könnyű
stabil
nagy súly alatt sem csavarodik ez a Kona mtb váz
hosszú túrákon tette a dolgát
Festék könnyen kopik
Nagyon meg vagyok vele elégedve.
A rövid városi utakon, és a hosszú többnapos túrákon is ideálisnak bizonyult.
Normál terepre
könnyű
stabil
nagy súly alatt sem csavarodik ez a Kona mtb váz
hosszú túrákon tette a dolgát
Festék könnyen kopik
Nagyon meg vagyok vele elégedve.
A rövid városi utakon, és a hosszú többnapos túrákon is ideálisnak bizonyult.
Normál terepre
Nagyon korrekt felépítésű középkategóriás trail váz. A hegesztések ránézésre is robosztusak, masszívak, helyenként megerősítve. Az alját felütni még nem sikerült, elég magas padkák fölött is átsiklik. Masszívan tartja magát, mászni kiváló, lefele nem tökéletes, de teljesen jól használható, nem egy DH váz ugye. Szélesebb kormánnyal kanyarban is egész tempósan lehet közlekedni, mélyebbre lehet dönteni mint eleinte gondolni mertem volna. Törve, horpadva még nem láttam, igaz nem is kerestem még.
A festés minősége szerintem hagy kívánni valót maga után. A tárcsafékszemnél a csavar meghúzása után lepattogzott, a felsőcsövön oldalt egy kavics vitt le egy borsó nagyságú területről egy darabot, és még a bovden is végighúzta, pedig forrasztott vége volt, nem is volt még vágva. Továbbá a hátsó fék olajosra van optimalizálva, azaz a bovdenházvéget tartó pöcök hiányzik, ami nem lenne baj, csak a felsőcső elején és végén nem lehet kötegelőzni sem a vázhoz, de megoldottam azzal hogy a váltóbovdenházhoz kötegelőztem. Néha igazgatni kell, de más gond nincs vele.
Terepre, aszfaltra, aki nem tudja eldönteni hogy merre szeretne tekerni, vagy nem szeretne kompromisszumot kötni, annak be fog válni.
update 2011.08.11: A festés továbbra is borzasztó minőségű, a kulacstartó csavarok tartására szolgáló szegecsek mind lötyögnek a vázban, valószinű nem megfelelően lettek préselve.
Kanyarodással, mászással nincsenek gondok talán a lejtőt annyira nem szereti. A heggesztések elég jók és strapabíróak Odacsaptam már párszor és még egyben van a bringa :) a monoblokk pont jó helyen van szerintem:) Horpadásról nem tudok hogy lenne rajta és a számozása is korrekt.
A festés!
1x odaragsztottam a km óra vezetéket a vázhoz szig. szalaggal és mikor levettem, jött a szig. szalaggal együtt a festés is. Ennyit a festésről.
Összességében jó kis váz csak kicsit jobban megcsinálhatnák a festést rajta. Én jobbat fújok kompresszorral a kert végében :D
túrázgatni, városba
Én 183 cm magas vagyok és 18"-os vázat használok. Egy kicsit talán kicsi nekem, de nagyon szeretem a geoját. A nyeregcsövet majdnem maxig kell kihúznom, de így tökéletes. Egy hajlított 670mm széles kormányt használok hosszá 11cm-es stucnival, és így lejtőkönse rossz, felfelé is majdnem mindenhol jó.
Le-le patogg a festék, és a súlya. Szerintem 18"-nál az 1958g kicsit sok, de persze ennyiért mit vár az ember...
Korrekt váz, csak ajánlani tudom, ha valakinek a pénz számít. Van rajta csomagtartó szem, hátha vki túrázna vele.
XC, túra
Szerintem egy kellemes Xc váz.Nekem 22-es méretben volt szóval nem egy forulékony kanyar király:)
A heggesztések erősnek látszannak és elég jól kidolgozottak.
Megvétel után összerakva nagyon kell vigyázni a festésre ,eléggé hajlamos a kopásra,leverődésre.Ez úgy látszik kona betegség.Szóval szerej rá kitámasztót
Nem versenyváz,de alapnak jó cucokkal egy nagyon állat gépet lehet belőle építeni!!!
KONA
a heggesztések nagyon szépek, gyönyörűek...
a festés nagyon szép csak pattogzik lefele
nekem még nem csavarodott rajta semmi az ég egyatta világon.
és még olyanról sem hallottam. hogy valaki eltörte volna
talán csak az, hogy a festék pattogzik róla de ha vigyázol rá nem fog :)
nekem nagyon bejött ez a KONA és csak ajánlani tudom
XC de arra nagyon...
városba, túrázgatni
piros
„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”
A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.
A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.
2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.
| Kérdések | Statisztika |
|---|---|
| Jó egy 176 cm-es 16 évesnek egy 19" kona fire mountain deluxe? |
6 válasz
utolsó: 2011. nov.
|