Schwinn-Csepel Adrenalin alu mtb váz

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK




spooky avatar
spooky
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
külsőre még talán mondható szépnek is a váz..merevnek merev, hála YOKE alul, jah, meg totál tartós a festése...ennyi
Hátrány
inkább ebből van több...számomra iszonyat rossz a geometria..valahogy sehogy sem jó...19,5-es a váz, én 193 vagyok, de hosszúnak és nehéznek érzem a vázat, miközben a felsőcső lehetne kicsit hosszabb...nemértem...a homlokcső szög túl lapos, csopperes egy viszonylag rövid villaval is...emelkedőn rá kell ülnöd a stucnira hogy ne emelkedjen ki, nem egy ajándék...jah, meg le van festve a hátsó villapapucs:)
Tapasztalat
a régi adrenalinomat, ami egy gyönyörű cro-mo volt, cserélték ki erre, mert az eltörött a homlokcsőnél...kis ráfizetéssel megkaptam tőlük ezt...de a régihez képest ez valami hatalmas visszaesés...két előnye van: hogy YOKE alul, meg hogy tartós a festés, de ezenkívűl mindent csak szidni tudnék rajta:) túrázásra tökéletes bárkinek, vagy bármilyen nem versenyzős cc-re...
Erre ajánlom
csak cc-re, de ott is inkább túrázásra a laposabb homlokcsőszög miatt, versenyzésre semmiképpen, mert nehéz is, meg a geometria is egy halál...de cc-re korrekt.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin alu termékkel kapcsolatban: