Schwalbe Ultremo külső gumi

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Relatív könnyű az Ultremo ahogy egy versenygumihoz illik
  • Tapadása megfelelő reális határok között
  • Lassan kopik, bár nem éri meg élettartama végét, lásd alant
Hátrány
  • Sajnos tipikus versenygumi betegségben szenved és ez a villámgyors öregedés.
  • Ennek következményeképp napérzékenységből adódóan repedezik
  • és leválik a futófelület
  • Továbbá a szövetsűrűség köszönőviszonyban sincs a konkurenciához képest
  • Szúrt defekteket szereti gyűjteni
  • Drága
Erre ajánlom

Elég gyatra minőség a Schwalbe zászlóshajójától. Egy csalódás. Amilyen erős monti vonalon ez annyira nem talált

Ennyiért vettem
2000
Szerinted hasznos?

BrandA avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

2011es ultremo r 

egy évig használtam 4-5000km, mindenre, defektet egyszer kaptam, 

 

 

Hátrány

az első vett pár egy hónap alatt szétment, gyári hibás széria, gondolom ezt  tudta a kereskedő, ezért adta baráti áron infó nélkül. de addigra annyira megszerettem, hogy vettem újat, az már bírta a terhelést

"száladzik", apró repedések szinte pár hét után, de aztán ezek állandósulnak és nem romlik tovább

én inkább csak 9 barig fújtam, felette jöttek a repedések,  de szerintem ezen is teljesen jó már. persze, versenyre legyen 10 benne :)

Tapasztalat

most /2014/ ultremo zx van, fehér, mert ez volt leárazva. ez 195 gr a mérlegen is, eddig van benne kb 500km, de csak versenyre használom, edzésre meg durranot. eddig nagyon jó, ezen is látom a kis repedéseket. 

Erre ajánlom

verseny,  de edzésre túrázásra is simán jó

Ennyiért vettem
az idei 23euró
Mért tömeg
182 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fpal avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Könnyű és jól tapad száraz körülmények között a Schwalbe Ultremo,

- Imádnivaló optikai tuning! :-))

- Defektálló, kevláros, űrtechnikás cucc,

- 10bar-ig is tolhatod neki,

Hátrány

nálam semmi!

a csíkos változatok állítólag hamarabb kopnak...(majd meglátjuk)

Tapasztalat

Fél év (2010) alatt egyetlen defekt sem volt, semmi negatívumot nem tudok erről a Schwalbe külső gumiról mondani! A hobbi csapatunkban 3-an is használjuk, egyik piros csíkoson kihúzódott belőle egy hosszanti szál, de ez sem befolyásolja a használatát. (2013 Update: két év alatt sincs semmi baja a Schwalbe Ultremo-nak, pár hosszanti szálat én is letéptem már róla, de ne várjuk semmitől, hogy örök életű lesz, pláne ne egy versenyzésre tervezett gumitól.) 

A fehér csíkok egyértelműen koszolódnak a használattól, de hát ez van. Le szoktam törölni edzés után, és úgy szebb. :o)) A megolvadt kátrányos aszfaltot nem szereti, és csúnyán rátapad, látszik is a fehér csíkokon. 

2013 Update: Azóta se volt egyetlen defektem se, de lehet hogy ez szerencsés csillagzat. :D

R1-es verzióm van, fehér csíkkal. 

Erre ajánlom

Oúti versenyre való, de én egész évben használom, csak görgőzéskor cserélem le.

Ennyiért vettem
12500 (új, de apróhirdetőtől)
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo  2010 külső gumi
első
Schwalbe Ultremo  2010 külső gumi
hátsó
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

egy deffektem volt vele összesen.

elöl hazsnálom kopása így elhanyagolható sőt szinte nulla

nagyon jól tapad a Schwalbe Ultremo

10barig fújható

útegyenetlenséget szépen kirugózza, nem olyan érzés 10 baron se mintha tömörvaskeréken gurulna az ember

országúton leginkább versenyre jó mert rövidélető a gumi.

elég parasztvakítóan néz ki

Hátrány

rövid élettartam

edzésre nem érdemes.

drága

párszáz kilóméter után olyan repedések jelennek meg hosszan körbe a gumin, mintha a futófelület leakarna válni.
 

Tapasztalat

nekem foylton foszlott, szálakatt engedett a peremtől. nem győztem őket vagdosni.
500km után szétrepedezett ,így edzésre se versenyre nem merem már hazsnálni.

vettem egy ultremo DD-t nevéből eredően hátha tovább bírja  500kili után azis ugyanúgy elkezdett repedezni és szálakat engedni ki magából.

Erre ajánlom

országút csak verseny.

Ennyiért vettem
9000
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Paranoidandroid avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- jól tapad

- übercool

-könnyű

-szépen gördül ez a Schwalbe külső gumi

Hátrány

-nagytestűek rögtön ölik

-kiba**t drága a Schwalbe Ultremo (nekem)

 

 

Tapasztalat

Azzal kell kezdenem, hogy sajnos én ezen a remek gumin tanultam meg azt az alapvető igazságot, miszerint nem véletlenül ajánlanak más gumikat edzéshez és versenyre. Mivel jómagam nem versenyzem, csak hobbi szinten tekergek, a súlyom sem éppen egy versenyzőé. Konkretizálva 195 magasságomhoz 100-110 kilócskám párosul, "szezontól" és aktuális lehetőségeimtől függően. Tehát nem dagi vagyok, meg tudom kínozni a bringát rendesen, ha formában vagyok, de egy mázsa az egy mázsa. Úgy gondolom csakis ennek a ténynek, illetve a hazai utak állapotának  tudható be, hogy megszámlálhatatlan alkalommal kaptam defektet velük, míg végül egy hete az elsőm szabályosan felrobbant, és a szép az egészben az, hogy fogalmam sincs mitől. Emlékeim szerint negyvenes tempóval csorogtam le Pomázon jó minőségű úton. A kerekekben indulás előtt tettem 9 bart. Aztán egyszer csak hatalmas durranás...

A megjelenése mellett (mert jelenleg ez a legcoolabb gumi a piacon szvsz) a nagy szövetsűrűség és az űrtechnológia miatt választottam, gondolván: a faja gördülés és a 9 bar mellett biztos kevesebbszer szopom majd be a defektet. Hát tévedtem.  Így viszont, hogy kb. 1000 km. után ment a kukába az Ultremo, már szívom a fogam, mert az ára viszont a legkevésbé sem baráti. Említést érdemel még az is, hogy a gumi kb. 1 hónap után elkezdett foszlani, folyamatosan szálakat eresztett, bár ahogy észrevettem, ez a futásteljesítményt nem nagyon befolyásolta. Egyébként amíg "működött", a defekteket leszámítva imádtam: tapad mint állat, és összehasonlíthatatlanul jobb érzés nagy sebességgel kanyarodni vele, mint pl. a Lugnanóval, amit előtte használtam. (na azt nem ajánlom senkinek) Esőben megesett, hogy emelkedőnek felfele kiálltam, és elkapart :) Szóval a vizes tapadása tán nem az igazi. 

Összegezve: ez egy kurvajó gumi arany áron, de szerintem csak versenyzésre. Az olyan súlyosabb egyéneknek, mint jómagam, semmiféleképpen nem ajánlom a Schwalbe Ultremo-t !

Erre ajánlom

CSAK VERSENYRE !

Ennyiért vettem
10000
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etilin avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jól gurul.

10 barig felfújható.

Jól tapad a kanyarokban a Schwalbe Ultremo

Könnyű súly

 

Hátrány

Gyorsan kopik. (versenygumi a drágám (km gyüjtésre tessék másik használni)

Szériahibás darabok (nekem garanciába cserélték)

Tapasztalat

2009ben rendeltem Németo-ból ezt a Schwalbe külső gumit. kb 1000km et bírt (szálhasadás felpúposodás) Amikor rákerestem a neten hogy vennék újat akkor láttam a visszahívási akciót Magyar forgalmazónak írtam, természetesen azóta se válaszolt (2éve). Német forgalmazó 5 percen belül válaszolt a levelemre számlamásolatot és a gumi gyártási számait kérte. Mivel a szériaszámok beleestek a visszahívási kampányba ezért kaptam két vadi új gumit +két belsőt hogy ne sírjon a szám, postaköltséget természetesen ők álták. Igazán a Magyar forgalmazó hozzáállását nem értem, neki se került volna semmibe továábítani a problémát és elintézni a cserét (gyári visszahívás teljes költségét  a gyár álja).

Erre ajánlom

Versenyzés

Ennyiért vettem
50EUR/pár
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
Schwalbe Ultremo  2009 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

trekbalazs avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Rögtön éreztem a különbséget a 2-3eFT-os CST-vel szemben, 2-3km/h-val jobban gördül.

Nagyon jó a megjelenése

Jól bírja a magas nyomást(8-10bar).

Hátrány

Nagyon nyelte nálam a defekteket, ennek ellenére a futófelület nehezen kopik, de a kis kavicsok hihetetlenül lerövidítik az élettartamát(75kg vagyok).

Erre ajánlom

Csak versenyzésre, edzésre semmi esetre sem.

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
190 g
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo  2010 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doktor úr avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az ulremoról nem tudok az árán kivül semmilyen negativumot mondani, szinte súrolja a szingógumik futási telyesítményét.defektet még nem kaptam vele pedig jó pár ezer km-t mentem.

Hátrány

Mint említettem az ára egy borsos,de mit lehet várni egy prémium kategoriás guminál.

Tapasztalat

előtte hutchison fusion2-t használtam talán az ultemo nem anyira sérülékeny.

Erre ajánlom

Minekinek országútra.

Ennyiért vettem
20000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sami avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon kicsi a gurulási ellenállása, Halk, jól tapad és jó a defektállósága. Száraz,  pormentes úton király, kicsit poros oké. Vizes úton az ULtremo Aqua-t ajánlanám.
Hátrány
A borsos éra, az éles kavicsok csunya   repedéseket vágnak.
Tapasztalat
Könyöklővel kombinálva én előre csak 8 bárig ajánlanám.
Erre ajánlom
Országúti, triatlon,
Ennyiért vettem
nem tudom
Szerinted hasznos?

lasali avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Nagyon durván tapad, lehet vele kanyarodni normálisan.
Mivelhogy teljesen slick, ezért jó a gördülési ellenállása. Viszont fényes vizes aszfalton, főleg ha még poros is volt, akkor a tapadás lényegében nulla. (2009 es országos évadnyitó ;-) XD)
Súlya nagyon ott van, ennek a guminak tulajdonképp ez a fő erénye, 195 grammot mondanak rá, nekem mindegyik 195 gramm alatt van, vagy pont annyi, egyik 186 grammos, mondjuk ez innentől meg lehet hátrány, hogy nem tudnak egyformát csinálni...
Ez 10 baros gumi! Nem 8.5 mint a Conti.. ez nagy előny, és úgy tűnt bírja is a 10 bart, általában 9 bar fölé fújom.. és nem kezdett szétmenni az oldalfala mint a régebbi Schwalbe-knek vagy a stelvionak, amit már egyébként nem is gyártanak.
Pontosnak tűnik a kidolgozás, nem üt, nem kacsázik stb, de ez ilyen szinten alap. Nekem bírta a kátyúkat is, olyanokat kapott, hogy van amire még emlékszem is, TDP-n ilyen 5 centi mély, hosszú, éles kátyúba 38 nál... stb.. ott hagytam el a pumpámat .. XD
Szerintem a defektállósága is nagyon jó, soha nem kaptam vele defektet. Nem értek egyet az előttem íróval, hogy nem szereti az üveg szilánkokat. Jelenleg stelvio light al megyek, ezzel 3-4 szer is kaptam defektet olyan 6 ezer km en belül üvegszilánktól, de olyan aprótól hogy alig lehetett látni. Az ultremoval igaz nem mentem  6 ezret, csak olyan 3 ezer körül, majd ha a stelvio-t totál kinyírtam (közel járok hozzá) akkor majd ígérem elkoptatok egy ultremo szettet, akkor majd tudok okosakat mondani.. remélem.  Na de vele nem volt defektem, pedig volt olyan helyzetem hogy éjszaka mentem, olyan 32 körül és egy kocsma előtt átrongyoltam, ahol több üveget kib*sztak az útra, és a vázra verte fel az üvegszilánkokat a kerék, rengeteget.. azt hittem vége van mindkét guminak, de nem. Otthon megnéztem, sok sok apró vágás volt a gumin, volt ami elég mély is, de nem lett semmi baja. Úgyhogy az a kevlár keresztbe kasul szőtt NASA technológiás márketing szöveg nem alaptalan.
Ultremo felirat rajta nagyon menő... már szinte túlzottan.
Jah és mindkét irányba fel lehet tenni elvileg, nincs megkötés, mint pl a stelvionál.

Hátrány

Csapatban  3 an használtuk. 3 ból csak az enyém nem ment szét, de nem is használtam sokat, plusz nekem a max súlyom 60 kiló. Elhalálozásuk úgy néz ki hogy, a futó felület lesz szál szakadásos, és lesz rajta egy nagy dudor. Ismerősömnek 5 napig bírta, és nem a régi, hanem az R változat, és úgy tudom nem is ütötte meg sehol. Azt mondta hogy nagykerbe hallotta hogy vissza hívta a schwalbe őket pont ez miatt, de az R változat meg ez után jött, és mégsem jó...
Másik emberünk pedig pár ezer km alatt úgy elkoptatta hogy hihetetlen, ahol az aszfalthoz ér a gumi, ott lett egy jól kivehető sáv, ami szétrepedezett, majd neki is szál szakadásos lett, és kidobta az egészet a kukába, mondjuk ő 90 kiló körül van és nem kímélte.

Lehet hogy ezek csak kivételes esetek, de megtörtént, úgyhogy leírtam... 

Tapasztalat

Versenyen egyet 850km nél szétcsesztem bukásba, ráfutottam az előttem lévőre és a sorja vágott egy 5 centis hosszanti lukat a gumimba....
Aztán ugye megmaradt a hátsója, vettem hozzá egy másikat, megcseréltem őket, hogy kopjanak össze. De aztán szereztem rohadt olcsón a stelvio -t, abba már van jó sok, szerintem 7 ezer felett.. ultremo-t csak egy két versenyen tettem vissza, ahol nem akartam defektet kapni, nem is tudom mennyi lehet bennük pontosan...

Van még egy 0 kilométeres szettem, cserélném fekete Continental GP 4000 re, ha kell valakinek... vagy 15K ért eladó. 

Erre ajánlom
Csakis versenyzőknek... U23 legalább, oda is inkább mezőny versenyre, mert 23 as a legkeskenyebb, úgy tudom..
Konklúziót nem tudok levonni, sajnos, nem mentem velük eleget, a 2 ember akit említettem eléggé csalódtak benne, de reméljük kivételes esetek ezek. Kap 4-4 répát.. de igazából nem tudom hogy jól döntöttem-e.
Ennyiért vettem
30 euró körül
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

barkoba avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon könnyű, szép. Iszonyat jó tapadás. Jó kátyúmentes aszfaltra ajánlom, minden más út kerülendő!
Hátrány
Az üvegszilánkokat nagyon nem szereti. Ha ez hátrány?
Erre ajánlom
Mindenkinek aki haladni és kanyarodni is szeret... :)
Ennyiért vettem
7500
Csatolt képek
Schwalbe Ultremo  2008 külső gumi
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

622x23


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (HD Guard)


tömeg:

195


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Ultremo termékkel kapcsolatban: