Szép vetített fény.
Helyes beállításnál nem vakítja a szembe forgalmat.
Üzem idő bajnok, és e mellett látsz is vele.
Dizájnos kis lámpa.
Integrált belső aksi.
Mikro USB csatlakozás.
A bringa előtt van egy rövidke sáv amit a lámpa nem tud bevilágítani, kb 1-1,5 méter
Frissítés: hosszabb éjszakai túrán voltunk. Bevilágítja a lámpa azt a másfél métert, annyi csak hogy nem tök fényerővel teszi ezt. Gondolom a tervezés része lehet, hogy ne vakítson a visszaverődő fény. Ahogy rá áll az ember szeme ez inkább már előnnyé válik.
A gyári ZL700 tartó valahogy gagyi azzal a gyűrűs megoldással.
A Fenix BC30R ellenében vettem ezt a lámpát, jóval kedvezőbb ára, üzemideje miatt.
Itthon még mindig 40K egy ilyen lámpa, én a német rose bike-tól rendeltem 84,95 euróért. DHL nem egész három nap alatt hozta házhoz. Szóval meggyőző a szervíz, pikkpakk ment minden, folyamat info boltból postától hogy mi a szitu merre jár a tétel stb. Csak ajánlani tudom.
Olvastam a kritikák között, hogy a gyári tartó nem valami acélos, továbbá azt is, hogy mi a megoldás. Rendeltem a lámpa mellé egy ZL500 -as tartót, ez igazából egy klasszikus rögzítő minden faxni nélkül. Ellenben mint olyan a gyári tartókához képest vagy tízszer erősebb.
A lámpa teljes sötétben 50 lépésnyi távolságot világít be. Persze nyílván tud messzebb is világítani, de ebben az esetben a canga előtti holttér növekszik, illetve a bevilágított terület lesz valamelyest fakóbb. Nyílván ha rövidebbre veszed a csóvát akkor meg beton olvasztó fényerő lesz a jutalmad. Átlag felhasználás és tempó mellett messze a legjobb választás.
Frissítés: éjszakai túrán jöttek kínai lámpás srácok, a vaterás kétledes lámpákkal sikerült összehasonlítanom a lámpát. Az említett kétledes lámpa kb. 30%-al erősebb fényt ad, ennek megfelelően messzebb is világít. Viszont kegyetlen vakít, teljes körön szórja a fényt, azt mondanám izomból, agytalanul világít a lámpa. Jó négy órát voltunk vak sötétben addig míg én folyamat világítottam másnem alapon még pihenés közben is, addig a srácok mániákusan kapcsolgatták a lámpákat le és fel, hogy spóroljanak a naftával... A szerelhetőségre ők is panaszkodtak, hogy macera a gumis rögzítés a kábelek az aksipakk le-fel rakása ha bemész valahova ügyezni.
Engem nem győzött meg a kínai lámpa, hiába olcsóbb vétel, erősebb fénnyel. Hazaérve a trelock még majd' két óra üzem időt írt maxon azért ez inkább fontos számomra.
A tesztképek nem teljesen adják vissza a fényerőt
Túra, outi, bármilyen helyzet ami nem extrém. Ha nagyon vadulni akarsz akkor azért kicsit felsőbb kategóriában kell nézelődj...