Sram PC 59 lánc

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 3.690 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK




Ano avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Mit lehetne írni mint előny egy láncnál?? Jól működik ... :D Patentszem ...
Hátrány
Talán az hogy hajlamos a nyúlásra ... 1800 kilcsi után nem tudtam feltenni a fogaskeréksorra 1 új láncot mert a nyúlás miatt "átméretezte" a fogakat és az új (PC69)lánc ugrott rajta szépen!
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött, bár nem a legolcsóbb (aszem 2800-3200 között van, vagy valahogy így vettem én ...) használtam eléggé széles körülmények között (hó, sár, dagonya, por) és szinte mindig jól működött, kivéve azt amikor Kozma 60-on nyakig sárosak lettünk és a sár beleépült a láncba és a fogaskerekebe és egyszerüen elszalajtott :D ... de összességében nagyon jól lánc szerintem. Most majd PC69-et fogok feltenni, de csak azért mert nem kaptam 59-eset!
Erre ajánlom
Szerintem a túrátol a maratonig mindenképp tökéletes válsztás ... persze nem exrtém kürülmények között és nem feltétlen versenyzésre ...
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.