Schwinn-Csepel Adrenalin alu mtb váz

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

Marshall avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon szeretem! erős megbízható váz legalább is xc és városra tökéletes.

én egy RS duke sl telóval használom és mintha pont rá tervezték volna.

bár az a 100mm lehetne 180mm is :D

Hátrány

a váz tetején van a bowdenvezetés

Tapasztalat

hamár valaki olcsó biciklit szeretne venni akkor ne a tescoba menjen vegyen egy adrenalint és kb pár ezer rádobással van egy full jó bike

Erre ajánlom

város, xc

Ennyiért vettem
10.000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Adrenalin alu  2006 mtb váz
ilyenez
Szerinted hasznos?

csordaspeti avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Merev, könnyű, alumínium, tartósak a hegesztések. Én dirtre használtam és tökéletesen bírta, másfél-két méter magasról ugráltam vele, de meg se kottyant neki. Nem csavarodik, nem törik.
Hátrány

Kicsit hosszú dirthez, dehát nem is arra való :D

Tapasztalat
Sztem nem éri meg megvenni, inkább 10-zel drágábban valami komolyabb vázat ajánlok.
Erre ajánlom
Alapvetően XC, de dirtet és streetet is bőven bírja.
Ennyiért vettem
a bicóban volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerger avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó mert erős masszív és könnyű.A biciklihez kaptam és az egész bicikliben a VÁZ a legjobb.Nem törik.Nekem nagyon teccik.
Hátrány
Nem nagyon találtam sőt...
Tapasztalat
Volt nekem BMX-em és összteleszkopos biciklim de az egyik nehéz volt a másik szétesett.Ez se nem nehéz és se nem esik szét.EZ jó,mert MADE IN HUNGARY!!!!!!!!!!!XD :D
Erre ajánlom
Sok mindenre való mert mindent kibír :D
Ennyiért vettem
a biciklihez volt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sadman avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős, merev. Nekem kényelmes (18.5", én 176cm vagyok). Én 11.000-ért vettem zsírújan, annyit vidáman megért.
Hátrány
Eddig nem találtam
Tapasztalat
Kényelmes, erős, merev nagyon. 100mm-es telóval használom, bírja jól. Nekem a négyszögprofilos van, szerintem nem néz ki rosszul. A lánc azért van közel a villához, mert szokatlanul vastag a villa! A váltópapucs tényleg le van festve és könnyű félrekapatni benne a váltó menetét, ezért ha biztosra akarsz menni, első alkalommal hajts át a meneten egy menetfúrót vagy egy féktüskét (uaz a menete!) Váltópapucsot kapni hozzá reménytelen, nekem a márkaboltban sem tudtak hozni belőle és nem jó semmi más hozzá.
Erre ajánlom
CC, XC, rosszabb minőségű erdei dózerutak is
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

James Bondyeah avatar
James Bondyeah
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
szerintem full korrekt váz ! Én még anno ezt vettem kezdésnek mármint kompletten ! azóta is használom!Kezdetben cc-tem vele utána egy picit ugráltam de lett egy DH bicóm igy Most van Újra egy jó kis cc-verdám ! Teljesen jó semmi repedés,törés ! IGAZI MAGYAR TERMÉK :))
Hátrány
Nem találkoztam még vele pedig 4 éve használom már a vázat !Max annyi hogy nincs még 1 kulacstartó rajta :(
Tapasztalat
fent !
Erre ajánlom
Cross country és enduro felhasználásra !
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szlovi avatar
szlovi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Először is Adrenalin váz minimum 5 fajta létezik, nem illik összekeverni a jelenlegi torzókat az eredeti A1 vázzal. Én a megjelenése óta használom 2000-ben az USA-ból hozattuk. Azóta megjárta egész Európát anélkül ,hogy bármi gondom lett volna vele. 184cm és 100kg vagyok. Tekerési szokásaimról annyit,hogy a MOZO R500-at az első héten eltörtem!
Hátrány
Nem divatos ,mert magyar! Illetve az új vázak gyengék.
Tapasztalat
Hangsúlyozom mégegyszer ,hogy a régi A1 7005-alu vázak törhetetlenek,stabilak.
Erre ajánlom
Túra, CC
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doormano avatar
doormano
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szép szerintemigaz nekem nem az a bűnronda szögletes új adrem van hanem régebbi adr. lx szép a színe és jól is nézk, jó merev az árához képest egyésszen könnyű
Hátrány
lejtőn a stucnin kell tekerni mert feláll az eleje pedig az első tellóm valami kőnehéz suntour
Tapasztalat
amint már mondat feláll az eleje és az nem szimpi....
Erre ajánlom
cc, túra, miegymás
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nigger avatar
Nigger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Erős, merev váz, ugyan nehéz is (2kg), de legalább tudom, hogy nem törik ki alólam.
Hátrány
A tárcsafék bowdenszem sok gatyámat kiszakította, mert pont rossz helyre rakták.
Tapasztalat
A fejcsőszög tényleg chopperes, de így stabilabb a lejtőn lefelé, és a kanyarban. Az emelkedőn emelgeti az elejét, bár egy szarvval már nem annyira. A monoblokk egész magasan van.
Erre ajánlom
CC-re mindenképp, de szerintem simán bír mást is. Öcsém ugrál vele, azt is jól bírja, az én vázam nagyobb, az ugrálásra nem annyira jó.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Salacci Sándor avatar
Salacci Sándor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem jó árban van,legalább is mikor én vettem!Fejcsapágy jár hozzá /FSA/.Tetszik a bobdenek elhejezkedése a vázon.A hajtómű kicsit nagyobb távra van a földtől,elől a lánc jól fut/Távolság/.Elég merev robosztus. Design-re kicsit MALI/A gyönyörű mali/Amúgy jó!
Hátrány
A lánc közel fut a hátsó váltórésznél. A vázat Kicsit Rövid-nek találom. Lehetne a hajtómű az üléshez képest picit az elejefelé tartóbb.Hátul a lánc közel fut a villához!
Tapasztalat
Elmegy,bunnyhopra nem is rossz!
Erre ajánlom
Egyszerűbb túrák,városi közlekedés.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dávid avatar
Dávid
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
nem tudok mit mondani róla nekem bevált
Hátrány
egy kicsit gyenge a lakkozás az első villán,drága
Tapasztalat
nekem bevált
Erre ajánlom
terepre,aszfaltra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

spooky avatar
spooky
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
külsőre még talán mondható szépnek is a váz..merevnek merev, hála YOKE alul, jah, meg totál tartós a festése...ennyi
Hátrány
inkább ebből van több...számomra iszonyat rossz a geometria..valahogy sehogy sem jó...19,5-es a váz, én 193 vagyok, de hosszúnak és nehéznek érzem a vázat, miközben a felsőcső lehetne kicsit hosszabb...nemértem...a homlokcső szög túl lapos, csopperes egy viszonylag rövid villaval is...emelkedőn rá kell ülnöd a stucnira hogy ne emelkedjen ki, nem egy ajándék...jah, meg le van festve a hátsó villapapucs:)
Tapasztalat
a régi adrenalinomat, ami egy gyönyörű cro-mo volt, cserélték ki erre, mert az eltörött a homlokcsőnél...kis ráfizetéssel megkaptam tőlük ezt...de a régihez képest ez valami hatalmas visszaesés...két előnye van: hogy YOKE alul, meg hogy tartós a festés, de ezenkívűl mindent csak szidni tudnék rajta:) túrázásra tökéletes bárkinek, vagy bármilyen nem versenyzős cc-re...
Erre ajánlom
csak cc-re, de ott is inkább túrázásra a laposabb homlokcsőszög miatt, versenyzésre semmiképpen, mert nehéz is, meg a geometria is egy halál...de cc-re korrekt.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin alu termékkel kapcsolatban: