- 4db. szabvány ceruzaakksival működik - végszükség esetén tudsz bele venni elemet egy benzinkúton vagy éjjel-nappaliban
- Eneloop Pro 2450mAh-ás akkumulátorokkal használtam, tényleg bírja 5 órán keresztül teljes fényerőn
- Akkora fényereje van, hogy tempósan lehet vele haladni ott is, ahol nincs közvilágítás. Takarékos módban is világosabb, mint egy átlagos, városi lámpa. Autósok emberszámba vesznek, de nem anyáznak, mert nem vakítja őket.
- A gyári konzolja elég béna, több darabból áll, amiket össze kell pattintani. Nekem szét is hullott darabokra egy esésnél, aminek következtében a lámpa a földön csatttant. Bár itt a képeken másfajta tartója van. Lehet, hogy manapság már ilyennel adják.
- A négy ceruzaelem miatt elég nagy súlya van. A súly önmagában még nem olyan nagy gond, nem biztos, hogy az összsúlya nehezebb, mint egy bármilyen más akkumulátoros lámpának, viszont így a tartókonzol jóval nagyobb igénybevételnek van kitéve, minta csak a világítótestet kéne megtartania. Nem vagyok biztos benne, hogy a terepezést sokáig bírná.
Magyarországon kevés helyen lehet kapni ezt a lámpát (konkrétan csak egyről tudok), és ott is horroráron. Viszont külföldi webshopból megrendelve, akciósan, kb. annyiba kerül, mint egy Solarstorm egy tetszőleges márkanévvel, egy tetszőleges magyar bringaboltban. Azzal ellentétben viszont megbízható a minősége. Árnyalja a képet, hogy alapból nem jár hozzá se töltő, se akkumulátor. De ha amúgy is használsz ceruzaakkumulátorokat más készülékekhez, akkor már tudod használni azokkal.
FONTOS!!!
A lámpához lehet venni töltőt is, és akkor nem kell kivenni az elemeket belőle a töltéshez. Ha így akarod használni, akkor nagyon fontos, hogy egy négy darabos akkupakkot vegyél, amit csak ehhez a lámpához használsz, és mindig ugyanazt a négyet. Én négy egyforma akkumulátort vettem, amiből egyet-kettőt néha használtam más célra, de nem sokszor. Azt hittem az a néhány alkalmi használat nem fog számítani, de számít. Egy külön erre a célra készült töltő tudja az akkumulátorokat külön-külön kezelni (ún. cellánkénti töltés), viszont a lámpához való töltő nem ilyen kifinomult, az egy egységkét fogja kezelni a négy akkumulátort. Ennek az lesz az eredménye, hogy egyes akkumulátorok előbb fel fognak töltődni, mint a többiek, és emiatt túlmelegedhetnek. Nekem sikerült így szétolvasztani a lámpám belsejét csak azzal, hogy kipóbáltam a gyári töltőjét. Még szerencse, hogy nem okoztam tüzet. Volt egy jó lámpám...
Túrázásra, közvilágítás nélküli területen.