- merev, emiatt jól gyorsítható
- jól irányítható a Matts TFS 100
- "kobrafej" az alsó vázcsővön
- Egg-shape fejcső kialakítás
- TFS = Techno Formating System
- szép, erős hegesztések
- relatív erős lakkréteg
- szép, igényes festés
- egész jó tömeg [sajnos nem tudtam eddig lemérni, mert annyira nem bontottam még le a bringát]
- ha felső bilincses első váltót szeretnél felszerelni rá, akkor le kell mondanod a második kulacstartó felfüggesztési pontjairól, mert az alsó csavar fülé kerül a váltó!!
- engem zavarnak a hátsó háromszögön a csomagtartó felszereléséhez kialakított lyukak, illetve csavarok...
- nekem fekete színű gépem van, a hátsó háromszög környékén a felverődő kavicsoktól lepattogott a festés, és ott szépen vírit a fehér alapozó réteg...
- ha befordul a kormány, pattanik a festék - de nem horpad [bár ez talán inkább előny!?]
Tökéletes kezdő/haladó XC/CC versenygép építhető a váz köré, de ahogy komolyan belejössz a bringázásba, versenyről versenyre jársz, úgy fogod szépen "kinőni" ezt a vázat és elkezdesz másban gondolkodni...
XC, CC, maraton, túrázgatás, akár városi csavargónak is