Shimano Deore hajtókar

91 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 37.000 Ft

Használt Shimano Deore eladó
32.000 Ft
új árához képest: -14%

Shimano Deore hajtókar
5.000 Ft
új árához képest: -86%

Használt Shimano Deore eladó
6.000 Ft
új árához képest: -84%

Használt Shimano Deore integrált hajtómű
26.000 Ft
új árához képest: -30%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-15 (91 vélemény)
Rendezés

Tom77 avatar
33 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

 

Modell; Shimano Deore FC-M590 /44-32-22/ üregesre kovácsolt, 175mm-es karokkal.

Sokan írták, hogy kopik a felirat a karokról, le kell lakkozni, így sem a tisztításoknál, sem pedig a kisebb igénybevételeknél és az esetleges felverődéseknél nem kell aggóni a matricázása miatt!
Az integrált hajtásra való átállás, a teljesítmény növelés miatt volt.
Igazi "menetbeli" változást, az spd->pedállal kombinálva sikerült vele elérni..
- Cserélhető lánctányérok.

- Elérhető és könnyen beszerezhető hozzá, bármelyik fogkiosztású lánctányér.

Hátrány

A tisztítása mindenképp komplikáltabb a régi hajtóműmnél, de ezt megoldom majd..

Tapasztalat

Integrált hajtóműm, eddig még nem volt, mással meg gondolom, nem volna értelme összehasonlítani, amit tudok, így utólag, hogy ma már nem a B'twin-es patentpedált venném hozzá meg, kár volt azt a 3000ft-ot megspórolni, ennyivel lett volna a, Shimano bevezető patentpedálja drágább, és gondolom pont annyival jobb is lett volna.. A cipőjével viszont
(az is B'twin-es) maximálisan elégedett voltam..

2017.09.10. update
Elfáradt a 44-es tányér, bő másfél év és 9ezer km után, de jó áron van mindháromhoz másik, eredeti shimano csak legyen türelmed kibogarászni, hogy hol nem kínálják két és félszeres haszonnal,mint amennyibe valóban kerül..

2019.06.05. update ->
A középső lánctányér is elfáradt, holnap lesz kicserélve, de már ma megvettem az ecobike pesterzsébeti boltjában, mivel útban Molnár-Sziget felé benéztem hozzájuk ismét.
Nem mondom, hogy rosszul bírta a 32-es gyári még, eddig még nem volt cserélve, sok van benne
pontosan nem tudom mennyi, de négy éve megvan ez a hajtómű, szóval tízezer felett ment az biztos.. 
A 44-es is majdnem két éve lett cserélve, de az még elvan, négy-öt láncot talán még kibír, az új 32-es>nyolcezer forint volt, ez szerintem rengeteg érte mégha alu akkor is tekintve, hogy a 44-esért adtam anno 4000-ret, amúgy azt is itt vettem.
Holnap otthon Tbálinton átrakják majd, amint hazaérek a géppel..
.

Erre ajánlom

Országútra és terepre, illetve mivel ez 1 igazi xc->barát technológia, ezért használja ki akinek ilyen van, mert ezek híján egy gyári hajtóművet, ha különösebben nem volt vele baj, nincs sok értelme lecserélni..

Ennyiért vettem
26000
Mért tömeg
1020 g
Csatolt képek
Shimano Deore  2015 hajtókar
Shimano Deore  2015 hajtókar
Az új lánctányér
12 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gmatti avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az egyik legolcsóbb integrált hajtómű. Nagyon könnyű szerelni , és a váltás is tökéletes._______________________________________________________

Hátrány

Nincs._________________________________________________________________________________________________

5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Szép kialakítású

-Nagyon menő hogy át lehet látni a tengely közepén  :)

-Könnyű

-Mivel integrált, egy 5-ös imbusz elég a szétszereléséhez

Hátrány

-Az alutányér nem lesz hosszú életű az biztos. Már látszik kopás és felgyűrődés a fogakon, pedig alig hajtottam. Meg is cseréltem az előző hajtóművemhez használt acéltányérral. Az alu megmarad ünnepi alkalmakra, vagy dísznek... Hiába pihekönnyű mert valóban az. Alig érzed ha kézbe fogod hogy ott van.

-Amikor meghúzom a bal hajtókar csavarjait folyamatosan olyan érzésem van hogy "na most nyalódik el a menet, na most, na most", emiatt egy kicsit stresszes nekem bontani és újra összeszerelni. Valahogy nem lehet határozottan érezni mikor elég a nyomaték. Egy stucnil, kormánycsapágy esetében jól érezhető, ennél nem.

-9 sebességhez csak átalakítással lesz jó, alapból nem jó a láncvonal. Legalábbis az én vázamnál nem volt jó. A középcsapágy hézagolásával sem lehetett jól beállítani, ezért hézagolni kellett magukat a lánctányérokat befelé, ez látható is az egyik képen ahol már az Alivio acéltányérom van felszerelve a gyári alu helyett.

Tapasztalat

Én a Deore FC-M617 (36-22T) típust vásároltam, ami 2x10-es rendszerhez való de kicsiny módosítással 2x9-ben használom. Kb 300km van benne, két hete nyúzom. Eleinte a saját alu nagytányérjával hajtottam egy hétig a próba kedvéért, majd visszatettem rá az előző hajtóművem 36 fogas Alivio acéltányérját hogy mégis inkább az kopjon tovább. Négyszögtengelyesről váltottam integráltra, az első próbakörnél rögtön éreztem hogy valami kicsit más, de nem tudnám megmondani hogy pontosan mi. Az biztos hogy nem nyeklik-csuklik odataposásnál mint az előző négyszöges hajtómű. Szóval talán az erőátvitel tényleg hatékonyabb vele. A Deore feliratot leragasztottam víztiszta matricával hogy ne kopjon le a későbbiekben. Fogok még jelentkezni ha jóval több km lesz benne, egyelőre nagyon bejön :)

Erre ajánlom

Bármire amire kéttányéros mtb hajtómű kell :)

Ennyiért vettem
25500
Mért tömeg
795 g
Csatolt képek
Shimano Deore  2017 hajtókar
a tömeg
Shimano Deore  2017 hajtókar
felszerelve (+hézagolva)
Shimano Deore  2017 hajtókar
Alivio acéltányérral
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Snec avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-jól néz ki

-merev

-picivel több mint egy évet használtam, utána simán kijött a középcsapágyával együtt

-a csapágyra rá van írva, merre kell ki-be tekerni, hogy aki ne tudná az se szenvedjen

-váltás rendesen működött egy sram lánccal

-és nem hajlott meg a középső lánctányérom, ami nekem mindig problémám volt

-44 nagy tányér

 

Hátrány

-kopik róla a felírat,

-a bal karba 1 év után fullra beleszorult az spd pedál, meg kellett szenvedni a kitekerésnél

Tapasztalat

-44-32-22 használtam. 

-több mint 7000km

-minden gond nélkül működött 3x9 rendszerbe. Idén 3x10 váltás miatt lett lecserélve egy Xt-re

Erre ajánlom

-xc 

Ennyiért vettem
24000
Csatolt képek
Shimano Deore  2013 hajtókar
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tiberius avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Négyszöges és octalinkes hajtáshoz képest érezhetően merevebb ,ezáltal robbanékonyabb kigyorsításkor.

-a láncot könnyen le és felkapja,zajtalanul fut

-ha van megfelelő célszerszámod akkor elég könnyű beszerelni és a láncvonallal sem kell sokat szórakozni, csak pár hézagológyűrűt kell a csapágy megfelelő oldalára helyezni.

-alacsony súly

-esztétikus kialakítás

-ha megfelelő helyről rendeled akkor nem kell mélyen a pénztárcádba nyúlni

-középrész kifekezetten jó áron kapható hozzá(ellentétben pl az FSA megoldásával)

 

Hátrány

-egyenlőre nincs ilyen

Tapasztalat

Az ehhez hasonló kategóriájú szintén integrált hajtóművekhez képest kiforrottabb megoldásúnak tartom.Tapasztalatom az FSA-val kapcsolatban van de lényegesen jobbnak tűnik annál.Az alivio integrált hajtásnál jobb vétel hiszen árban nem sokkal több de ahhoz tudomásom szerint nem jár a csapágy.

Erre ajánlom

Túrázás,xc,cc,városi közlekedés.

Ennyiért vettem
18000
Csatolt képek
Shimano Deore  2013 hajtókar
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Atis08 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • ​Tényleg merev, 126 kg-al taposva sem hajlik
  • Azonnal átadja a hajtási energiát
  • Jól néz ki
  • Tartósnak ígérkező tányérok
  • Váltás mindkét irányban sima, könnyű, Deore első váltóval szépen össze dolgozik 
  • Karbantartása, és szerelése a megfelelő szerszámok birtokában egyszerű
  • Eddig ez ígérkezik a legjobb hajtóműnek amit van szerencsém tekerni
  • Könnyű
Hátrány
  • Lehetne kicsit olcsóbb
  • A jobb oldali hajtókar tövében kicsit sorjás, ilyen kategóriában ez nem kellene
Tapasztalat

Négyszöges és Octalink hajtás után váltottam, és tényleg brutális a különbség, merev, esztétikus, könnyű, és nagyon jó! Nekem a trekkingre való változat van, és az eddigi vélemények alapján bizakodva kezdtem a közös munkát ezzel a hajtóművel, főleg aszfalton, napi 42-50 km-tekerek vele. Külsőleg is feldobta a bringát és könnyebb is lett. Nagyobb emelkedőn sem recseg ropog, 126 kg-al kiállva sem hajlik és recseg! Ha kicsit kedvezőbb lenne idehaza is az ára akkor az ár/teljesítményben is megkapta volna az 5-öst!

Erre ajánlom

Trekkingre, túrázáshoz, városba aszfaltra, napi munkábajáráshoz, szóval tekeréshez nyugodt szívvel ajánlom!

Ennyiért vettem
32000
Csatolt képek
Shimano Deore hajtókar
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

revtam avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Négyszögeshez és Octalinkeshez képest brutál merev, nem hajlik cseppet sem kiállva sem.

Súlya egész jó úgy gondolom, legalábbis az eddigi legkönnyebb hajtásom.

A középrész porvédői nem a legjobb minőségűek, én BB2-vel kaptam.

 

Hátrány

Az előttem szólókhoz hasonlóan, a festés....

Pedig azért, márcsak a marketing miatt megérné nekik is, ha sokáig látható lenne a márkajelzés úgy gondolom.

Természetesen nem akkora gond ez hogy lekopik, belefér. Annak aki használni akarja és nem mutogatni ez nem gond.

Tapasztalat

Mostantól csak integrált hajtás...a  többit el lehet felejteni.

Erre ajánlom

XC, trekking

Ennyiért vettem
18.000
Csatolt képek
Shimano Deore  2010 hajtókar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BenoKTM avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Az integrált tengelynek köszönhetően nagyon merev
  • Szépen vált
  • Könnyen forog
  • A lánctányérok masszívak
Hátrány
  • Festés még bírja, de a Deore felirat már megkopott az egyik oldalon
Tapasztalat

Előtte egy négyszögtengelyes FC-M311-es Altus szériás hajtóművet használtam, aminek a jobboldali karja terhelés hatására mindig fellazult. Nem volt ő sem rossz hajtómű, de kocsmába és zöldségespiacra járáshoz való. Az előbb említett hibát nem sokáig bírtam cérnával, ezért beruháztam erre a hajtóműre. A hozzátartozó FD-M591-es váltóval, valamint CN-HG75-ös SLX lánccal használom és nagyon szépen dolgoznak együtt. Nagyon meg vagyok vele elégedve!

Erre ajánlom

Városi bringázás, túra, XC

Ennyiért vettem
18 025 Ft
Mért tömeg
930 g
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bali21 avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon könnyen mozog

Nagyon merev

Masszív hajtókarok

Tartós tányérok

Jól segíti a váltást

Hátrány

Hajtókarról a festés nagyon könyen lejön

A csapágynak a tömítése egy vicc, két műanyag porvédő->por-sár nagyon könnyen bejut a golyókhoz

 

Tapasztalat

Ha nem akarsz évente csapágyat cserélni, és ha sokat mész vele erdőbe-> szétkell szedni a csapágyat, kimosni a golyóknál a koszt belőle ha lehet kifujatni és valami lágyabb zsírral vastagon benyomni a golyókhoz-> így az élettartama megduplázódik

5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cooley avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

kellöen merev. a tányérokat 3 éve nem cseréltem le pedig néhány 10000km és váltogatásban volt részük minden féle terep- és időjárásiviszony között és soha sem kiméltem.

 

Hátrány

egy negativumot tudok felhozni hogy a festés hamar lekopott róla

Ennyiért vettem
27000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lombucman avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Szép tartós darab
  • Könnyű hozzá lánctányért szerezni viszonylag olcsón
  • Merev szerkezet
  • A váltás tökéletes XT hátsó váltóval és Slx fékkarokkal
Hátrány
  • A cipő lekoptatja róla a festést
Tapasztalat

Amennyiért én vettem szinte ajándék volt és ég és föld a különbség a négyszögeshez képest.

Erre ajánlom

XC, Városi biciklizés, Túrázás

Ennyiért vettem
9000ft monoblokkal együtt
Csatolt képek
Shimano Deore  2010 hajtókar
Shimano Deore  2010 hajtókar
Shimano Deore  2010 hajtókar
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rose05 avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép és tartós, nem recseg , szépen , hang nélkül dolgozik. Tányérok nem kopnak , tartós darab

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam

Tapasztalat

A bicajjal együtt jött , jól harmonizál a kerékpárom összműködéséhez

Erre ajánlom

Hobby, túra, lightos terep.

Ennyiért vettem
tartozék
Csatolt képek
Shimano Deore  2012 hajtókar
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

indolan avatar
47 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

A bringához járt (Cube acid) és azt kell mondjam hogy tökéletes, nekem nagyon bevállt, a tányérok nagyon jól bírják igaz még csak 2000km-t tettem meg velük. Nagyon jól néz ki és nagyon  jól lehet rajta váltogatni.

Hátrány

Nálam elég gyorsan elkezdett kopni, ezen kívül semmi!

Erre ajánlom

Bármilyen bringára!

Csatolt képek
Shimano Deore  2011 hajtókar
Shimano Deore
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikekiller avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Abszolút tökéletes hajtás számomra a Shimano Deore, nem recseg, nem hajlik, a tányérok remekelnek, singlespeed lánccal tökéletes párosítás. Mivel integrált, ezért könnyű, de ez nem azt jelenti, hogy gyenge.

Hátrány

Egyetlen hátránya, hogy kopik a festés, ez főleg a feketén észrevehető. Viszont melyik hajtás nem kopik?!

Tapasztalat

Nekem egy '10-es integrált Deore-m van és teljesen meg vagyok elégedve vele.

Erre ajánlom

bármire tudom ajánlani

Csatolt képek
Shimano Deore  2010 hajtókar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

user2543 avatar
73 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Nem integrált tengelyes hajtásoknál egyértelműen merevebb
  • 1 év alatt szinte semmit nem koptak a Shimano Deore tányérjai
  • Váltás finomságával sincs probléma, Shimano HG lánc ill. olcsóbb KMC lánccal is szépen váltott
  • Középrész tömítése nagyon jó, először fél év után szedtem szét, téli latyakos tekerés után, még a gyári, tiszta, zöldes-sárga zsír volt a csapágyaknál, soha nem volt recsegés, ropogás UPDATE 2013.08.27. Elkezdett darálni a csapágy... 1 év, 2500 km, ebből durván 600 km terep és volt téli latyakozás. Utolsó menet egy Balaton karika, majd fele szakadó eső, azt hiszem ez volt a pont az i-re. Pedig szét-szét szedtem a tarackolások után, de hát ez van. Javaslom mindenkinek, MINDEN saras-vizes ride után szétszed, kitöröl, ken! Ja meg a másik probléma, hogy állatmód meghúztam a csillagot, ezzel adva gyorsító tényezőt a csapágyaknak az előfeszítéssel az elhasználódáshoz. Nem kell! Éppen legyen csak kézzel meghúzva. 
  • Egyféleképpen lehet csak feltenni a balos kart
Hátrány
  • SPD-vel is sikerült már egy kicsit megkoptatni a feliratot a balos karon, de ez nem a világvége
  • Mint leírtam az LX-nél, itt is átlátsz a tengelyen, potenciális sárgyűjtő hely
  • Összehúzó csillag lehetne imbuszos
Tapasztalat

Újonnan vettem, nincs rá panasz, előtte használtam LX-et, meg egy Truvativ Firex 3.0 hajtókart, merevségben nem érzek ezekhez képest különbséget, a Firexről írtam véleményt, nem taglalnám most itt, jobb minőségű a Shimano, mint az. Ráraktam beépítés előtt tavaly mérlegre, nincs fotó, de 1 kiló alatt van nem sokkal középrésszel együtt, ami számomra teljesen elfogadható, innen már exponenciálisan drágulnak az ennél könnyebb Shimano hajtókarok :D. Mostanában levettem az első váltót, térdeimet nem kímélve akarok combosodni, meg egy kicsit faragni a súlyból, láncvezetővel is összepasszintható.

UPDATE 2013.08.27. Na még a középcsapihoz pár szót: nem kizárt, hogy szét lehet szedni, a műanyag porvédőt nagyon finoman ki kell mindkét peremnél pattintani, (vigyázat, mert egy év alatt nálam úgy elöregedett, hogy visszarakáskor már be is repedt) alatta van a csapágy, külön a középcsapágy (SM-BB51) véleményénél az egyik kedves felhasználó írt egy részletesebbet képekkel, tessék megnézni, én is megpróbálom majd feléleszteni a régit valahogy. 4 répára vissza veszem a teljesítményt, azért bírhatta volna tovább a csapágy.

Erre ajánlom

CC/AM/hosszabb túrák, akár durva időjárási viszontagságok közt is.

Ennyiért vettem
22000
Csatolt képek
Shimano Deore  2010 hajtókar
És én evvel CC-zek, meg túrázom
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (91 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • FC-M6000-3
  • FC-M6000-2

 
fogszám:
  • 40-30-22 fog (FC-M6000-3)
  • 34-24 fog, 36-26 fog, 38-28 fog (FC-M6000-2)
  • 36-26 fog (FC-M6000-B2)

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
középső lánckerék anyaga:

Acél


 
belső lánctányér anyaga:

Acél


 
hátsó fokozatok:

10


 
további információk:
  • Hatékony erőátvitel »»HOLLOWTECH II hajtókar négykaros felépítéssel (70°) »»Kompozit lánctányér
  • Optimalizált áttétel tartomány és áttétel arányok Trail kerékpározáshoz
  • A zökkenőmentes váltási ritmus megőrzi a sebességet és a gyorsulást a nehezebb terepeken is
  • A kisebb lépésközű fogprofil zökkenőmentes váltást biztosít • Stabil váltóteljesítmény a felfüggesztés bármely állásában
  • Egytüskés szerkezet a stabilabb, megbízhatóbb váltásért
  • 3 mm-rel kitolt láncvonal változat választható (FC-M6000-B2)

 
színválaszték:

Fekete


 
középcsapágy:
  • SM-BB52
  • BB-MT500-PA

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-9 (9 kérdés)

Kérdések Statisztika
193 cm magassághoz kell a 180-as hajtókar ?
2 válasz
utolsó: 2017. márc.
Shimano Deore vagy Alivio(integrált)
14 válasz
utolsó: 2017. okt.
Shimano Deore FC-M590 vs FCM583 Shimano Deore LX
17 válasz
utolsó: 2016. feb.
Avid Elixir 1 / Avid Juicy 5 / '13-as Shimano DEORE (M615)?
4 válasz
utolsó: 2014. jan.
Shimano Deore FC-M532 Kona stinky-be megállná a helyét?
6 válasz
utolsó: 2013. júl.
Shimano Deore 2010 hajtókarra lehet tenni rockguardot?
1 válasz
utolsó: 2013. márc.
Shimano Deore középcsapágyát milyen szerszámmal lehet beszerelni?
2 válasz
utolsó: 2012. máj.
Lehet-e 9 sebességes hajtókart 10 sebességes rendszerrel használni
44 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Shimano Deore hajtókart érdemes-e megvenni?
32 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-9 (9 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore termékkel kapcsolatban: