2.25 TL Ready PaceStar 490 g
  • 700 x 33C TL Ready PaceStar 305 g
  • 29 x 2.10 TL Ready PaceStar 485 g
  • 29 x 2.25 TL Ready PaceStar 520 g
  • 29 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 605 g
  • 700 x 33C Handmade Tubular PaceStar 375 g
  • 24 x 2.10 Performance Dual 445 g
  • 26 x 2.10 Performance Dual 480 g
  • 26 x 2.25 Performance Dual 510 g
  • 29 x 2.10 Performance Dual 535 g
  • 29 x 2.25 Performance Dual 570 g

 
további információk:

A Rocket begyújtja a rakétákat. Mindenek előtt a gördülési ellenállás 15%-al csökkent. A harapós profil még jobban tapad, mint korábban valaha. A teljesen sima és egyenletes oldalfal még egyszerűbbé teszi a Tubeless átalakítást Az új rakéta elérhető 650B és 29" méretben is.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Hans Dampf vs Nobby Nic vs Rocket Ron
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
Maxxis Aspen vagy Schwalbe Rocket Ron?
2 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Rocket Ron termékkel kapcsolatban: