Btwin Rockrider 9.1 mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 302.990 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

kvertyu avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Második leértékelésnél vettem, 200k-ért, ennyiért nagyon megérte a Btwin Rockrider 9.1. Tiszteségesen megépített gép, minőségi alkatrészekkel. A telók finoman mozognak télen is. 

Elég könnyű az egész, jól irányítható. 

Hátrány

Eddig semmi, még új. A fékek az enyimen Tektro Auriga típusok, ezzel még lehet hogy lesz gondom, bár eddig is Tektro volt, néha foglalkozni kell vele.

Update: pár túra után látszik, hogy a hátsó résznek van egy kis mozgása kersztirányban. Azért nem sok, kb 1-2 cm, attól függ, mennyire feszegetem. De azért lehetne stabilabb.

Tapasztalat

Úgy tűnik, a Decathlonban nem nagyon értenek a bicajokhoz. Több leírásban láttam itt a siteon, hogy a B'twin bicajok hátsó kereke gyorsan kopik, hamar megcsúszik, stb. Nos, nem tudom, másoknál mi a helyzet, de az én bicajom kerekeit a boltban "felkészítés" címen üvegkeményre fújták, nem csoda, ha csúszkál, pattog, stb. Amúgy Hutchinson Toro gumik vannak rajta, nem hiszem hogy gond lenne vele. A telókat is túlfújták volna, ha nem szólok...

Aki ilyen gépet vesz, és eddig valami egyszerűbb volt, az vegyen egyből teló pumpát is.

A pedálok SPD rendszerűek, vagy cipőt+kapcsot kell hozzá venni, vagy egy sima pedált, vagy egy taposó adaptert.

Amin még aggódom, hogy a teljes teló út elől hátul 120mm a Btwin Rockrider 9.1-en,  és kb. ennyi a pedál magassága is. Szóval keményebb megérkezésnél a pedál simán leérhet.

Update:

A fékekkel semmi gond. Felmerült, hogy a féket és a váltókart megcserélem a kormányon, hogy a fék egyújjal kezelhető legyen. De nem, a váltókar kialakítása olyan, hogy csak kívül lehet. Cserébe viszont hüvelykújjal lehet fel-le is váltani.

Ennyiért vettem
200000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tiborcius avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon stabil a váz, a geometria a neuf miatt kiegyenlitett, semmi jele tekeredésnek, nem mászik el a váltó, sőt ólomsúlyom ellenére, kezes a Btwin Rockrider 9.1.

Széles oversize kormány, hihetetlenül pontosan kormányozható.

Az első teló az enyémben Manitou, vizmosásban jön ki legjobban az előnye, éles fordulóknál fékezés alatt is stabilan irányitható marad.

 

Hátrány

A legnagyobb hibája, a túlméretezett hátsó fék, ABS nicsen, tehát gyorsan koptatja a gumit, idén már a 3. van fenn hátul, pedig igyekszem egyformán és párhuzamosan mindkettőt adagolni.

Lehetne kicsit könnyebb is.

A hátsó teleszkóp szintén Manitou, de nem birtam jól beállitani, váltani fogok más gyártóra.

Igaz, én 120kg vagyok, kap rendesen a leszáguldás alatt.

Tapasztalat

Jó, hogy 130kg-ig használható ez a Btwin össztelós, sportos 40-es korosztálynak ajánlom bátran. Srácoknak nem való, mert terepen kisimitja a göröngyöket, oda a kaland feeling, nincs adrenalin bomba. Pl füves réten olyan menni vele, mint normál géppel aszfalton.

Erre ajánlom

Annak való aki aktivan sportolni akar és élvezi a hegymenet után a leszáguldás bónuszát!

Ennyiért vettem
300000
Mért tömeg
13000 g
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • M

  • L

  • XL


 
színválaszték:

ezüst-narancs


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore
első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Wellgo 823 WPD


Kerék

felni:

Rockrider Comp, 32L


első agy:

JT D041


hátsó agy:

JT D142


külső gumi:

Hutchinson Toro 2.15


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX
kormány:

Rockrider SPORT 640mm


kormányszár:

Rockrider SPORT 6°


nyereg:

Fi’zik Nisene


nyeregcső:

Rockrider 29,8 mm


Fék

 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

13.9


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Rockrider 9.1 termékkel kapcsolatban: