- Brutális fényerő. Ez szerintem már gyakorlatilag mindenhez elég. Terepen is elég ez a Magicshine lámpa.
- Fokozatmentes fényerő állítás. Minimum állásban talán 200 órát bír a Magicshine MJ-816, ha jól emlékszem. Tehát jelzőfénynek is jó, ha csak azt akarod, hogy téged lássanak.
- Egy középső LED a távolsági fénynek és két kisebb oldalt, ami közelre ad igen jó szórt fényt. Ezek külön kapcsolhatók. Vagyis lehet, hogy csak a két szélső ég, vagy csak a középső, vagy az összes.
- A kapcsoló 4 féle színben világít az akku töltöttségének megfelelő színben (zöld, kék, sárga, piros)
- Elég masszívnak tűnik a ház, meg az akku háza is.
- Az akkun van külön feszültség jelző, ami kiírja digitálisan a töltöttségét egy kis kiejlzőre.
- Li-ion akku
- Eddig egy problémát találtam, amit már elsőre is sejtettem. Ez pedig a rögzítése. Ez nem túl jó szerintem. Gyakorlatilag egy sima gumival van körbetekerve a kormány és kész. Ebből van kétféle méret, azt annyi. Az egy dolog, hogy mennyire lesz ez a gumi tartós, de nekem a vékony kormányon a vékonyabbik gumi se tartja elég stabilan. Rázósabb helyen (akár országút is) el bír mozdulni. Igaz a vékony kormány vékonyabbik részén használom és nem a kormányszárhoz közel. Ott lehet, hogy már eléggé szoros lenne, de nekem ott most éppen más dolgok vannak. Szóval komolyabb terep használathoz lehet, hogy valami plusz tuning kell a Magicshine MJ-816 rögzítéséhez. Ezért adok csak 4 répát neki.
- 2013.01.20: Estem egyet a bringával, rajta a lámpa (országúton jégen). A lámpa le se ért, csak a kormány ütődött neki az aszfaltnak. Ettől viszont az utolsó képen látható módon a középső lámpa hátsó részében lévő tekercs egyik lábának forrasztása elengedte magát (vagyis nem is működött). A lábat visszaforrasztva megjavult szerencsére.
- Észnél kell lenni az akksi merülésével, mert egyszercsak kikapcsol a lámpa és kész. Egyik pillanatban full fényerő, míg a másikban vak sötétség minden átmenet nélkül. Utána már be se lehet kapcsolni a lámpát kisebb fényerővel sem! Ez elég kellemetlen tud lenni bizonyos helyzetekben. Szóval, ha a telep jelző már pirosat mutat, akkor célszerű visszavenni a fényerőből, hogy még kitartson legalább valahogy hazáig.
A brutális fényerő döbbenetes elsőre. Tényleg nem lehet mást mondani rá. Akartam már egy normális lámpát, amivel nem probléma sötétben országúton edzeni vizes úton se (magyar útviszonyok mellett kell ezt érteni). Hát lehet, hogy egy kicsit túllőttem a célon a Magicshine MJ-816-tal. Igazából max. fényerőre nincs is szükségem. Lassabb tempóhoz elég csak a szórt fény, nagyobb tempóhoz pedig a távolsági. Ha nem vizes az út, akkor még vissza is szoktam szabályozni. Terepen lehet esetleg értelme a teljes fényerőnek, hogy nagyobb térlátást biztosítson nagy tempó mellett is. Én alig használtan vettem féláron. Itthon elég drága, de kintről kicsit több, mint feléért már be lehet hozatni postával együtt is, csak körbe kell nézni. Az 5 répát így kell érteni. (Bár ilyen fényerővel rendelkező konkurens lámpákat nézve, még a hazai árral is 5 répa lenne.)
2013.01.20: Az ár/teljesítményt visszavettem 4-re, mert vettem Távol-Keletről pár nagy fényerejű LED-es lámpát és azok ár/teljesítmény mutatója jobb. (A hazai boltokban kapható lámpákhoz viszonyítva még mindig 5 répa lenne.) Azóta használtam esőben is, de nekem nem ázott be sehol.
Ha kompromisszum mentes komoly fényerőt szeretnél megfizethető áron.