a váz 7005-ös alu-ból van és kézben tarva rohadt könnyűnek tűnik,a Mach1 exe felnik szépek és szintén nagyon könnyűek,és azért birják is amit kell,a fékek jól működnek,de a gyári fékpofát érdemes kicserélni 1 fokkal jobbra(nem kell nagyon drága!)azzal nagyon sokat lehet dobni a fékerőn,és jobb lesz az adagolhatóság is,a hajtómű is egész elfogadható,a zárt ipari csapágyas monoblokk is szépen pörög
a villa az 1-ik legroszabb ami létezik,de ezt már megírtam a villáknál>
az acél agyak nem bírják,mert kisebb a sarutávuk a megszokottnál,pár hónap után bele is szakadt mind2-be a csésze és ezután már nincs mibe tenni a golyókat,a villa kettétört, a stucni még sajna a régi módi 1col-os mentes villanyakhoz való,a szintén alapméretes acél hajlított kormány megintcsak nembír sokat,a műanyag pedált is muszály cserélni,a váltók is elég rossz szériából lettek választva,főleg a hátsó,amit mindig beszed a küllő,nehéz beállítani,tétován vált,nem birja az ütéseket
hát én azért erőn felül bántam a géppel,mert ezzel tanultam anno letörésezgetni,ugratni,nagyjából gyári állapotában mentem vele 1-2 méter magas letörésekről ugrani,de nem erre való!,szóval 1 éven belül el is tört eza jó váz,a váltó kuka,a kormány is,villa,agyak,a középcsapágy is elkezdett kotyogni, és a hajtókar is elhajlott amikor 30-40 közti tempóval fennakadtam 1 kiálló kis tönkön ami nemlátszott a fűtől x((.......(hiába túl alacsony a középcsapágy)
aki városban akar bazirgálni annak 1-2 alatrészcserével tökéletes lehet,és emelett tejesen jó lesz túrázni is,pár ugrást begyakorolni,(csak ésszel)
vagy annak is jó lehet aki 1. bringát keres és nyúzni fogja,de biztosan tudja már,hogy milyen lesz a második bringája