Úgy általánosságban a szingós rendszerről:
Sok tévhit övezi a szingót. Minden egyszeri bringás úgy fél tőle mint a tűztől mert "úristen mivan ha defektet kapok, akkor dobhatom ki" Nos alapvetően ez részben igaz. Valóban ki lehet kukázni ha valami olyan szinten átvágja a szövetet hogy a folyadék már nem fogja meg. De ez egy sima külső esetén is igaz, ha ilyen sérülést szenved jó eséllyel a szálstruktúrának is annyi ami ütést eredményez, tehát kuka az is. Szúrt defektet megfogja a latextej felütni meg nem lehet. Szelep kiszakadásának esélye kb nulla mivel fel van ragasztva a tömlő. Előnyök tekintetében a Tufo féle metódussal (vulkanizált belső) készült szingónak, alacsony belső súrlódása van, emiatt kisebb a gördülési ellenállása. Rendszertömeg tekintetében röhögve kenterbe veri a legjobb belsős rendszert is, mivel a felni sokkal könnyebb, szerkezetileg is merevebb tehát fékteljesítmény is javulhat.