Schwinn-Csepel Blackwoods mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

tver avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon zsír keró, könnyű váz, közepes minőségü felnik, viszonylag jó fékek, nagon jó váltó(ennyi pénzért, más márka 50ért ad ilyet). Én még 34ezerért vettem újonnan akciósan 2004-ben.
Hátrány
Szar nyereg, szar pedál, váltó könnyen tönkemegy.
Tapasztalat
Összeségében nagyon szerettem ezt a kerót, de el kellet adnom mert tavasszal költhettem volna rá és inkább veszek egy újat(Altrix Acerát). Mindenkinek bátran ajánlom
Erre ajánlom
Minden kezdőnek aki minőségi kerót akar. Szerintem városban tökéletes, sőt erdőkbe, földutakra is bátran kilehet vele menni.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geiger avatar
Geiger
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon olcsó, 45k. A váz, kormány, külsők, nyereg egész jó.
Hátrány
Kb. mégegyszer annyit rá kell költeni mint amennyibe kerül. Teljes hajtásláncot lecseréltem, agyakat, ,hajtókar, váltók, lánc, fogaskoszorú, fék-váltókar, meg a telót is. Még egy felni csere kéne.
Tapasztalat
Hajtáslánc teljes Deore kivéve hátsó váltó mert az LX. Előre nagyon jól illik bele a Suntour Xc60. Most egy nagyon fasza kis bicó lett, sokkal drágábban lehetne csak hasonló színvonalat venni mint amien ez lett a tuningok után.
Erre ajánlom
Mindenkinek, megfelelő tuninggal cross-countryra is jó lehet.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

phcalvin avatar
phcalvin
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát, ennyi pénzért úgy jó, ahogy van. Szerintem a váz az nagyon jó, élmény vele bringázni, városba is jó, és kisebb az esély arra, hogy lenyúlják, amíg bemegy az ember a boltba. Jó erős.
Hátrány
Nincs hátrány, bele lehet magyarázni, de ha szem előtt tartjuk, hogy mennyiért juthatunk hozzá, akkor ez nem számít, ráadásul bármit tönkre lehet vágni...
Tapasztalat
Megéri ilyen bringát venni. Amit a gyári felszerelésből le kell cserélni rövid idő alatt: ha merev villa van, akkor azt érdemes, hátulra valami izmosabb kerék kell, monoblokk, pedál, a többi jó.
Erre ajánlom
városi bringázástól, az erdei túrázásig minden
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

phcalvin avatar
phcalvin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Hát, az igaz, hogy sok gyenge cucc van rajta gyárilag, de én olyan konfigurcióban tudtam megvenni, nagyker áron, amilyenbe nekem tetszett. Szerintem nagyon jó bringa az árához képest. Sok drágább bicajt lenyom... Ja, a Suntour XC60 pont belevaló teló, nagyon jó. Nekem alapból merev villával volt szerelva, csak utólag vettem teleszkópot. Egyébként a Zoom teleszkópok nem rosszak, csak nem a bálásat kell venni. Maga a váz az rohadt jó, nem is olyan nehéz, és cross country-t bírja.
Szerinted hasznos?

Hamburger avatar
Hamburger
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára. 45 pénz volt. Shimano fékváltókar egész jó, markolat :), szerintem nem olyan szar a nyerge.
Hátrány
Keskeny futófelület: csúszik betonon. Szar fékek, Sis hátsó váltó, rakoncátlankodó monoblokk, szar agyak, müanyag pedál ja meg a 2.5 fél kilós szar zoom teló.
Tapasztalat
A szar telóját lecseréltem egy SR Suntour xc-60 ra ami király. Pedált cseréltem fém b+-ra meg bowdeneket. Alapos beállítás, kenés, karbantartás kell neki és akkor egész jó bringa lessz.
Erre ajánlom
Jobb azért a tescós szaroknál sőt egész türhető. Általános iskolásoknak, középiskolásoknak betonra.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

phcalvin avatar
phcalvin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég olcsó és ehhez képest elég megbízható cuccokból van összerakva. Városba, könnyebb hegyi túrára jó választás. Maga a váz elég jó, tehát szépen van heggesztve, de a hátsó villa csövei kicsit vékonyak...
Hátrány
Gyári festés, meg minta szerintem gagyi, a Shelle Royal nyereg szerintem kényelmetlen. Azért nem érdemes vele zúzni, mert azt nem fogja bírni.
Tapasztalat
Városban használom, erre megfelel, megbízható, ha dirt jump-ni akarok, akkor BMX;)
Erre ajánlom
Városba jó, meg hegyen is jó, ha az ember megelégszik ilyen földútas izé túrával, annál hardcore-bb terepre kizárt, vagy legalábbis le kell cserélni a fél bringát hozzá, de a váz akkor is vékonyka lesz néhány helyen...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Blackwoods termékkel kapcsolatban: