WTB Velociraptor Rear külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon dizájnos.

Jól néz ki.

Szép a felirat.

Ötletes elnevezések.

Nagyon jól kanyarodik, jól tapad. Ezzel a gumival értem el eddig a legnagyobb sebességet, kb. 82 km/ h-t.

Esőben is jó.

Az első gumi még ma is használható lenne, ha nem vékonyodott volna el ennyire az oldalfala. A bütykök olyanok, mintha újak lennének.

Hátrány

Oldalfalán hamar kijöttek a szálak.

A feliratok hamar kopnak és fakulnak.

Egy CC külsőhöz szerintem nehéz, bár ha azt vesszük, hogy a 90-es évek vége felé tervezték...
 

Nagyon hamar elkopott. Az oldalbütykök fele eltünt, a középső bütykök teljesen lekoptak pedig nem farolgattam!

Elég sok defektet kaptam vele.

Tapasztalat

Első komolyabb külsőm. A neve miatt vettem meg 2001-ben, nem tudtam még akkor, hogy ilyen híres külső. Nagyon bevált. Ha 100-150 gr-mal könnyebb lenne, ma is ilyet használnék.

Lehetett kapni egy sárga sapkát is, amin a gumi lenyomata volt, mintha az ember fejére lépett volna egy Velociraptor. :)

 

Erre ajánlom

Retro gépekre, CC-re, túrára, sebességrekordokra.

Csatolt képek
WTB Velociraptor Rear  2001 külső gumi
WTB Velociraptor Rear  2001 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZsZs avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • régi, de jó mintázat,
  • jó oldalfala van,
  • erős,
  • kemény keverék, nem kopik
  • jól mászik, de nem szabad túlfújni, mert akkor elkapar,
  • defektet eddig nem kaptam vele
  • a ritka fogaskerékszerű minta jól kicsapja a sarat
Hátrány
  • gödülési ellenállása van neki, de a kemény keveréknek köszönhetően kisebb mint gondoltam
  • nem feltétlen hátrány, mert sok előnye is ebből származik, hogy a kemény keverék kevésbé tapad, mint a lágyak,
  • jobb lenne (számomra) a 2.1 helyett inkább 2.2-es méretben
  • nehéz, nekem a drótos van (Comp)
Tapasztalat

Konkréten dagyonyázni nem megyek (akkor már inkább az aszfalt), ezt a gumipárost teszem fel tavasszal ősszel és sárosabb időszakban. Szeretem, mert megbízható, erős, jól tartja a kereket, jó sárban is.

De nem versenygumi (ahogy én sem versenyzek).

Erre ajánlom

XC/AM terepre, a nehezebb napokra

Csatolt képek
WTB Velociraptor Rear külső gumi
WTB Velociraptor Rear külső gumi
Szerinted hasznos?

Krisztián1978 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
defektállóság kiváló. 3000 km-es futásteljesítmény(aszfalt, szikla, sár). Sáros, nyálkás kürülmények között is megállja a helyét.
Tapasztalat
Continental gumi 1000 km, Panarecer Smoke 2000 km-t bírt nálam hasonló kürülmények között. Continental gumit nyálkás sáros terepen nem lehetet használni, igaz a növelt szilika tartalom miatt jobban gurul aszfalton.
Erre ajánlom
XC, freeraid
Szerinted hasznos?

Em avatar
Em
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
A legjobb külső amivel eddig találkoztam. Lassan kopik, jól irányítható, jól mászik, a viszonylag laza vizes talaj sem okoz gondot neki, csak a mély sárban halál.
Hátrány
Kőő nehéz.
Tapasztalat
Mint már írtam ez a legjobb külső szerintem. Általában ezzel edzem, ha 150-200 grammal könnyebb lenne szereznék belőle egy kamionnyit. Három napos eső után nem ajánlom :) Nem tudom mennyibe kerül újonan, mert nekem eleve ez volt a bringámon, de mindenképpen megéri, versenyzőknek edzésre, túrázóknak bárhova első osztályú.
Erre ajánlom
Grammhuszárok kivételével mindenkinek, egy szezont végigversenyeztem vele.
Szerinted hasznos?

LGee avatar
LGee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól kapaszkodik, magas oldalmintázat, nehéz felütni, jó keverék - nem kopik gyorsan, de tapad.
Hátrány
Nagy gördülési ellenállás, régi stílusú, elavult mintázat, sárban nem tisztul megfelelően, csak terepre való, viszonylag nehéz.
Tapasztalat
Az első Velociraptor nagyon jó külső, de a hátsó - azon kívül, hogy stabil, és jól védi a felnit, kereket is az ütésektől - nem annyira telitalálat, főleg a sárban nyújtott teljesítménye miatt bosszankodtam.
Erre ajánlom
"Súly nem fontos" XC-re, de aszfaltra semmiképpen. Száraz időben jobb, köves terepen tetszett a legjobban (max. 2 bar-on).
Szerinted hasznos?

Nagy István avatar
Nagy István
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Jó mászóképesség és defektállóság
Hátrány
Súlyos, viszonylag drága
Tapasztalat
Én a kevlárost használtam, kb 6000 km-t tettem vele. Ez idő alatt egyszer sem sikerült kilyukasztani.
Erre ajánlom
Terepre kiváló, szinte minden felületen jól teljesít
Szerinted hasznos?

Csaba avatar
Csaba
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Baromira masszív, kitűnő a fogazat, a külső bütykök remekül tartják a kerékpárt a pályán, nagyon jól mászik, szinte kidurranthatatlan.
Hátrány
Nem tudok ilyenről, talán: nem valami könnyű, de nekem egy-két gramm ide vagy oda nem számít. Na meg: nem két forint.
Tapasztalat
Teljesen elégedett vagyok vele, amit az is bizonyít, hogy másfél éve használom (még nem kopott el, mert ritkán van időm tekerni :)))
Erre ajánlom
Bárkinek, aki megbízható gumit keres. És olyannak, aki nagy sebességgel zúz lefele.
Szerinted hasznos?

Skeletron avatar
Skeletron
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Mint az első
Hátrány
Mint az első
Tapasztalat
Mint az első + a bütykök irányítottsága miatt nagyon jól mászik.
Erre ajánlom
Mint az első
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.