- Olcsó
- Kormány szerintem kifejezetten kényelmes a Caprine Cherokee-n
- A nyereg 200 km után sem törte a fenekem
- A hajással nem voltak gondjaim
- A fék nekem tökéletesen működött ( viszont a fékpofákat 1 hónap után kénytelen voltam cserélni )
- Hátsó váltóval nem nagyon voltak problémáim hangos zörög, de pontsan váltott le és fel egyaránt.
- Első váltó kuka... nem lehet normálisan beállítani, vagy nagyon nehezen vált és azért szenvedsz, vagy fennáll az esélye, hogy túldobja a láncot...
- A váz acél... Ez számomra probléma mert így a bringa súlya is nagyobb, de egy kisebb esésnél a hátsó váltó felfogásánál a vázam elgörbült. Ugyan én magam helyre tudtam hozni, de elég könnyen meghajlott szóval nem túl erős és még nehéz is a Cherokee váz.
- A felni duplafalú és szegecselt, de nekem elég hamar enyhe nyolcas lett benne, ami leginkább a fék beállításánál okozott sok problémát.
- Gyári fékpofák, ahogy fent már említettem 200km-t sem bírt ki.
- Ha valamit az ember ki akar rajta cserélni kb a fél kerékpárt cserélni kell, mert elég régi megoldások vannak a Cherokee-n. ( Teleszkóp vásárlásnál kell stucni, kormánycsapágy stb...)
Igazság szerint nem nagyon értek a kerékpárokhoz, még csak most kezdtem kostolgatni ezt a sportot, de ez a bringa kiválóan alkalmas volt arra, hogy egy alap rutinom lett, és így ha új bringát veszek már tudom, hogy milyen elvárásaim vannak, illetve mire szeretném használni.
Ugyan ez a kerékpár városra illetve aszfaltra lett kitalálva esetleg enyhe terepre, én egy plusz teleszkóppal ugrattam is vele és 300-400 km-t nehéz terepen használtam, és semmi baja nem lett, szóval kifejezetten strapabíró a Cherokee, és az elönyöket/hátrányokat ilyen bánásmód mellett vettem észre.
Első kerékpárnak tökéletes, de ha valakinek konkrét elképzelései vannak és hoszabb 5-6 évre venne kerékpár annak nem igazán ajánlom.
Egyébként városban és túrázgatáshoz kifejezetten jó.
A képen látható kerékpár a barátnőmé, az enyém már kicsit át lett alakítva, de 1-2 héten belül azt is feltöltöm.