Schwinn-Csepel Magnum mtb váz

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK




Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz az maga erős strapabiró(aluminium)

A váz falvastagsága nem nagyobb mint 1 mm tehát elég vékony de mégis bivalyerős.

Jó a heggesztése,repedést még nem tapasztaltam pedig kapja tőlem mint Krisztus a szidást:)

Én 16-os méretben használom mivel csak 165 cm vagyok de 170cm-ig szerintem mindenkinek kényelmes ez a vázméret

Nagyon szép festés egyszerűen gyönyörű a Magnum.

 

Hátrány

Hátránya hogy pl a festés az sajna nem strapabíró könnyen le tud pattani de nem vészes.

Ezenkivül abszolút semmi probléma nincs a vázzal.

Tapasztalat

Én lassan 2 éve gyepálom semmi baja ajánlom mindenkinek ezt a Schwinn-Csepel mtb vázat, aki viszonylag olcsó és jó vázat akar.

Erre ajánlom

Túrákra, városba ajánlom esetleg egy kisebb rodeóra is 

Ennyiért vettem
kompletten 57000-ért
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2011 mtb váz
Schwinn-Csepel Magnum  2011 mtb váz
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
színválaszték:

fekete-szürke


 
csapágyház szélesség (mm):

68


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
ISCG rögzítés:

nincs


 
fék kompatibilitás:

v-fék


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Magnum 18"-nak milyen magasan van a nyerge letolva?
16 válasz
utolsó: 2012. szept.
Schwinn-Csepel Magnum 2007-vázba milyen teleszkópos villa jó?
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Magnum termékkel kapcsolatban: