Schwinn-Csepel Magnum mtb váz

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ mtb váz TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

benjamintoth avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- szép festés

-erős, masszív váz; ugráltam is vele, nem lett komolyabb baja

- erős hegesztések

-félintegrált kormánycsapágy szépen illeszkedik rá

Hátrány

- elég rövid váz

- elég egyedi; tesómnak a hátsó villája teljesen máshogy áll, mint inkább túrás, nekem dirtös

- nehéz

Tapasztalat

6. éve nyúzom; idén májusban volt már időmérőn is, júniusban pedig már cyclocross bajnokságon is indult, ahol II. lettem vele. Nagyon szépen tudok vele kanyarodni, mivel rövid, könnyű vele előzni és manőverezni. Csak idén kapott már vagy 5000 kilométert, nagyon jól bírja.

Erre ajánlom

Mindenre jó, csak ne hagyd elől, mert ellopják :) Jó, dh-zni ne vidd ki.

Ennyiért vettem
57000 teljes bringa
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2009 mtb váz
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sda avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

erősnek lácó hegesztések ejtőpapucs

ami a legjob  benne hogy könnyű

Hátrány

1.5 év után aláncvilla kiszakadt a tárcsafékől a váz elrepedt

tekeréskor érezhetően hajlik

vékony váz

Tapasztalat

kezdésnek jo volt

Erre ajánlom

dirt. streer gyakorlásra

Ennyiért vettem
7000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz az maga erős strapabiró(aluminium)

A váz falvastagsága nem nagyobb mint 1 mm tehát elég vékony de mégis bivalyerős.

Jó a heggesztése,repedést még nem tapasztaltam pedig kapja tőlem mint Krisztus a szidást:)

Én 16-os méretben használom mivel csak 165 cm vagyok de 170cm-ig szerintem mindenkinek kényelmes ez a vázméret

Nagyon szép festés egyszerűen gyönyörű a Magnum.

 

Hátrány

Hátránya hogy pl a festés az sajna nem strapabíró könnyen le tud pattani de nem vészes.

Ezenkivül abszolút semmi probléma nincs a vázzal.

Tapasztalat

Én lassan 2 éve gyepálom semmi baja ajánlom mindenkinek ezt a Schwinn-Csepel mtb vázat, aki viszonylag olcsó és jó vázat akar.

Erre ajánlom

Túrákra, városba ajánlom esetleg egy kisebb rodeóra is 

Ennyiért vettem
kompletten 57000-ért
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2011 mtb váz
Schwinn-Csepel Magnum  2011 mtb váz
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kicsikericsike avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Nagyon erős és jók a hegesztési pontok
  • Szerintem nagyon jó ez a Schwinn-Csepel mtb váz
  • Könnyű mivel aluű
  • Nem tudok nyilatkozni a festésről mivel én nem gyári színnel vettem
Hátrány
  • Felül vannak a fék és a váltó bowden  elvezetői,bár ez nem hátrány
  • Nem fér bele olyan széles gumi
Tapasztalat

Szerintem egy kiváló váz . Én dirtre,strretre használom és semmi baja.Csak ajánlani tudom :D

Erre ajánlom

Dirt,Street,Montizás

Ennyiért vettem
Cseréltem
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marci_99 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Megvagyok vele elégedve, nagyon kis váz. Tárcsafékkonzol nagy előnye.

Hátrány

Én nem találtam talán a festés ami nagyon kopik ezen a Schwinn-Csepel mtb vázon. Meg még talán az is hogy a bowdenvezető felül van nem pedig aul. De ez nem nagyon vészes.

Ennyiért vettem
bicóba volt
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ROW924 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó geometria

Szép hegesztések

Nagyon könnyű

Festéssel meg vagyok elégedve, elég tartós, többszöri borulás után is csak apróbb karcok vannak rajta, nem pattogott le

Tárcsafék konzol

Mielőtt vettem, kérdezősködtem törésre hajlamos-e, de minden bringaboltban azt mondták ilyenre nem volt még panasz.

Ár érték arányban az egyik legjobb a Schwinn-Csepel Magnum!!!!

 

Hátrány

Jó lett volna ha több méretben gyártanak vázat, gondolok itt a tengelytávra.

Tapasztalat

Régen volt egy Girardengo-m ami rendszeresen eltört, szinte havonta. ezután már csak Schwinn-Csepeleim voltak Ranger (ma is használom) és a Magnum II a Girardengo 94-ben került annyiba mint a Ranger Fully 2002-ben, ezt tudván soha nem hoztam volna a házhoz azt a vackot. :D

A Magnumot alapnak vettem a váz miatt idén januárban. Nem bántam meg!

Erre ajánlom

Bármire alkalmas

Ennyiért vettem
30000Ft egész bicaj (használtan)
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2008 mtb váz
Schwinn-Csepel Magnum  2008 mtb váz
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kontroll avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Erősek rajta a hegesztések,van rajta tárcsafékkonzol,jó a festés,merev az egész váz,szerintem jó a geometriája és nem hallottam még senkitől hogy eltört volna.

Hátrány

Ez sem baj csak szerintem egy kicsit érdekes,hogy a bowdenek a váz tetején vannak elhelyezve.

Tapasztalat

Ennyi pénzért tökéletes választás.

Erre ajánlom

Szinte bármire jó.

Ennyiért vettem
egész bringát vettem
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2010 mtb váz
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nyúl avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szép festés, könnyű ALU váz, erős hegesztés, tárcsafék konzol, meg szép dirtes formájú váz, és olcsó
Hátrány
Sztem hogy ejtő papucsos és nem csúszó, na meg hátra valami nagyobb állat gumi nem fér be, ja és a bogdenek a váz tetején vannak elvezetve mondjuk ez nem feltétlen baj
Tapasztalat
Ennyiért ez egy naon jó választás
Erre ajánlom
Kezdőknek street/dirt, na meg a városba villogni vele
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2008 mtb váz
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Viktor avatar
26 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Erős hegesztések,  merev az egész váz, jó geometria, nekem még nem tört el :D Cserélhető váltó tartó fül
Hátrány
A festés Sz*r, nincs tárcsafék konzol
Tapasztalat
Én streetre használom. Nem rossz, de cserepados már.
Erre ajánlom
Mindenre
Ennyiért vettem
10.000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Magnum  2008 mtb váz
20 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:

fekete-szürke


 
csapágyház szélesség (mm):

68


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
ISCG rögzítés:

nincs


 
fék kompatibilitás:

v-fék


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Magnum 18"-nak milyen magasan van a nyerge letolva?
16 válasz
utolsó: 2012. szept.
Schwinn-Csepel Magnum 2007-vázba milyen teleszkópos villa jó?
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Magnum termékkel kapcsolatban: