Előnye egyben a hátránya is: erős fény, viszonylag "óccón". Jó, hogy a fénye négy fokozatban állítható, városban is vannak rosszul megvilágított közutak (hadd ne politizáljak! ;) ) ahol jól jön némi többlet fény, viszont nem kell maximumon járatni, ergo sokkal hosszabb ideig világít.
Van bőven, de egyesek szerint nagyon el vannak szállva az igényeim. Hogy az erős fény esetleg zavarja a szembejövőket, számomra elég komoly (lelki) teher.
A rögzítése szerintem gyalázatos. Ha úgy rakom fel, hogy érzésre a maximumig feszítem a gumit, akkor rezeg folyamatosan. Egy lyukkal tovább feszítve már elfogadható, de félek, hogy ha ősszel majd gyakrabban lesz rá szükség, esetleg elszakad, mert túl van feszítve. Aki meg egy évnél tobább tervez vele, az azt hiszem, a gumi öregedésével is számolhat, a nagyker szerint van esély a pótlására...
Nem tetszik a megvilágított felületen a fény eloszlása, én jobbam szeretnék egy egyenletesen megvilágított területet magam előtt, ez így picit zavar.
Ellenben aki a stroboszkóp üzemmódját kitalálta, azt leültetném pár évre... egy relative egészséges ember látásának sem tesz jót az a gyors vibrálás, de egy epilepsziás betegnél akár rohamot is kiválthat, ha jók az infóim. (Tévedés jogát fenntartom - nem tudok róla, hogy érintett lennék, mégis elég rossz érzés volt vaksötétben azt a vibrálást nézni. Nem a lámpáBA nézve, hanem üzemszerűen, magam elé világítva)
Hogy stílszerű legyek, kapcsolódva a tegnapi poszthoz: olyan kocabringásnak, amilyen én vagyok, eseti használatra. Rendszeresen sötétben biciklizőknek nem annyira, bár ahogy írtam, nem kizárt, hogy az én igényeim túlzottak. Amikor utoljára lámpát hasznàltam, még vadonatúj termék volt a Csepel Camping... akkor, azzal a lámpával elégedett voltam. Ma ezzel sem teljesen. (Aki nem értené: dinamós lámpa volt, viszonylag kis felületet megvilágítva és attól függött a fényerő, hogy milyen gyorsan tekertem)