- 70 lux fényerő
- a tükrökön keresztül vetített fénye pontosan irányított és vakításmentes (hasonlóan egy autó xenon fényszórójáhaoz)
- messze és szélesen terít (előre 50+ méter, oldalirányban a bringa előtt 15m-re bőven beteríti a kétsávos utat)
- nem csak azt látod, ami előtted van
- nincs holttér a bringa előtt
- nappali menetfény két extra LED-nek köszönhetően
- automatikus váltás a menetfény és az éjjeli üzemmód között
- működést jelző LED
- állófény
- kicsit zöldes vetített fény a fő nyaláb és a bringa között
- ha már visszajelző LED van rajta, adhatna infót arról hogy melyik mód aktív (mint a Luxos U-n)
A Trelock LS875 után is érik meglepetések az embert; az sem volt semmi, de a Luxos B bőven túltesz rajta. Szürkülettől fogva, már jó 50m-ről lehúzódnak előlem az úton lévők, nem kis meglepetést okozva hogy nem autó közelít feléjük, hanem csak egy bicikli. Ennek megfelelően jó párszor megállítottak, hogy mi is ez mert nagyon tetszik nekik. Hát, nekem is! :)
A nappali menetfény kiváló láthatóságot biztosít, a sötétség beálltával pedig már mi leszünk a fény az éjszakában. Terepen a vakításmentessége miatt viszont annyira nem ajánlott, nem szór felfele, így a belógó ágakat nem vesszük észre.
A vetített fény egy elnyújtott rombuszhoz hasonlít a tükör hármas tagolásának köszönhetően: a középső tükör adja a messzi fényt, a két oldalsó pedig oldalra-előre terít (http://swhs.home.xs4all.nl/fiets/tests/verlichting/video/2012-12-20--Samsung_EX1--Philips_Saferide_60_vs_BM_Luxos_B-3.jpg)
Sötétben látni nagy sebességgel is, nappal pedig látszódni.