Tufo S3 Lite külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2017 (frissítve: 2017.12.)
  • Listaár: 17.900 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Makky avatar
167 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Könnyű (<215g)
  • A valós mérete szélesebb, mint a megadott 21. A valóságban inkább 22-23 között van.
Hátrány
  • Gyenge defektállóság
  • Szelep rögzítés problémás
Tapasztalat

Egy jó pár ilyen gumit elhasználtam már, de egyiket se az elkopása miatt kellett kukázni, hanem amiatt, hogy a szelep kilazult a helyéről és néha eresztett mellette. Nem örültem neki, mert ahhoz drága volt azért. Volt, amelyik 1-2000 km után szétment így. Szóval ez nekem nem vált be. Az utódja az Elite S3 szerintem sokkal jobb gumi lett. Illetve az nem igaz, hogy a szingót nem lehet felütni. Igaz nehezebb, de lehetséges. Nekem sikerült már. Az eredmény: kuka mivel akkora sérülést szenvedett a szövetszerkezete, hogy a tejnek már sok volt.

Erre ajánlom

Én ezt nem ajánlom leginkább semmire.

Mért tömeg
214 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nagyon könnyű
  • brutálisan tapad
  • átlagos kopás
  • nem defekteltem vele, igaz használtam löttyöt
  • alapvetően nem drága az S3 Lite a képességeihez képest, ha azt veszem hogy a pénzemért kvázi egy felniszalag belső külső hármast vettem egyben
  • Rendszerfelépítésből adódó kisebb belső súrlódás ezáltal kisebb gördülési ellenállás
  • Felüthetetlen
  • Konkurenciához képest a "belső" hozzá van vulkanizálva a szövethez belülről ezáltal is erősítve azt.
  • Szintén emiatt elhagyták a varrást az alján megkönnyítve az amúgy így nem túl egyszerű felhelyezést
Hátrány
  • Egy siralom felrakni mert összeugrik.(figyelem ez használat utáni tárolásra is igaz!)
  • Szingós rendszer összes hátránya: csak defektgátlótejjel lehet biztonsággal használni hogy az első tüske ne vigye a sírba.
  • pepecs meló felragasztani
  • nem lehet teljesen ütésmentesre szerelni
  • Tufo betegség: hamar elkezd repedezni
  • idehaza túl keskeny
Tapasztalat

Úgy általánosságban a szingós rendszerről:
Sok tévhit övezi a szingót. Minden egyszeri bringás úgy fél tőle mint a tűztől mert "úristen mivan ha defektet kapok, akkor dobhatom ki" Nos alapvetően ez részben igaz. Valóban ki lehet kukázni ha valami olyan szinten átvágja a szövetet hogy a folyadék már nem fogja meg. De ez egy sima külső esetén is igaz, ha ilyen sérülést szenved jó eséllyel a szálstruktúrának is annyi ami ütést eredményez, tehát kuka az is. Szúrt defektet megfogja a latextej felütni meg nem lehet. Szelep kiszakadásának esélye kb nulla mivel fel van ragasztva a tömlő. Előnyök tekintetében a Tufo féle metódussal (vulkanizált belső) készült szingónak, alacsony belső súrlódása van, emiatt kisebb a gördülési ellenállása. Rendszertömeg tekintetében röhögve kenterbe veri a legjobb belsős rendszert is, mivel a felni sokkal könnyebb, szerkezetileg is merevebb tehát fékteljesítmény is javulhat.

Erre ajánlom

Versenyfelhasználás leginkább osztrák minőségű aszfaltra.

Ennyiért vettem
15000
Mért tömeg
210 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 28" x 21mm
  • 26" x 21mm

 
ajánlott nyomás (bar):

8-15


 
szövetsűrűség (TPI):

120 oldalfalnál, 240 futófelületnél


tömeg:
  • <200g (26")
  • <210g (28")

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Tufo S3 Lite termékkel kapcsolatban: