WTB Velociraptor Front külső gumi

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon dizájnos.

Jól néz ki.

Szép a felirat.

Ötletes elnevezések.

Nagyon jól kanyarodik, jól tapad. Ezzel a gumival értem el eddig a legnagyobb sebességet, kb. 82 km/ h-t.

Esőben is jó.

Hátrány

Oldalfalán hamar kijöttek a szálak.

A feliratok hamar kopnak és fakulnak.

Egy CC külsőhöz szerintem nehéz, bár ha azt vesszük, hogy a 90-es évek vége felé tervezték...

Elég sok defektet kaptam vele.
 

Tapasztalat

Első komolyabb külsőm. A neve miatt vettem meg 2001-ben, nem tudtam még akkor, hogy ilyen híres külső. Nagyon bevált. Ha 100-150 gr-mal könnyebb lenne, ma is ilyet használnék.

Lehetett kapni egy sárga sapkát is, amin a gumi lenyomata volt, mintha az ember fejére lépett volna egy Velociraptor. :)


 

Erre ajánlom

Retro gépekre, CC-re, túrára, sebességrekordokra.
 

Csatolt képek
WTB Velociraptor Front  2001 külső gumi
WTB Velociraptor Front  2001 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZsZs avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • jól irányítható, jó a kanyarokban
  • régi, de jó mintázat,
  • jó oldalfala van,
  • erős,
  • kemény keverék, nem kopik,
  • defektet eddig nem kaptam vele
  • szeretem hogy az első/hátsó specifikus mintával rendelkezik

 

Hátrány
  • nehéz, nekem a drótos van (Comp)

Más hátrányt nem tudok.

 

Erre ajánlom

Terep, XC/AM

Csatolt képek
WTB Velociraptor Front külső gumi
WTB Velociraptor Front külső gumi
WTB Velociraptor Front külső gumi
Szerinted hasznos?

retisas avatar
retisas
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Rendkívűl jónak találtam az oldaltartását, nem volt probléma a kanyarokban:) Nagyon szívós,alig kopik az aszfaltot is jól tűri. Bárhol elmegy, a sarat imádja:D
Hátrány
nincs neki
Tapasztalat
fent.
Erre ajánlom
Nem tudom mennyire bírja a durvulást,de xc-re tökéletes az biztos.
Szerinted hasznos?

PeterUFo avatar
PeterUFo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Irtó jól bírja a strapát, nagyon sokáig kitart. Én már második éve nyúzom aszfalton, terepen, nózvilizgetek vele és mégis lassan kopoik. Mindemellett iszonyú jól fog laza talajon és aszfalton is, a kanyartartása pedig egyszerűen mesés.
Hátrány
Talán hogy egy idő után kisebb darabok törnek ki a bütykökből, de nem vészes.
Tapasztalat
Én előtte kontinentált használtam meg ami gyárilag volt rajta de azokat magasan veri, tényleg irtó jó kis gumi. Az ára sem vészes ha nem akarod minden nap cserélni a gumidat.
Erre ajánlom
Neked, DH-ra, Dualra, Dirt-re, Freeride-ra talán nem elég ballonos, de azért bírja.
Szerinted hasznos?

Zele avatar
Zele
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Defektet még nem kaptam,jó a kopásállósága,jól kormányozhatójól tapad,főleg a földes utat szereti,sarat,esőt legyűri...
Hátrány
Repedezik,és töredeznek le róla a bütykök.
Tapasztalat
Az ára elég jó,végre egy külső aminél a minőséget fizeted meg...
Erre ajánlom
Ha nem mész állatul a hegyekben,akkor bír szinte mindent :-)
Szerinted hasznos?

Greg avatar
Greg
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól irányítható, bárhol terepen.
Hátrány
Repedezik szegényke.
Tapasztalat
Elég sok fajta abroncsot próbáltam, ez azonban igazán jó! Pláne az Enduroraptor.
Erre ajánlom
Erdőbe.
Szerinted hasznos?

Krisztián1978 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kopasállósága elég jó. 4000 km után kezdett el repedezni, jelenleg 7500 km van a gumiban, (amit kb felesben aszfalt/köves,sáros terep)Így is még 3 mm-es red van rajta, de már nagyon repedezett. Kanyarban igen jól tart még nyálkás körülmények között is. Gördülési ellenállása szerintem igen jó bütykös gumik hoz képest. Hosszútávú befektetés.
Hátrány
szerintem nincs
Tapasztalat
Ritcy mintájú Barum gumit használtam előtte, anivel elégedett voltam, de túl nehéz és kevésbé kopásálló.
Erre ajánlom
xc, freeraid
Szerinted hasznos?

Em avatar
Em
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
A hátsóhoz hasonlóan mindenhol jó, csak sárban nem.
Hátrány
Tömeg.
Tapasztalat
Véleményem u.a. mint a hátsó Velociraptorról, annyit még hozzáfűznék, hogy a több mint egy éves gumi szinte semmit se kopott (a hátsón azért meglátszik).
Erre ajánlom
xc
Szerinted hasznos?

Nagy István avatar
Nagy István
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kiváló defektállóság, jó irányíthatóság
Hátrány
Nehéz
Tapasztalat
A kevláros változat elnyűhetetlen, szinte minden felületen jól irányítható.
Erre ajánlom
Átlagos CC használatra
Szerinted hasznos?

LGee avatar
LGee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Kiváló iránytartás, bármin átmegy, jó tisztulóképesség.
Hátrány
Közepesen nehéz, csak terepre való.
Tapasztalat
Ezzel a külsővel nem gond átkelni a patakon. Jó defektállósága mellett a viszonylag kemény keverék és a mintázat jellege miatt is inkább terepre való. Aszfalton egyenesben jól gurul.
Erre ajánlom
Túra, freeride. A 2.1-es jobb. Mindenképpen a kevlárosat érdemes venni, a drótperemest nehéz szerelni.
Szerinted hasznos?

Skeletron avatar
Skeletron
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Brutális defektállóság, soha sem sikerült 1,5 év alatt felütni!
Hátrány
Kő nehéz, nem versenymodell.
Tapasztalat
Gondolom nem véletlen, hogy a gyártó minden évben új modellekkel jön ki, de ez a külső változatlan paraméterekkel megtalálható a 2002es cuccok közt is. A kopásállósága baromi jó, mégis jól tapad, vizes sziklán is. Aszfalton a gördülési ellenállása érezhetően nő egy slickhez képest.
Erre ajánlom
Ha nem akarod a túrákat azzal tölteni, hogy a felütéses, egyéb defekteket szereled, és nem érdekel a súly, akkor ez való neked.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.