Btwin Rockrider 520 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 89.990 Ft

Használt Btwin Rockrider 520 eladó
75.000 Ft
új árához képest: -17%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Levente70 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon kevés előnye van. Talán annyi, hogy a váznak a kialakítása jó.

Hátrány

Szinte minden. Elméletileg normális alkatrészekkel van felszerelve, de nem. Se városba nem ajánlom, se terepre.

Tapasztalat

2018 novemberében vettem meg. kb 2019 márciusáig gond nélkül használtam. Egyik nap, amikor iskolába mentem vele, akkor éreztem, hogy a hátsó váltó nem vált rendesen. Még aznap elvittem a Decatlonba garanciális szervizre. Ott elméletileg megcsinálták kb 30 ezer forintért. Majd kb 3 héttel később megint vinnem kellett, akkor már a hátsó váltót, hátsó kereket ki kellett cserélni. Ez volt kb 50000 forint. Mondom oké, legalább lesz egy jó bringám. Hát nem így történt. A csere hátsó kerék eltört benne. Már inkább el sem vittem szervizbe, inkább kidobtam a kukába. Pár hónapra rá vettem egy Cube Aim kerékpárt. kb 50 ezer forintot kellett pluszba költenem rá (akciósan vettem 130 ezer forintért). Azóta is azt használom. És a Rockrider 520-at csak városban használtam, egyszer sem látott terepet, míg a Cube-ot rendszeresen viszem ugratókra.

Erre ajánlom

A szemétdombra.

Ennyiért vettem
79000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bádogember avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A BTwin520 váz+villa magasított geometriája. Középcsapágy magassága 30 cm, tehát a pedál alsó állásban kb 12 cm magasan van a talajtól. (Akinek már dobta meg a hátsó kereket  padka, bucka, szűk kanyar, az tudja mekkora a bukta ilyenkor)
A 100mm XCR villa. Teszi a dolgát. Azonnal a legkeményebbre állítottam, és még nem használtam a lockout-ot.
A 3*9 hajtáslánc, a 22-32 áttétellel a meredekebb emelkedők is könnyen vehetők. A 42-11 még nem volt kipróbálva, alatta 2 fokozattal is megy a 35-38 km/h. Az Acera-Sram hátsó rendszer kifogástalanul működik. A lánc patentszemes, így bontás nélkül rendszeresen tisztítható.
A nyereg baromira kemény. Hozzászokás után tökéletes. A 30mm nyeregszárnak + merev (talán túl merev) váznak köszönhetően DH-ben pontosan irányítható.
A 32 lyukas Rigida felnik stabilak, meg lett kínálva párszor terepen is meg kapott padkát is párszor, de se 8-as, se semmi. Az agyak csapágyazása precíz, nem szorul, nem lötyög, a gumiharangos labirit-tömítés óvja a víztől, portól.
A HutchinsonPhyton gumik terepen nagyon bevállnak, a középső mintázat kialakítása miatt (egymás mögé nyúlnak a bütykök) aszfalton nem zúg és könnyen fut.
A pedál is maradt a gyári, amíg nem lötyögősödik ki marad. És még a kacsacsőr papucs-klipsz is használható.
A hidraulikus fékek működnek. Ha meg kell állni megállok. Terepen sziklás köves lejtőn precízen szabályozható a tempó.
És nem utolsó sorban a  bicikli forgalmazója: A Decathlon szerelője a már „félkészre” szerelt gépet, kb 15-20 perc alatt beállította és azóta sem kellett újra szabályozni. (Az azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy az első 50-100 m-en az először befeszülő bowdenek minimális beszabályozást igényelnek. Ha tudjuk, hogy melyik csavart merre kell csavargatni, nem ördöngösség)

Hátrány

A hajtómű (valami MirandaBeta) lánc (SramPC951) váltó (Microshift) hármas körül valami nem stimmel. Középsőről a nagyra néha nem ugrik fel. Terhelésnél a középsőről az kicsire nem megy le. Ha meg végre sikerül, felkapja a láncot. Már minden beállítás kipróbálva, különböző lánckenés, lánchossz változtatás megvolt. Én a hajtóműre gyanakszom, majd ha kopás miatt csere lesz, világosodik a helyzet.
A BTwin gyári lánczsírt azonnal cseréni kell. Nem is zsír, hanem valami ragacs.
A HutchinsonPhyton gumi nem kimondottan defekt-álló.
upgrade 3100 km 2016.08.09.: a hajtómű első váltóval egyenlőre béke van. Kivettem egy szemet, 2-300 km után mosom, láncfűrész olajjal kenem. És nem kiállva váltok a kicsi kerékre.

Tapasztalat

Először egy sportos vázra (Merida, Gepida) terveztem építeni egy SuntourXCM100mm 3*8hajtás, tárcsafékes gépet. Közben összefutottam egy Decathlon BTwin500 narancssárga géppel és a mindössze 89000HUF-os árával. És ez egy JÓ gép volt.
Elindult az agyhangya: az építgetés kb 170-200-nél állhat meg. Az álomgép paramétereit a  BTwin520 bőven felülmúlta és az ára 135000HUF.  Ja a matrica nem az álommatrica lesz, és az önbecsülés is elmarad. Viszont azonnal lesz egy jó gépem.
Kiegészítőként csak kitámasztót, és sárvédőt kellett venni (világításom maradt az előző gépemről).
1200 km hajtottam bele 2015.09.20-óta (a telet időjárás és betegségek miatt kihagytam). Nincs csere, átépítés, jelentős kopás, láncnyúlás stb. Majd nyárra teszek rá pl. SchwalbeHurrican külsőt.
upgrade 3100 km 2016.08.09.: Nem volt még szervízben, gariban sem. Nem kellett alkatrészt cserélni.  NEM kattog, recseg, nyekereg. Kicsit kellett után állítani bowdeneken, féknyergen, nyeregszorításon. A nyári városi-országúti szezonra Deestone 26"1.75 sima felületűt tettem fel (vélemény van róla). Ja, egy hibája van, a matrica, lesajnáló tekintetek: - fúj áruházi... és  Decathlonos...

 

upgrade 8000 km 2018.04.20. Még mindig nem volt szervizben. Lánc + fogaskoszorú csere ugyanarra SRAM PC951 + PG950 (itt is csak az történt, hogy az 5-ös keréken futott kb 6000 km-t és pont az szétkopott). Gumi csere Schwalbe Hurrican 26" 2.00-ra. (Egy ilyet használtam 8 éven át egy másik bringán)

 

Upgrade 18000 km 2020.07.09. Megint elkopott a hajtásrendszer. Full csere: SRAM PC971 lánc, PG950 11-32 koszorú, Acera m3000SGS hátsó váltó + SL váltókar és Acera M3000_22x36 hajtómű és Shimano UN55 monoblokk (a régi UN26-nak semmi baja nincs, de láncvonal probléma miatt kellet nyugdíjazni). Prímán működik a rendszer, Pilistetőn (nem az aszfalton) lett kipróbálva. Ja 2019.01-ben bontottam szét az SR XCR villát, semmi kosz, sár piszok. Átzsíroztam, azóta is hibátlan.

Erre ajánlom

XC minden terepre, versenyre, DH-re nem (János-hegyre Normafára gondolok). Túrázásra, városi utakra szintén tökéletes. Ahogy nézem a szerelési lehetőségeket, a csomagtartó felejtős, én hátizsák párti vagyok. Hosszabb országútra a magas építése miatt nem ajánlanám, ellenszélben küzdeni kell!

upgrade 8000 km: Az én bringám nem a nyitóképen lévő Rockrider 520-as, egyel előbbi 2015-ös kiadás.

Ennyiért vettem
130000
Mért tömeg
13500 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 520  2015 mtb
Btwin Rockrider 520  2015 mtb
Btwin Rockrider 520  2015 mtb
74 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsu8.8 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Stabilan tartja magát az úton, veszi az akadályokat, terepen tökéletes, lejtőn lefelé is megbízható, nagyszerű bringa, nagy élmény.

Hátrány

Egyelőre nincs, a váltó néha recseg.

Erre ajánlom

Terepre ajánlom, de Budapest utcáin is jól teljesít.

Ennyiért vettem
89.000,-
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 520  2018 mtb
Btwin Rockrider 520  2018 mtb
Btwin Rockrider 520  2018 mtb
31 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Roli4 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kezdjük a kinézetnél. Kinézetre nekem spec. nagyon bejön. Ezek az élénk(UV) zöld csíkok és a felíratok nagyon tetszenek. A mesés nem kopik és nem fakul ki a nap hatására. Esőt nagyon jól bírja és nem ázik le a festék. Fojtassuk a teljesítménynél. Mese szépen megy az úton és durva terepeken egyaránt. Nem akad el, nem kattog csak megy. 

Hátrány

Nem árt, ha néha tudsz váltót és féket szerelni, ugyanis egy idő után a lánc elől hozzá ér a váltóhoz és csörög maxon. A fékek idővel egyre lomhábbak lesznek és nem olyan lesz az erejük illetve gyorsan kopnak viszonylag. A teleszkóp néhai elrontott ugratás során koppannak egy nagyot ugyanis amilyen könnyen lenyomhatóak olyan gyorsan vissza is pattannak sajnos.

Tapasztalat

Én 1 méteres vízben is vittem és semmi baja nem volt. Egy kis lemosás és olajozás és kész, újra útra kész állapotban van. Voltam vele több centis mélységű homokban és azt is tökéletesen bírta.

Erre ajánlom

Terep, mocsár, nagy sár, homok, hosszú táv, aszfalt

Ennyiért vettem
89.999
Csatolt képek
Btwin Rockrider 520  2017 mtb
29 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tibor80 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/érték arányban kiváló

Közel 2000 km túrázás alapján nyugodt szívvel merem ajánlani.

Nálam a váltók / fékek eddig hibátlanul működnek.

 

Hátrány

Kicsit kényelmetlen hosszú távon (50 km felett)

Betétes nadrággal és egy markolat cserével ezeket lehet orvosolni.

Tapasztalat

Hosszabb-rövidebb túrákra használom a bringát.

Ezidáig markolatot és gumiköpenyt cseréltem, hogy aszfalton is élvezetes legyen a bringázás.

1500 km után a kerékcsapágyakat zsírozni kellett.

Erre ajánlom

Túrázásra tökéletes

Csatolt képek
Btwin Rockrider 520  2017 mtb
29 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adamost avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Egy hétköznapi kerékpáros számára teljesen ideális kerékpárnak mondható.

Hátrány

Különösebb hátrányt nem tudok mondani, ha foglalkoznak vele és karban van tartva akkor teljesen jó.

Erre ajánlom

Városi használt, esetleg néha erdei túrák.

15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cerva avatar
1 vélemény
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

mindent tud amit a jóval drágább hasonló felszereltségű kerékpárok tudnak. remek csapágyazás, egyenes úton, kevés tekerés után minimális sebességvesztéssel fut elég hosszan

Hátrány

a fékek elég hamar használódnak

Tapasztalat

kerékpáros életem legolcsóbb kivàló minőségű gépe, ha korábban megismerem a márkát, sok fölösleges, csupán a bringa gyártó nevéért felszámolt magas költségtől megkimélem magam

Ennyiért vettem
89000
27 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csodaszarvas01 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A kerékpár ezer forint híján kilencven darab ezresbe került a szegedi decathlon áruházba. Közel egy hónapja vásároltam azóta sikerült vele menni körülbelül 150 kilométert vegyesen földes és aszfaltozott úton is.  Minőségi monoblokkot fog kapni, remélem azzal nem lesz gond egy ideig. Ettől függetlenül a teleszkóp jól csillapít, megvagyok vele elégedve. Ennyi pénzért sajnos nem sajnos, de ezt várhatja az ember. Kényelmes 30-40km után is, nem fájdul meg tőle az ember hátsó fertálya. A 27,5"-os felniknek köszönhetően igen kellemes 26-30km/h-s tempót is tudunk tartani akár hosszabb távon is. A 2"-os gumi segít a megfelelő tapadásban, de azért csodát nem kell várni tőle, homokos poros úton figyelni kell a határok betartására. A Hayes tárcsafékek (mechanikus) kimondottan jól fognak, erőteljesek. A sram váltók pontosak, megfelelő teflonos zsírzás mellett kíválóan teszik a dolgukat. Vigyázzunk, mert a hátsó váltó váza műanyag! Lehetőség szerint ne vágjuk oda semmihez! A markolatot én cserélni fogom, borzalmasan csúszik ha izzad a tenyerem. Ha ilyet veszel kapsz hozzá kiváló csengőt, első hátsó lámpát és prizmákat. :))))))  Úgy gondolom ennyi pénzért kapunk egy jó vázat ami szerintem megfelel a manapság elvárt dizájn elveknek. Ha valami nem tetszik, lehet cserélni és személyre szabni. Ha kérdésetek van, keressetek meg szívesen segítek ha tudok. :)

Hátrány

Első mosás után a középrésznél valami elkezdett nyiszogni na az azóta abbamaradt viszont a tengelynek 3 mm lógása van ez már most cserére szorul.  Az első teleszkóp kotyogása már most észrevehető, én úgy gondolom a 80mm-es villa legalábbis ez a fajtája nem szereti az erősebb rázkódást földúton.

Csatolt képek
Btwin Rockrider 520  2016 mtb
64 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Sötétkék
  • Fekete
  • Neonzöld
  • Szürke

villa (teló):

Rockrider XCR Lockout by SR Suntour 100 mm


Meghajtás

lánc:

Sram PC951


fogaskoszorú:

Sram PG 950 11 X 3


első váltó:

Shimano X50


hátsó váltó:
Shimano Acera
pedál:

Miranda Beta Black 22x32x42 Alumínium Pedál


Kerék

felni:

AERO TRAIL Evo kerék dupla falú alumínium


első agy:

Formula DC19


hátsó agy:

Formula DC22


külső gumi:

BTWIN ALL TERRAIN DRY 27,5” x 2,0


Irányítás

kormány:

Rockrider Sport 600 mm


kormányszár:

Rockrider Sport


Fék

tárcsafék:

Tektro Auriga


fékkar:

Tektro Auriga


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kulacstartó
  • Nyeregtáska
  • Hátsó csomagtartó
  • Gyerekülés

tömeg:

14,35 kg


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hol lehet venni Btwin Rockrider 520 C1-hez első agyat?
11 válasz
utolsó: 2019. jún.
Btwin Rockrider 520 vagy valami más?
4 válasz
utolsó: 2019. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Rockrider 520 termékkel kapcsolatban: