WTB Exiwolf külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

hthtamas avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

  Kb. 1000 km óta használom szettbe a Wtb Exiwolfot, eddig 1x kaptam defektet ( első kerék ) , ami szerintem jónak mondható révén hogy semmi féle fajta defektgátlót nem használok.

Gördülési ellenállása nem túl nagy megfelelő nyomáson használva ( 4- 4.5 bar ) , de terepen használni mindenképp alacsonyabb nyomáson érdemes.

Függetlenül attól. hogy száraz vagy nedves az út mindig jól tart még nagyobb sebességnél is, de azért ahol poros és kavicsos az út ott figyelni kell.  

Hátrány

Vastag kavicsos terepen használhatatlan, "úszik" miden irányba, de melyik nem....

Viszonylag könnyen kopik aszfalton, ami valahol érthető mivel ez egy vérbeli terep gumi ott viszont a maximumot hozza.

Tapasztalat

  Régebben nem szerettem a hajtogatós gumikat, mert alacsonyabb nyomáson nem volt tartása az oldalfalnak, és hajlamosak elcsavarni a belsőt... de aztán némi tapasztalat után rájöttem, hogy picit magasabb nyomással ugyan az a hatás érhető el mint drótperemes társainál, mindez alacsonyabb tömeg és simább futás mellett ( nem dobol a kerék ).

Erre ajánlom

Xc terep, két terep közti aszfalt :)

Ennyiért vettem
4500
Szerinted hasznos?

fazo avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mindenkép terepre tervezett az Exiwolf. Erdei utakon és murvás talajon nagyon jókat mentem. Aszfalton nagy okat lehet menni, alig van ellenálása. (kopik cserébe) Hangja nincs.

Hátrány

Vízes aszfalton félek vele menni mert  kanyarokban csúszik az Exiwolf, sajnos kopik is. Csak terepre ajálom.,de oda nagyon.  Defektet 2 év alat 4 szer kaptam. Nem tudom, hogy van e össze függés,de 3 alakalommal a hátsó kerékbe. 

Tapasztalat

Nekem az 1.95-ös kezdésnek bejött, most lecserélem,de ez az etalon és ehez mérek majd mindent. Mit használjak ami jó terepen és aszfalton nem kopik?

Erre ajánlom

XC-re és erdei utakra. Városba ne használd  :)

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

__opp__ avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Kb. 1500 km vegyes használat alatt (városból ki, erdei út, köves domboldal, stb) nem volt defektem. (nem használtam semmilyen anti-defekt cuccot...)
  • 30% aszfalton eltöltött tekerés mellett nem kopott vészesen ez a WTB külső gumi.
  • Én próbáltam első és hátsó keréken is egyszerre és külön is és meglepően jól teljesített minden esetben.
  • A legtöbb talajtípusnál tök jól viselkedett az Exiwolf (azért nem egy sárgumi), kanyarokba abszolút nem sodródott, harapott rendesen. Emelkedőkön nem kapart ki, persze függőleges falon már ez se megy fel, de tényleg tök jól tapadt.
  • Olcsó.

Az oldaltartása teljesen jó, a gördülési ellenállása jól megfújva, elég kicsi 2.1-es gumihoz képest.

Hátrány

Hátrány... Nem tudom. Szerettem. Nem hagyott ott sehol. Feltekertem,befordultam, megálltam...

  • Talán a csúnya felírat! (ez meg jó szubjektív :) )
  • Vizes köveken megcsúszik :)
  • Sűrű vizes füvön is csúszik :)
  • Nem könnyű beszerezni.

 

Tapasztalat

Nagyon kellemes emlékeim vannak a gumival kapcsolatban, igazi olcsó, strapabíró, "könnyű" (530g körül) mindenes a WTB Exiwolf. Könnyű a szerelése. Ha nem hajtana a kíváncsiság, az új dolgok kiróbálása felé, biztos vennék jövőre legalább tartaléknak.

Erre ajánlom

Ajánlom mindenkinek, a kicsit sárostól a szárazon át a hegyektől a laposokig :)

 

Ennyiért vettem
kb 18 font akciósan
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nickelback avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A gyártó nem hazudik, valóban jó száraz és nedves talajon is.

Az ára mindenképpen, szerintem többet nyújt, mint amennyibe kerül.

Nekem 1.95-ös van, ami kellően könnyű, hiszen csak 520gr.

Egyszer kaptam defektet másfél év alatt, azt is üvegszilánk miatt....kérdezem,ott milyen gumi nem kap? Igen.....a tömör....

 

 

Hátrány

Szerintem nem sok van........

Betonon  hangos és gyorsan kopik....de miért is ne tenné,hiszen terepre ajánlott.

Valószínűleg ezt az idényt már nem éli túl....

 

Tapasztalat

Elöl és hátul is ezt használom, nagyon meg vagyok elégedve vele. A következő garnitúra is biztosan WTB lesz, de lehet, hogy szélesebb.

Nincs mindíg időm erdőn tekerni, ezért a kerékpárúton is használom.Ilyenkor belenyomok 4-4.2bart és jelentősen javul az átlagom.Igaz, a jellegzetes suhogása megvan, de nem zavar.

Erdőn 3bar van benne, jól elnyeli az ütéseket, és jól tapad. Gyakran előfordul, hogy eső után felmegyek a "hegyre", ilyenkor lehet igazán dagonyázni.Elég könnyen tisztul és nem csúszkál.

Szerintem ár/minőség arányban nagyon jó, tényleg csak ajánlani tudom minden xc fan-nak!

 

Erre ajánlom

xc/ cc mindenkinek erdőn, porban és sárban, előre és hátra is.

5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamoo avatar
42 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

1.95-ös méretben használtam, teljesen rendben volt, még viszonylag ballonosnak is mondható (a mostani 1.95-ös wolverine-om kevésbé az és jóval vékonyabb is pedig az is 1.95). Kanyarokban elégedett voltam vele, jól tartott/betapadt. Száraz körülmények között ideális. Erdőben, földutakon elég gyors volt, talán ott érezte magát a legjobban. 2év alatt 1 defekt. Hátul 1800km-t bírt, elkopott. Mondjuk sokat használtam aszfalton, és azért nem oda való, de terepgumihoz képest még ott se volt annyira vészes a gördülési ellenállása.

Hátrány

- köves terepen csúszkál, elpattog

- sár nagyon beletapadt, oda nem ajánlom

- kicsit gyorsan kopik

Tapasztalat
Nekem bejött, még van egy szettem ami valószínűleg fel fog kerülni a gépre :)
Erre ajánlom
XC/maraton száraz körülmények között
Szerinted hasznos?

orosszmedve avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Erdős terepen is nagyon jól teljesít
  • Homokban/sárban simán elmegy
Hátrány
Aszfalton nagyon hangos, és hamar elkopik(főleg ha valaki brutálisan fékezget).
Tapasztalat
Nekem első-hátsó kiszerelésben volt, az első közel 1 évig, a hátsó közel 1.5 évig bírta a kiképzést. Igaz, az első azért durrant el, mert sokat fékezgettem kavicsos terepen(direkt). A hátsóval egy meglehetősen nagy tüske végzett. Szóval summázva:ne fékezgessünk nagyon brutálisan vele, mert akkor elkopnak a "fogak", ami miatt már nem fogsz kijönni se homokból, se sárból.
Erre ajánlom
Inkább azoknak ajánlanám akik a hegyekben túráznak(csak aszfalton maximum fél évet adok neki).
Ennyiért vettem
3.000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zimon avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Viszonylag könnyű.
Hátrány
Nincs oldaltartása.
Tapasztalat
Salakos, murvás úton használhatatlan. 2 éve használok ilyen gumit, árban nem rossz, de murvás, kavicsos úton úgy csúszkál a hátsó, hogy az valami elképesztő.
Erre ajánlom
xc
Ennyiért vettem
3500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fifi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

 

nekem a 2.1-es méret jó, oldaltartása bedöntött kanyarban remek.

 

Hátrány

 egy dolog miatt nem veszek többet ilyet: bizonyos "összetételű" sártól kb. 5 másodpercen belül úgy megtelik, hogy nem forog el a hátsó kerék, szóval ha esőfelhők vannak a horizonton, akkor rögtön a kenda komodo-t dobom fel.

bár 100 kiló felett vagyok, sztem ez nem kéne, hogy ok legyen arra, hogy szinte szemmel láthatóan kopik.

Ennyiért vettem
4500
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.95, 26x2.1, 29x2.3


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 27

  • 60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van

  • nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

520 (26x1.95), 640 (26x2.1), 425 (29x2.3)


 
további információk:

Az Exiwolf egy igazán sokoldalú XC versenygumi. Jellegzetessége a mélyen barázdázott, sűrű, apró, rámpázott karom-szerű, éles mintázat, mely kiválóan gyorsítható és fékezhető. A viszonylag sűrűn oldalt elhelyezett tüske alakú mintázat kiváló oldaltartást eredményez laza szerkezetű talajon is. A jól megtervezett mintázat, gyors irányíthatóságot, stabilitást biztosít lefelé és felfelé egyaránt.


WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű WTB Exiwolf termékkel kapcsolatban: