Eredeti vélemény 2012.08.31
A túra biciklimre vettem, de mivel még nincs meg, ezért a városin próbáltam ki. Én úgy állítottam be, hogy 10 méterre a bicikli elé világítson, így 20-25 Km/h sebességgel kivilágítatlan helyen is biztonságosan haladhatunk<--(Ez nem igaz). Az első, és hátsó lámpának is igen nagy a fényereje, de csak folyamatos fénnyel tudnak világítani. Az első lámpán 2 üzemmód található. Az egyik az országúti mód, a másik pedig a városi. Előbbi erősebben (a papír szerint 20 lux), az útóbbi fele olyan erősen (10 lux) világít. Az első lámpa egy tükrös optikával rendelkezik, ami egy fényes vonalat, két fényes pontot, és egy haloványabb kört vetít az úttestre. A kör megvilágítja az úttest szélét, és az első kereket. A hátsó lámpán csak egy, folyamatosan világító mód található, ami szerintem külön pozitívum, mert nem kell 10 féle villogó program között ugrálni mire megtalálja az ember a folyamatos fényű módot, amit egyébként a KRESZ előír<---(2012 augusztustól szabályos a villogó lámpa). Miniatűr mérete ellenére óriási fényerőt produkál a hátsó lámpa, és a prizmás lámpabúrájának köszönhetően oldalról is nagyon jól látható. A bekapcsoló gomb mindkét lámpatesten áttetsző, vízálló gumi borítást kapott, ami sötétben, bekapcsolt állapotban világít, ha pedig merül az elem, akkor pirosra változik színe. A hátsó lámpa gombját télen, kesztyűben nem nagyon lehet benyomni kis mérete miatt. A lámpák elég jó minőségű műanyagból készültek. A hátsó lámpát egy egyszerű gumipánt segítségével a nyeregcsőre, az elsőt pedig egy műanyag bilinccsel a kormányra tudjuk rögzíteni szerszám nélkül. Mindkét rögzítő külön darab, egy sínre kell felcsúsztatni a lámpákat, ezért ha ott kell hagyni valahol a biciklit, a két lámpa gyorsan levehető. Ennyi pénzért ez a Crivit LED kerékpár világítás nagyon jó vétel, mert ennyiért általában csak olyan lámpát lehet kapni, ami csak a láthatóságot szolgálja, ezzel viszont simán lehet látni is!
Frissítve 2012.10.28
Már egy ideje megvan az új bringám, és azon használom ezt a Crivit LED kerékpár világítást. A hátsó lámpa rögzítése még ugyanolyan jó, mint volt, de sajnos az első lámpa tartókonzolja elég gyenge konstrukció, mert a rezgéstől kilazul az oldalirányú forgást állító csavarja, és nem is lehet utánahúzni, mert a menet kiszakadt belőle, de majd megcsinálom fixre egy csepp pillanatragasztóval, és akkor biztos jó lesz.
Frissítve 2014.04.17
Így közel két év távlatából egészen megváltozott a véleményem erről a lámpáról, és mivel senkit sem szeretnék félrevezetni elavult véleményemmel, így most leírom, most hogy látom a helyzetet. Az előnyök közt említett nagy fényerő relatív. Az eredeti vélemény írásakor még nagynak számított, de ma már semmiképpen sem mondanám annak. Többször kiderült már, hogy teljesen kivilágítatlan úton sem ér sokkal többet a normál 3-5 normál ledes lámpáknál, ugyanis fénye bár erősebb náluk, de túlságosan kis helyre koncentrálódik az úttesten, így az eredeti véleményben megfogalmazott állításomat, miszerint 20-25 Km/h sebességgel kivilágítatlan helyen is biztonságosan haladhatunk segítségével szintén cáfolnám. Valójában 10-15 Km/h sebesség már közelebb jár a valósághoz, ha rossz minőségű az út, akkor pedig nyilván még lassabban érdemes menni vele. Az első lámpa nagyon sokat fogyaszt, és alig egy órával az új elem behelyezése után máris világít a merülést jelző led a bekapcsoló gombon, így több napos túrára nem árt egy szett tartalék elem, vagy akku. A hátsó lámpa rögzítése azóta is hibátlan, viszont az elsőn a kis retesz, vagy mi, ami nem hagyja a sínről lecsúszni a lámpát, teljesen elgyengült, így akár kisebb úthibába hajtva is könnyen leeshet a lámpánk. Így jártam én is egyszer, de szerencsére egy kis forgalmú úton történt, a mögöttem lévő teherautós pedig észlelte, hogy mi történt, rendes volt, és kikerülte a lámpám darabjait, így össze tudtam szedni, majd összerakni és ezután minden gond nélkül tovább használni. Azóta még plusszban belső gumiból vágott gyűrűkkel is rögzítem a sínhez. Mostanában 4ezer forint környékén lehet kapni akkumulátorokkal együtt, de mivel 1-2ezer forinttal többért már jó felfogatással rendelkező, masszív aluminium testű, óriási fényerejű lámpákat lehet kapni az egyik ismert külföldi aukciós oldalon, így nem vennék már újra ilyet. Véleményem szerint túrázáshoz egy olcsó, kis fogyasztású, de messziről is jól látható, normál ledes lámpaszett és egy komoly fényerővel rendelkező első lámpa kell. Előbbi a láthatóság, utóbbi pedig a látás kedvéért. Mivel nem akarok megtéveszteni senkit, ezért értékelésemet is meg kell változtatnom 5-5 répáról 3-4 répára.