- Kicsi, viszonylag könnyű (~900g) és szinte bárhol elfér a Kryptonite Evolution Mini - a kenguru zsebes kabátomban kb eltünt, súlyra azért érezhető maradt
- 3 kulcs, ebből az egyik világítós, erős fénye van
- limited edition :D
- Mérete miatt erősen behatárolt a lakatolás helye
- a világítós kulcs akkora kb mint egy slusszkulcs, erősen kétlem, hogy megy a kulcscsomóra
- a limitedhez nincs konzol, na bumm
Nekem a Mini 5 40th anniversary limited edition van, szép piros :)
Minőségre, fogásra ami vizuálisan átjön!!! szerintem nem kell hasra esni tőle, se a simatától. Kb mint a Krypto Keeperem.
A kengyel és a hengerzárbetét ugyan úgy (kicsit lötyögős) mozog, pedig a mini-m egy zsír új cucc, a keeper meg a legolcsóbb krypto. Bár utóbbin érezhetően jobban mozog a kengyel, zárbetét csatlakozásánál. A mini mondjuk 1-es, a keeper 2-es erősségű mozgást produkál, hogy érthető legyek.
A zár valószínűleg használhatóságra hasonló lesz mint a keeperen (illetve, ahogy többen írták teljesen betolni stb), de plusz pont, hogy fedhető -reméljük nem fog annyit akadni. Felépítéséről nem tudok nyilatkozni nem vagyok mackós :D.
A mindennapi rutinnal majd kiderül mennyire lesz jó társ, de royalhoz vettem - boltnál kipróbáltam azért táblához is lehet lakatolni vele éppenséggel. A keeper 12 LS az brutálisan nagy a royalhoz, viszont a peugeothoz meg pont jó volt - főleg, hogy ott a hátsókerék kb km távolságra volt a nyeregvázcsőtől. Ezt csak zárójelben.
UP! Próbálgattam, hát ezzel tudni kell lakatolni, főleg ha a hátsókereket és a vázat szeretné valaki kilakatolni. A P alakunál még csak csak, de ezeknél a nagy íveseknél, illetve ha valaki csak úgy odabassza a kerékpárják, hogy a többiek dögöljenek meg... akkor ellehet tolni a biciklit kb. Mondjuk eddig nem égtem be vele, szóval nem rossz de tényleg nem mind1 hova.
Összességében biztos jó társ lesz, abszolút kompakt kategória. Mondjuk az alacsonyabb kerékpártárolókkal biztosan szopás lesz az élet. Mint a volt melóhelyem mélygarázsában, ott elvérezne, úgy dobnám el, hogy soha többé nem látnám :D
Szerintem csak országúti (bár ott se az összeshez),kissebb vázgeometriájú kerékpárokhoz mint "fő" lakat, többinél max kiegészítőnek az első kerékhez. Illetve ha nem kell az utcán tárolni a kerékpár állandóan. Mert hát ezzel nem fogod bárhol, bárhogy lelakatolni!
Attól nem parázok, hogy ezzel a lakattal az eddigi lakatolási metódusom megadja magát és lakatos magneto lesz a győztes. A lónak a f@$-át!