-A max fényerő odaver némelyik autónak is, persze a tompítottnak, nem a refinek.
-A fénysugár szélessége és hossza elegendő a biztonságos haladáshoz terepen is.
-Vizet bírja, rázkódást egyedül a felfogatás miatt nem szereti. Kis gumi "karikával" kell felrakni, ez azért csúszkálhat.
-Több féle akksival kapni, de átlagban 2-3 órát bír maxon, alacsonyabb fokozaton sokkal többet.
-3 fokozat + villogás.
-Kínai, így sosem lesz az az érzésem, hogy 100%-ban megbízható.
-Lehetne stabilabb a rögzítés.
-Itthon agyvihar az ára.
-Végre tudom, hogy milyen az, amikor látok és nem csak látszom. Eddig egy Cateye HL-EL135 volt a gépen de ez még a leggyengébb fokozaton is agyonveri.
-Szerencsére elég a legkisebb fényerő szinte mindenhova. A max nagyon zavarja a többi közlekedőt, de pl. egy erdőben mindent lehet vele látni.
-Álló helyzetben érdemes lejjebb kapcsolni a maximumról, mert a hűtésbe láthatóan és érezhetően bele tervezték a menetszelet.
-Töltést jelző ledek nem merítik olyan vészesen. Pár óra miatt, vagy akár egy éjszakára nem kell széthúzni a kábelt.
-Terepre, ha nem vagy bunkó akkor városba is.


