Nagy, elem/akkufesztől független fényerő, a tükörrendszer odavetíti a fényt ahová kell. Eco üzemmódban is elegendő fényerő még a kivilágítatlan részeken is. A kormányon úgy áll mint a cövek, még esésnél sem mozdult el. Ki/bekapcsolásnál csak kb. 1 másodpercig kell a kapcsolót nyomvatartani.
Talán az ára, illetve az a tény hogy az akkuk behelyezése után a fedél viszonylag nehezen és nem tökéletesen csukódik le. Alapban csak normál méretű kormányhoz alkalmas rögzítőbilincset adnak hozzá, de rendelhető a túlméreteshez is. Kicsit nagy erő kell a ki / bekapcsoláshoz.
Ez a lámpa oda világít ahova kell. Nincsen olyan hogy a lámpa az elemek állapotától függően vagy erősebben, vagy pedig gyengébben világít. Annak ellenére hogy a fedél nem csukódik tökéletesen és nincsen külön tömítés az elemtartó fedélnél nem ázott be akkor sem, amikor kaptam egy jókora (kb. 100mm/óra intenzitású) esőt augusztusban. Az előttem lévő utat pillanatok alatt hömpölygő víz árasztotta el, de a lámpa belseje gyakorlatilag teljesen száraz maradt, amely a Cateye HL-EL 520-as-ra már nem igaz.
A 2500 mAh-s akkukkal hetekig kihúzom ha az ECO üzemmódot használom, ilyenkor az üzemmód visszajelző pirosan és zölden villog felváltva. Ha az erősebbik fokozatot használom akkor pedig zölden villog.
Bárkinek aki látni is szeretne és nem fontos a villogó funkció, viszont a elemállapottól független fényerő igen.
Még csak kb. 4 hónapja használom, de a legtöbb Cateye-nál klasszisokkal jobbnak tűnik.