WTB MotoRaptor külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




herdani avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Defektállósága nagyon jó

Aszfalton eléggé kopik, és nagy a gördülési ellenállása, bár elmentem vele 120km-t betonon:)

Jól tapad esőben,sárban,hóban, minden körülmény között.

Nagy sebességnél betonon azért óvatosan, mert ez egy fullterep gumi.

Hátrány

Nincs,nincs,nics

Maximálisan jó gumi

Erre ajánlom

DH,freeride,dirt,xc

Ennyiért vettem
biciklivel együtt
Csatolt képek
WTB MotoRaptor  2006 külső gumi
Szerinted hasznos?

WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.