több mint egy éve
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2005,
több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Árához képest jó, a csapágyakat (a többi áruházi bringához képest) egyáltalán be lehet állítani. A váz formája tetszik, tele van mindenféle fura bigyókkal, amiket soha nem fogok használni, pl: tárcsafékkonzol. Jó alapnak tartom egy melóbajárós, majdnem_mindent_kibírós bringa építéséhez. Első Ahead-os bringám, egy álom ezt a kormánycsapágyat állítani. Alapvetően mindenféle tuning nélkül lehet vele tekergetni, de a komolyabb zúzásokat nem tolerálja. A teló gumiharangja kiválóan kint tartja a koszt.
Hátrány
A váz festése vonnza a koszt, sarat. Csak vizes kefével tudtam takarítani. A középcsapágy elég hamar gallyra ment, a régi áttételemet nehézkes volt beletenni, mert alig kaptam elég széles monoblockot. A teló eleinte még mozgott, most már alig-alig, csak nagyobb pofonoktól rugózik be rendesen. Zsírozva, olajozva lett. A felni illesztésénél tizedmilliméteres eltolás van, finom fékezésénél csúnyán, szakaszosan fog (télen nem lesz jó)
Tapasztalat
Az előző bringát egy 40-el történt talajfogás után amortizáltnak minősítettem (illetve csak a vázat). Az akkori akciós bringák közül ez volt a legolcsóbb. Habár a felszerelt alkatrészek elég gázosak (nekem), már akkor is a vázért vettem meg. Ja meg az üléscsőért. Meg az Ahead kormánycsapágyért. Szóval jó kis járgány ez.
Na viszont. Ezt is sikerült belenyomnom egy autó elejébe kb. 30-al. A váz felsőcsöve szétnyílt, az alsócső csak begörbült. A tuti Ritchey felnim háromfelé tört, küllők szanaszét állnak. A V fék sérült, a tökúj Manitou Axel Comp kicsit meghajlott.
Most egy Mongoose vázas brinyóra hajtok, annak elég masszívnak tűnik a váza...
Erre ajánlom
Kezdő bringásoknak, tuningalapnak.
Ennyiért vettem
40000
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?