-850 ft
-Elégséges fényerő /nem látni,csak látszani...
-Folyamatos,és 1 villogó,5 ledes üzem.
-Gumibetétek a kormánybilincshez.
-Könnyen használható gomb.
-180 fok láthatósági szög.
850ft-ért nincs panasz.
A napi használatos,melós bringára vettem,látszani.Azért nem Cateye vagy egyéb "több ezres" lámpa,mert a napi rendszeres le-fel rakásnál benne van a leejtés lehetősége.Amikor a Cateye leesett,az úgy sikeredett,hogy elpattant valamelyik részénél.No meg,ha fent felejtem a kikötött gépen(ami mindennapos),még sem az 5ezrest lopják le.(A túra gépemen a Cateye TL-LD150 típus van,amely fényerőben nem jobb,viszont nagyon sokáig bírja benne az ellem)Ez a Velotech az olcsóbb,de nem a gagyi kategória.Maga a lámpatesten semmi különleges,egyszerű mint a faék.Ellenben a búra,egy szépen megformált,tetszetős valami,az könnyen lepattintható,és ugyanúgy vissza is.A búra és a lámpatest között tömítő "gyürű" van,a nagyobb esőnek is ellen állt.Az ellem kivétele és behelyezése némi türelmet igényel,a szűkös hely miatt.2db AAA.Ennél az árkategóriánál álltalában megszokott az igénytelen,és használhatatlan ki-be gomb.Ezt meghazudtolva,itt egy igen jól működő gombbal találkozunk.Nincsen az a kit-kat érzés,de pontosan kapcsol,nem kell erőből tövig nyomni.Vastag,téli kesztyűben is sima ügy.A tartókonzol egy egyszerű műanyag,amelyből a lámpa könnyen kivehető,és vissza rakható.22mm(hézagolóval)és 25-27mm között szerelhető a csőre.A lámpa fényereje a teljes sötétségben közlekedésre nem alkalmas.Az elemet valamivel jobban fogyasztja,mint pl.a Cateye,de nem kell heti szinten cserélnem.Ha 1-2 évet üzemelni fog a lámpa,boldogság lesz.
Városban,vagy olyan jól megvilágított közterületen,ahol látszani,és nem látni kell.