Kb. 1000 km óta használom szettbe a Wtb Exiwolfot, eddig 1x kaptam defektet ( első kerék ) , ami szerintem jónak mondható révén hogy semmi féle fajta defektgátlót nem használok.
Gördülési ellenállása nem túl nagy megfelelő nyomáson használva ( 4- 4.5 bar ) , de terepen használni mindenképp alacsonyabb nyomáson érdemes.
Függetlenül attól. hogy száraz vagy nedves az út mindig jól tart még nagyobb sebességnél is, de azért ahol poros és kavicsos az út ott figyelni kell.
Vastag kavicsos terepen használhatatlan, "úszik" miden irányba, de melyik nem....
Viszonylag könnyen kopik aszfalton, ami valahol érthető mivel ez egy vérbeli terep gumi ott viszont a maximumot hozza.
Régebben nem szerettem a hajtogatós gumikat, mert alacsonyabb nyomáson nem volt tartása az oldalfalnak, és hajlamosak elcsavarni a belsőt... de aztán némi tapasztalat után rájöttem, hogy picit magasabb nyomással ugyan az a hatás érhető el mint drótperemes társainál, mindez alacsonyabb tömeg és simább futás mellett ( nem dobol a kerék ).
Xc terep, két terep közti aszfalt :)