Modell; Shimano Deore FC-M590 /44-32-22/ üregesre kovácsolt, 175mm-es karokkal.
Sokan írták, hogy kopik a felirat a karokról, le kell lakkozni, így sem a tisztításoknál, sem pedig a kisebb igénybevételeknél és az esetleges felverődéseknél nem kell aggóni a matricázása miatt!
Az integrált hajtásra való átállás, a teljesítmény növelés miatt volt.
Igazi "menetbeli" változást, az spd->pedállal kombinálva sikerült vele elérni..
- Cserélhető lánctányérok.
- Elérhető és könnyen beszerezhető hozzá, bármelyik fogkiosztású lánctányér.
A tisztítása mindenképp komplikáltabb a régi hajtóműmnél, de ezt megoldom majd..
Integrált hajtóműm, eddig még nem volt, mással meg gondolom, nem volna értelme összehasonlítani, amit tudok, így utólag, hogy ma már nem a B'twin-es patentpedált venném hozzá meg, kár volt azt a 3000ft-ot megspórolni, ennyivel lett volna a, Shimano bevezető patentpedálja drágább, és gondolom pont annyival jobb is lett volna.. A cipőjével viszont
(az is B'twin-es) maximálisan elégedett voltam..
2017.09.10. update
Elfáradt a 44-es tányér, bő másfél év és 9ezer km után, de jó áron van mindháromhoz másik, eredeti shimano csak legyen türelmed kibogarászni, hogy hol nem kínálják két és félszeres haszonnal,mint amennyibe valóban kerül..
2019.06.05. update ->
A középső lánctányér is elfáradt, holnap lesz kicserélve, de már ma megvettem az ecobike pesterzsébeti boltjában, mivel útban Molnár-Sziget felé benéztem hozzájuk ismét.
Nem mondom, hogy rosszul bírta a 32-es gyári még, eddig még nem volt cserélve, sok van benne
pontosan nem tudom mennyi, de négy éve megvan ez a hajtómű, szóval tízezer felett ment az biztos..
A 44-es is majdnem két éve lett cserélve, de az még elvan, négy-öt láncot talán még kibír, az új 32-es>nyolcezer forint volt, ez szerintem rengeteg érte mégha alu akkor is tekintve, hogy a 44-esért adtam anno 4000-ret, amúgy azt is itt vettem.
Holnap otthon Tbálinton átrakják majd, amint hazaérek a géppel...
Országútra és terepre, illetve mivel ez 1 igazi xc->barát technológia, ezért használja ki akinek ilyen van, mert ezek híján egy gyári hajtóművet, ha különösebben nem volt vele baj, nincs sok értelme lecserélni..