Könnyű, mivel az akku külön a vázon van.
Nagyon erős fény, városban csak a legkisebb fokozatot illik használni, mert vakít.
Viszonylag olcsó, bár ez inkább a kínai másolt változatra érvényes.
A kapcsolója nagyon jó, nagy, tehát könnyen működtethető, nem túlérzékeny, nem vált többet, mindig csak egyet.
Picike a lámpafej, nem kell neki sok hely a kormányon.
Két tartományban világít : van egy erős, koncentrált fénye, ami közvetlen a bicaj elé világít (persze viszonylag messze), és van egy sokkal nagyobb átmérőjű de halványabb fénycsóva, ami a környezetet világítja be.
A nagyobb átmérőjű csóva miatt oldalról is elég jól észrevesznek a városban, de például az útra felülről belógó ágakat is észre lehet venni.
Nekem jobban tetszik a fix, csavaros rögzítés, bár tény hogy a hozzáadott kétféle gumival elég jól áll a helyén. Nem mozdul el, csak ha direkt megfogom és lejjebb-feljebb állítom.
Szerintem nagyon hosszúak a kábelek. Ezt én úgy oldottam meg, hogy az akkuba vissza van tekerve a vezeték és csak a csatlakozó látszik ki közvetlenül a kis tartójából.
Akinek esetleg nagyon mozogna a kábel, idegesíti, stb., annak ajánlom a tépőzáras kötegelőt. Nagyon jó dolog, vízálló, erős, nem bántja a bicaj festését.
Mikor megrendeltem egyből egy pótakkut is kértem hozzá, így sosem maradok sötétben, mert mindig nálam van a csereakku, feltöltve.
A kínai változat azért eltér az eredetitől, leginkább a fejrész hátsó felénél látszik ez ahol a kábel belemegy a fémházba: látszik hogy a tömszelence szögletes, míg a fémen a lyuk ugye kör... nem ázik be, próbáltam, nade akkor is ...
Ezek a LED-ek melegednek, gondoltam ezért is jó az aluház, mert elviszi a hőt a LEDektől (még borda is van rajta) ... ez viszont nem így volt. Hamar szétszedtem, és a LEDeket tartó fémlap és maga az aluház közé nyomtam hővezető pasztát. Összeraktam, és lám-lám, egy kis idő múlva éreztem is a házon ahogy melegedett.
A fotón az is jól látszik hogy a kínai koppintott akku kicsit "más" mint az eredeti, azonban ez működés közben egyáltalán nem látszik. Én mentem már vele esőben sokszor, eddig még semmi baja sem volt az akkuknak sem, a lámpafejnek sem.
A visszajelző LEDek nem sokat érnek, ugyanis sokáig mind a 3 LED világít, aztán hirtelen, jó fél óra alatt elalszik 2, és csak 1 LED világít tovább, az viszont még nagyon sokáig. Tehát a visszajelzés nem sokat ér, nem tudom az eredeti SolarstormX2-nél ez milyen lehet ...
Lehet kapni hozzá kapcsolót, ugyanolyan csavaros csatlakozóval.
Ez a lámpa annyira olcsó, hogy sokat nem kell rajta gondolkodni annak aki éjszaka, sötétben is használja a bicaját. Olyan fénye van hogy csak mosolygok rajta teli szájjal. Viszont tényleg oda kell figyelni arra hogy másokat ne vakítsunk el, mert veszélyes is lehet.
Nemrég néztem, hogy 3 akkut és 1 töltőt lehet hozzá rendelni cirka 3500-4000 forint körül ... szóval szemtelenül olcsó.
Fontos dolog még, hogy a töltője ugyan esetlenül néz ki, azonban jól végzi a dolgát. Van rajta egy kétszínű LED: piros mikor tölt, és szépen kizöldül mikor feltöltötte az akkut. Sok ideig tölti, 6-7 órát legalább, de ez nem baj akkor ha úgy használja valaki ahogy én is : két akkuval, ráadásul a lassabb töltéssel tovább bírja az akku.
Városba szigorúan csak a legkisebb fokozaton, viszont nagyon jó hogy oldalról is észrevesznek hamar az autósok.
A civilizációból kiérve bátran lehet neki kapcsolni a felsőbb szinteket, mert nagyon jó hogy mindent lehet vele látni. 4-5eFt-os lámpákkal sokszor nem vettem észre kisebb gödröket, egyéb akadályokat, de ezzel a lámpával nincsen ilyen gondom.




