Schwalbe Smart Sam 2018 külső gumi

80 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.11.)
  • Listaár: 9.500 Ft

Használt Schwalbe Smart Sam 28/29x1,75 (47-622)
3.000 Ft
új árához képest: -68%

Új  Schwalbe Smart Sam 29x2.35 eladó
6.000 Ft
új árához képest: -37%

Schwalbe Smart Sam 27,5x2.35 2db új gumi
5.000 Ft
új árához képest: -47%

Schwalbe Smart Sam külső gumi 29 coll
4.000 Ft
új árához képest: -58%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



76-80 (80 vélemény)
Rendezés

Hermfer avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • terepen jó az irányíthatósága
  • a laza talaj sem zavarja
  • ballonos így kényelmes
  • aszfalton sem lomha, csak a hangja nagy
  • kanyarokban határozottan tart
  • jól lehet vele mászni
Hátrány
  • nagyon gyenge a defekt tűrése
  • a sarat nem dobja ki magából, így hamar olyan lesz mintha jégen tekernénk, megy a saját feje után a bicaj
Tapasztalat
Update(2009.05.22)
2000km-t mentem eddig vele, továbbra is jó aszfalton és terepen is, ám a defektállósága kritikán aluli. 35 defektem volt már vele összesen, meguntam ezért lecseréltem egy crossmark-ra, ha nem lyukadna ki attól, hogy csúnyán nézel rá, ez lenne a legjobb mindenes gumi
Erre ajánlom
Ideális, ha nem tekersz nagy sárban és inkább a terepet keresed az aszfalt helyett. 
Ennyiért vettem
4000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

simson avatar
71 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

defektállóság:

 a "ritka" mintázat miatt és a vékony anyag miatt, nem olyan jó de amíg magasan tartja a minta addig oké.

kopás:

szerintem  lassan kopik ha nem farolgatunk szándékosan... :D

szerintem az oldalfala helyett egy papírlapot is berakhattak

volna mert olyan vékony. Nekem szétvágta vlami a dunapartaon

Melyik kerékre ajánlom:

eddig elsőn és hátsón volt  de a hátsót szétvágta valami, én inkább elsőre ajánlanám mert könnyű felütni csak szerencsére dupla belsőm volt:D

Hogy viselkedik:

erdőben jól dongölt úton is lehet vele repeszteni kanyarodni is az utóbbi kettőn. esőben nem észleltem, hogy nagyon rossz lett volna. A dagonya határozottan rosszat tesz neki összeszedi a sűrű sarat és olyan mintha jégen pörögnea hátsókerék, a kis sárban még elmegy.

nagyobb sebességnél is jó tart , bár én csak száraz úton teszteltem 40-50 között erdőben max40-et ha mentem vele de elég jól megfogott

 

Hátrány
azt hiszem leírtam mindent amit tudok kis mindenes gumi a dagonyát kivéve mindenhol el lehet vele menni mindenre jó nem túl nagy gördülési ellenállással
Tapasztalat
eddig kenda koyote-ot próbáltam az is jó volt de ez veri szerintem
Erre ajánlom
bicikliseknek, felnire mert ha nincs az  rosszat tesz a felninek
Ennyiért vettem
cangához kaptam
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

navigator avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó gördülés, jó kapaszkodás, jó fékezhetőség. Alacsony tömeg, jó ár/érték arány. Lassan kopik. Jól szerelhető. A magas minták miatt a defektállósága is kedvező. A sárt kivéve egy igazi mindenes gumi.

Hátrány
Kicsit zajos, nedves kemény talajon ill. ha puha, akkor kissé sodródik. Olyan érzés, mintha defekted lenne.
Tapasztalat
Nekem a SportLine változat van. Ez a könnyített drótos verzió 650g súllyal. Ideális minenes edzőgumi. Elsősorban azoknak tudom ajánlani, akik aszfalton is közlekednek, ill. azon kell elérniük a terepet.
Erre ajánlom

XC, maraton, AM

a kevlárt versenyezni, a drótosakat edzeni és túrázni

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aaren avatar
Aaren
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Tapad a kanyarokban, (legalabbis a Maxis Fliyweight utan) de nagyon, laza talajon, vagy kemeny dongolt foldon, azsfalton egyarant. Aszfalton esoben konnyebben megcsuszik, de ez az aszfalt minisegetol es szenyezettsegetol is fugg. Hangja nincs, nem kopik, nem hullik szet, kis gordülesi ellenallas. Az oldala a Snake skin verzionak nagyn jo dolog, nehany könek mar nekicsapodott oldalrol es nyoma sincs a talakozasnak. Durvan aprilis vegetol van rajta a gepen, es a hatso kereken a bütykök kis mintai koptak csak le, azok is helyenkent. Sarban is turheto, es jol tisztul (agyagosra ez nem vonatkozik)
Hátrány
Kisse nehez :P 540 g a flyweighthez kepest megereztem az elso nehany gyorsitasnal es emelkedonel a +150 forogosulyt, de kompenzal a kanyarstabilitasa. A sar! Foleg az agyagos, az megoli, csinal belole agy csuszos agyag slikket. Nyari gumi, hidegben megkemenyszik es csuszosabb lesz aszfalton.
Tapasztalat
A legaltalanosabb gumi, nem tokeletes mindenre, de csak minimalis hibai vannak. Ha osztalyozni kellene akkor: defektallosag:4-5 Tartossag:5 Emelkedon:4 Lejton:5 Nagy sebessegnel:5 Gordulesi ellenallas:4 Laza talajon:5 Dongolt talajon:4-5 Aszfalton:4 Enyhe sarban:4-5 Eros sarban:3-4 Suly:4 Szoval szerintem tenyleg egy nagyon jo gumi. Amiket eddig hasznaltam mind gyengebb volt valamiben.
Erre ajánlom
Ez egy igazi allrouder aszfalt-terep, laza kemeny fold szinte minden johet. Szoval szinte barkinek barmire. XC re talan egy picit nehez, de maratonon tuti celba visz.
Ennyiért vettem
7000
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jo mintazat, viszonylag konnyu, jol tapad terepen, konnyen iranyithato, kis gordulesi ellenallas aszfalton, oldalvedelem (snake skin, nekem ilyen van), nagyon lassan kopik
Hátrány
szar anyagminoseg! a futofeluletnek nincs sok defektvedelme
Tapasztalat
Nekem 2.1-es Snake Skin valtozat van elol es hatul is, hajtogathato, kb. 530g egy darab. En azert vettem oket mert olyan gumi kellett amit aszfalton is sokat tudok hasznalni, de terepen is jol megy. Hat azt hiszem ez volt a legjobb valasztas. Elotte Schwalbe Land Cruiserek voltak a gepemen egy ideig, de azok nagyon nehezek es terepre nem tul jok. Ezt a problemat megoldotta a Smart Sam (bar annyira nem merem elere donteni aszfalton mint a Land Cruisert es az utobbival sosem kaptam defektet...). Valahol olvastam egy ertekelest ahol a Racing Ralph-al hasonlitottak ossze es szerintuk a Smart Sam jobb. Nem tudom, biztos igazuk van :). Viszont az en gondom az a defektvedelem hianya a futofeluleten, mar jo par dolog atszurta a kulsoimet. Raadasul szep kis vagasokat hagytak rajta, ezert nem vagyok elegedett az anyagminoseggel, es meg az oldalfal is finoman repedezik. De azert nem olyan veszes, ezek inkabb csak szepseghibak, hiszem mar 4-5000 km van ezekben a kulsokben (foleg aszfalt :( ). Halistennek a mintazatbol nem szakadnak le darabok, butykok. Neha elgondolkodok azon hogy erdemes lenne megvenni legkozelebb az Alpencross valtozatot aminek sokkal jobb vedelme van. De az csak szelesebb valtozatban van es joval nehezebb. Mondjuk mivel en nem igazan versenyzek nekem inkabb az a fontosabb hogy a gepem mindenhonnet hazavigyen... A teljesitmenyevel elegedett vagyok, tenyleg jol tapad terepen, jol iranyithato, nincs vele semmi problema. A sar sem ragad bele a futofeluletbe (bar ez fugg a sar allagatol is). Foleg kemenyebb feluletu utakra ajanlom, de azert mindenhol megallja a helyet. Vizes sima aszfalton viszont vigyazni kell mert ott nagyon konnyen kicsuszik kanyarban.
Erre ajánlom
XC, aszfaltot is nagyon birja
Ennyiért vettem
kb. 50 euro E+H
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

76-80 (80 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 2.10
  • 26 x 2.10
  • 26 x 2.25
  • 29 x 1.75
  • 29 x 2.10
  • 29 x 2.25
  • 700 x 35C
  • 700 X 40C

 
nyomás (bar):

max. 4


 
szövetsűrűség (TPI):

67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van

  • nincs


 
defektvédelem:
  • van (Kevlar Guard)

  • van (Double Defense)

  • nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 26 x 2.10 PaceStar 495 g
  • 26 x 2.10 Tubeless PaceStar 690 g
  • 26 x 2.25 PaceStar 570 g
  • 26 x 2.25 Double Defense PaceStar 660 g
  • 29 x 1.75 PaceStar 435 g
  • 26 x 2.10 Performance 550 g (hajtogatható)
  • 26 x 2.25 Performance 630 g (hajtogatható)
  • 24 x 2.10 Performance 580 g
  • 26 x 2.10 Performance 620 g
  • 26 x 2.10 KevlarŸGuard Reflex 700 g
  • 26 x 2.25 Performance 705 g
  • 26 x 2.25 Performance White Stripes 705 g
  • 26 x 2.25 Performance Graphit 705 g
  • 700 x 35C Performance 450 g
  • 700 x 35C Performance Reflex 450 g
  • 700 x 40C Performance 540 g
  • 700 x 40C Performance Reflex 540 g
  • 29 x 1.75 Performance 595 g
  • 29 x 2.10 Performance 680 g
  • 29 x 2.25 Performance 790 g

 
további információk:

A verhetetlen mindenes. Már cross verzióban is elérhető. Jól gurul, jól tapad és tartós. Double Defense verzióban szinte mindenen átmegy.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátsónak melyik? Maxxis Aspen, Crossmark, Schwalbe Smart Sam?
Nincs még hozzászólás
Schwalbe Smart Sam
4 válasz
utolsó: 2020. máj.
Schwalbe Smart Sam vagy Impac Smartpac
3 válasz
utolsó: 2017. máj.
Schwalbe Smart Sam 2017
3 válasz
utolsó: 2017. aug.
Schwalbe Smart Sam vs Continental Cyclocross Plus 622-35 ?
8 válasz
utolsó: 2015. okt.
Schwalbe Rapid Rob vagy Schwalbe Smart Sam?
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
Schwalbe Smart Sam vagy Rapid Rob?
6 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Smart Sam termékkel kapcsolatban: