WTB MotoRaptor külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




vga20 avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég kemény keverék jól tapad, még esetleg városi használatra is jó, nem csúszkál és a sarat is jól bírja, defektet nemigen kapsz vele... szép feliratok...

Hátrány

nagyon nem volt vele problémám, de inkább a 2,5ös gumik tetszenek... nekem a 2,24 kevésnek tűnt....

Erre ajánlom

túrázgatás, eső, sár

Ennyiért vettem
5000/pár
Csatolt képek
WTB MotoRaptor  2008 külső gumi
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.