Author Traction mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.06.)
  • Listaár: 249.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Stimpy avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó az alapfelszereltség (pedált kivéve) , nagyon jó konstrukció , és nagyon jól - szépen van hegesztve a váz.
Hátrány
Eddig nem találkoztam ilyen tulajdonságával :) A gyári pedált cseréltem , mert a lábam szélesebb volt , mint a pedál.
Erre ajánlom
Streetre is , nem túl durva terepre is , nekem eddig mindent kibírt , pedig 100 kg fölött vagyok.
Ennyiért vettem
130000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Advancee avatar
Advancee
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól irányítható kis gépezet!nem igényel túl sok beállítást mert jók az alap alkatrészek!Mindenkinek csak ajánlani tudom
Hátrány
Az alapgumit cserélni kell...
Tapasztalat
Ez a világ legjobb kezdő/haladó XC gépe!
Erre ajánlom
XC-re ennél jobbat nem tudnék ajánlani egy középkategóriás versenyzőnek!
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

LR avatar
LR
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Pontos és G-Y-Ö-N-Y-Ö-R-Ű,hydroform az egész,ahogy van (nekem piros van,de csak a váz!(31500huf-de ezért egy ritchey fejcsapágyat,3x5mm ahead-távtartót,csini kis váltópapucsot valamint 1 álomszép kovácsolt/forgácsolt/lézergravírozott/ márkajelzéses nyeregcsőbilincset is kapsz)),naon jó ár érték arány,AL6061,nem rohad,a hf-nak köszönhetően pont ott és annyira merev,ahol és amennyire kell. Cserélhető v-fék konzol és váltótartó-papucs, S-bend támvilla.
Hátrány
a 160-as avid bb7-től szemmel láthatóan hajladozik a támvilla bal szára-bár ez a fékhatáson nem érződik, 1 ujjal blokkolható bármikor(90 kiló vagyok,1.9-es deestone d202-es gumikon, hátul 3.5 barral)-szóval egy,az idei enduro vázakon már látható merevítő elkelt volna talán... A festék szemmel látható vastagságú,ami előny,a hátrány,hogy ezt látom...szóval felverődő kavicsoktól pici pöttyekben elég könnyen lepattan Nem túl durva hiba(ill a fentiek miatt 1 pici kalapáccsal való óvatos kocogtatással,majd smirglizéssel lehet segíteni rajta), de a monoblokk-ház és a tárcsafékszem felfekvőfelületei megmunkálás után lefestődtek...még a monoblokk menetére is jutott a jobb oldalon,bár ez lehet, h szándékos,menetbiztosító célzatú...? Igen alacsonyan van a középrész még viszonylag magasra tekert telóval is (a rebát kb 105-110-ig szereti(bár alapvetően elég meredek fejcsőszögű),ami 478-483mm-es beépítési magasságot jelent) Van,aki hátrányként éli meg,bár nekem semmi gondom vele:integrált a fejcsapágy...szóval esetleges átmeneti telók nyakainak vagdosásánál csak csínján,mert csak 120mm a fejcső (19'-nál. - 21'-tól már 135mm)!
Tapasztalat
A geometria szinte már túl sportos is (<-jó hosszú felsőcső), a közel 190 centimmel, 105 körülre állított rs rebával elég szépen mászik,de 90-es a stücnim és a nyereg is eléggé elöl van-ezzel a konfiggal gyakorlatilag elérhető,hogy egyszerre következzen be a gumik tapadásának elveszése vagy a hanyattesés (választástól függően).
Erre ajánlom
Elszánt hobby-verseny-xc-től ésszel végzett allmountainig,főleg magamfajta méretű emberkéknek, mert a 19' a legszebb arányú :)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sssssssssssss avatar
sssssssssssss
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
streetes vagyok, utálom a cc-gépeket... de ezt 1szer próbálhattam ki, azóta vágyok rá... sokkal könnyebb tekerni, mint egy 2.35ös maxxisokkal szerelt 16 kilós rombolót... nagyon könnyű az egész, bár amit próbáltam, azon rock shox duke xc volt, meg full xt kivéve fék és hajtómű... szerintem az árát megéri, nagyon kényelmes, tök fasza tekerni! :)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Fehér-fekete-piros
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):

RST Aerial 650B TNL, levegős, lockout, 100 mm


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCR-T424 44-32-22, 170 / 175 mm


középrész:

Suntour XCM


első váltó:
Shimano Alivio,

34,9 mm


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Author


Kerék

felni:

Author Radon 27,5"


első agy:

Author Xenon Disc 32 lyukas


hátsó agy:

Author Xenon Disc 32 lyukas


külső gumi:

Geax Mezcal fehér oldalfalas 27.5x2.10"


Irányítás

kormány:

Author 15 mm emelkedés, 620 / 640 / 660 mm


markolat:

Author Pro Lock


kormányszár:

Author


kormánycsapágy:

Author integrált


nyereg:

Author Navigator


nyeregcső:

Author 31,6 mm


Fék

tárcsafék:

Tektro Draco WH, hidraulikus


fékkar:

Tektro Draco WH


tömeg:

13,8 kg (19")


 
további információk:
  • Rozsdamentes acél küllők
  • Author 34,9 mm nyeregbilincs

Author logó

Author márka bemutatás

"Nem elég az Author-t látni, az Author-t érezni kell!"

Az Author közép-kelet Európa legnagyobb, legtőkeerősebb kerékpárgyártója, egész Európa tekintetében a három legnagyobb márka egyike, az egész világon pedig a 15 legnagyobb gyártó elit társaságába tartozik. A céget kilencvenes évek legelején alapította két testvér, Martin és Ondøej Havlena, akik a mai napig a cég tulajdonosai, és a fejlesztések vezetői. Vállalatuk szinte azonnal a cseh piac vezető szereplőjévé vált.

Az Author kínálata mára több, mint 110 alapmodellt, és ezek különböző változatait tartalmazza, a gyermekkerékpároktól, a MTB és Cross kategóriákon keresztül, a dirt, street, és BMX modellekig. Az gyártó azt a nézetet vallja, hogy a kerékpár kiválasztása a használat helyének és módjának végiggondolásával kezdődik, és mindig az adott igénynek megfelelő típus kiválasztása a célszerű.

Az márka egyik erőssége kelet-Európában még csak szárnyait bontogató Cross kategória, hiszen több mint 15 modellt tud kínálni ebben a fejlődő kategóriában. Kifejezetten hölgyeknek szánt MTB modelljei is vannak, Author Sport Lady (ASL) név alatt.

Az Authorral versenyző Freeride, DH, 4X és Cross Country versenyzők Európa élvonalába tartoznak, de említhetnénk a rendkívül ütőképes országúti modelleket is, melyeken számos cseh válogatott cyclocross és triatlon versenyző nyeri a világversenyeket.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Author Traction termékkel kapcsolatban: