Alap felhasználásra tökéletes, a festése gyönyörű, elég jó áron hozzá lehetett jutni újan is, régen 45.000ft volt.
Nekem a teleszkóp szorult elsőként cserére, hamar elkezdett kotyogni.
Mindennapi használatra
Alap felhasználásra tökéletes, a festése gyönyörű, elég jó áron hozzá lehetett jutni újan is, régen 45.000ft volt.
Nekem a teleszkóp szorult elsőként cserére, hamar elkezdett kotyogni.
Mindennapi használatra
- Időtálló
- Erős váz
- Shimano váltó (21 sebesség)
Gyakorlatilag, ha az árát, és a kategóriáját/felszereltségét, és ezekből következően azt nézzük, hogy mi várható el tőle, nem tudok lényeges hátulütőt írni, maximum, néha jól jönne előre egy teleszkópos villa.
14 éve használom, most már csak mászkálós/boltbajárós bicónak. Csupán az első villát kellett két alkalommal cserélni (nem rendeltetésszerű használat), de ezen, és az első külső köpenyen kívül minden az eredeti rajta. Nagyon jól bírja a földutakat, lazább terepet is, a nyereg viszonylag kényelmes. Nekem az árát abszolút megszolgálta már.
Boltbajárós, munkás, egy tényleg funkcionális, "A-ból B-be" bicikli, melyet az ember nem sajnál lelakatolni a helyi áruház előtt. Könnyű terepre is ajánlom.
Elnyűhetelen, időálló, stabil , jó geometriájú váz . Több mint 10 év nyúzás után is jó állapotú festés /illetve vmilyen fóliabevonat van rajta/. Női hajlított vázat használok férfi létemre, nagyon szertem hogy a hónom alá tudom kapni ,és a nyerget a vállamra akasztva könnyen el tudom vinni olyan helyekre ahol még tolni sem lehet /lépcső, erdő stb nehéz terep/. Nem túl nehéz átlagos súlyú váz.
Előnye hogy tűri a hajlítást , oda húzom a villákat ahova akarom és így bármilyen kerékagyat bele tudok illeszteni, és belőni a geometriát / a fékek és a kerekek helyzetét/. Csúszópapucsos, és még a 622 es kerék is belefér. Nem vonzza a kerékpártolvajokat.
A gyári felszereltsége elég gyatra volt, nyilván az olcsósága miatt /ezért kapott csak 2est/. A vázon kívül gyakorlatilag mindent cserélni kellett rajta idővel. A legdurvább a gyenge nyeregcsö volt ami elhajlott a 75 kilóm alatt, és amikor ki akartam szedni beletört a vázba. Majdnem kidobtam az egészet, de megkönyörültem rajta ,és nem bántam meg.
Nagyon a szívemhez nőtt, szó szerint mindenes gép. Női v férfi, monti v városi, 26os monti v 622 es trekking, egysebességes ,ill frikciós váltóval 3 szor 6 os 7 es 8 as, lehet kontrás vagy szabadonfutó agyváltós ,akármi.
Slick gumikkal elképesztően gyors és stabil. Tízegynéhány éves korára azt mondhatom mindennapi használatra ez a gép vált be legjobban. persze sok sok átalakítás után. Egyszer a Margit hidnál a lámpánál utólért egy lány és megkérdezte hol lehet ilyen gépet venni és mennyiért- pedig az övé jóval drágább kategória volt.
30 km es távon aszfalton szoktam tesztelni a gépeimet, közel azonos időt megyek vele mint a specko ultegrás országútival /ebben azért a magyar utak is benne vannak de így is nagy szó/.
Aki tud és szeret kerékpárt szerelni remek kis géppé alakíthatja. Alapból csak boltba járás, hobbi kerékpározás szép szolídan.
Legolcsóbb új MTB-k egyike a Hauser Winner. Szerintem azért jobb, mint egy sima gagyi tecsós szar.
Kb. Gepidaval, Caprine-val sorolható egy szintre.
Szép a Hauser Winner festése.
Márkás, jó minőségű felnik vannak rajta.
Shimano váltók.
Gyári állapotban van kb. 1997 óta. még a belsők is eredetiek!
Meglepően tartós darab. Valószínűleg a kevés használat miatt.
Nehéz a Winner.
Nőknek nehéz tekerni.
Körülményes a karbantartás. Én legalábbis utálok golyóskosaras középcsapágyakat, sima, golyóskosaras agyakat és racsnikat szerelni, canti fékeket állítani. Ráadásul itt még a rugóerősséget sem lehet állítani.
Kormánycsapágy gyakran kilazul.
Anyunak vettük még 1997 körül 18000 Ft-ért. Akkoriban ott kezdődtek a MTB-k.
Nem sokat használja a Winner-t. Évente 100-150 km.
Ennek ellenére sok karc van rajta, mert volt, hogy berakták a csomagtartóba, rá meg a bőröndöket, stb...
Viszonlyag tartós a festése. Masszív darab. A nyerget már lecseréltük még új korában, mert kényelmetlen volt.
Anyu mindig panaszkodik, hogy nehezen lehet tekerni.
Ez a nehéz külső, kerék, szar csapágyazás, zsíros lánc, zsíros, koszos fogaskerék miatt van.
Nem is szeretem szerelni ezt a gépet. Egyenesen utálom.
Raktam rá 4-5 évvel ezelőtt egy ívesebb kormányt, meg 1994 körüli Shimano LX fékkarokat és fékeket, de pár hete visszacseréltem az eredetiekre.
Első kerékpárnak. Ha valaki egy ilyenen kezd kerékpározni, akkor megtanulja értékelni a jó alkatrészeket, ill. ha kibírja ezen 1-2 évet és még mindig tetszik neki a MTB-zés, akkor tuti, hogy később is tetszeni fog neki.
Ajánlatos minden porosabb túra után lemosni, a hajtásláncot tisztán tartani, különben berohad az egész.
Ha már volt MTB-tek, tudjátok milyen, de újat, újabbat akartok, akkor inkább nézzetek szét a hirdetésetk közt és vegyetek egy használt pár éves gépet, vagy inkább egy 90-es évek 2. feléből való V-fékes, modern használtat. Azzal többre mentek. Minőségi alkatrészek vannak rajta és akkor még tettek anyagot az alkatrészekbe, vázakba.
Első 26"-os kerékpárom volt ez a Hauser mtb, így nagyon a szívemhez nőtt az évek folyamán. Sajnos már több, mint 10 éve megvan, így nem igen maradt rajt semmi eredeti darab, köszönető ez annak, hogy eleinte, mikor még a kerékpár nagy volt számomra szinte napi szinten dobtam el magamtól és az alkatrészek nem igen tolerálták ezt a fajta bánásmódot. Telt múlt az idő, így egyre több minden cserélve lett, de a kategória szintjén maradva. Az eredeti alkatrészek nagy része sokáig azonban így is kitartott. A váz tartós acél, mellyen nincs gond. Bár sokszor elhajlott, főleg a hátsó villa, az ember kicsit ugrált rajt és máris jó lett. A shinamo váltók is rendben tették a dolgukat. A hajtás ennyi idő alatt elkopott, de azokkal sem volt kimondottan semmi féle gond. A felnikről sajnos ez nem mondható el. Szimpla egyfalu felnik voltak rajt, melyekbe könnyen ment nyolcas és tojás is, persze ez köszönhető annak, hogy hát menő volt lemenni a lépcsőkön stb, illetve mázsa fölötti testtömegemnek. A hátsó felni egy idő után cserélve lett egy Kenzel duplafalura, mely azóta is a biciklin van, bár akkora tojás van benn, hogy féket lehetetlenség beállítani hozzá. Összeségében én nagyon szerettem a Hauser Winner kerékpárom, együtt nőttem fel vele, bár most úgy néz ki, mint egy romhalmaz de még mindig jó munkábajárásra, és kevesebb gond van vele, illetve könnyebb vele tekerni, mint egy új tescos illetve hasonló kerékpárokkal. (A kép 2 évvel ezelőtti állapotot mutatja, kisebb generálon esett átt a Winner )
Nem tudok! :)
A 45-50 000 Ft-os kategóriában szerintem ez a bringa éri meg a legjobban. Ritkán fordul elő, hogy bármi is meghibásodik rajta, igen megbízható, az árához képest jól teljesít a Hauser Winner. A váz könyű alumíniumból készült, ez sokat dob a használhatóságán. A benne lévő teleszkóp viszonylag jól teljesít, ha karban van tartva. Városi kerekezésre, enyhébb terepre tökéletesen alkalmas.
A fékbetétek, fogaskerekek hamar kopnak, valamint a pedált is le kell cserélni egy idő után. A láncvillára nem árt egy védőréteget tenni, mert gyorsan leüti a lánc a festéket.
Sokat bír a Hauser Winner
Hál istennek megúsztam a nagy hibákat.
Sok éve (pontosan nem tudom de vagy 14-15 éve) kaptam a bicót. Azóta mentem vele sokat, állt is sokat, komolyabb hibája nem volt. Kb 1 éve kellett a hajtást megnézni (csapágycsere). Elég jól elbírja a nagy súlyomat is ez a Hauser mtb. Felnik jók, egyszer kellett a hátsót javítani. Nagy sebességről fékezéskor kicsit nekem gyenge a fék. Bírja a nagy sebességű kanyarodásokat lehet vele döngetni.
Az enyémet kicsit kényelmesebbé alakítottam túrához, kapott egy kényelmesebb ülést, magasabb kormányt, sárvédőt, csomagtartót, táskát.
Kisebb túra, boltba járás, csak úgy..
Nagyon jó bringa bár azt leszögezném, hogy arra amire kitalálták! Kb 4 hónapja vettem. A kerekek jók, fékek is szépen fognak, váz szép és viszonylag könnyű és strapabíró, nem kopik a festék sem. Kormány, fék-váltó karok jók. Pedál meglepően jó, nem kell lecserélni, nem egy műanyag gagyi. Váltó szépen vált, persze ez beállítás kérdése. Ami baromira tetszett, h nekem szivacs-szerű volt a markolat, és nagyon jó!!! Csupasz kézzel v kesztyűvel is tapadt mint állat, még ha megizzadt akkor is.
Első hátrány az a villa. Legpuhábbra beállítva is tiszta erőből ráugorva mozgott ki 6 cm-t a 8-ből. Ráadásul olyat rug vissza, h az rémes, fáj tőle a csuklóm, mint állat. Ezt midnképpen érdemes cserélni, ha hosszú útra használnád. Rövid útra hasznos tanács lehet, h ami úthibát tudsz, azt kerüld ki, és akkor elvagy vele.
Másik hátrány az ülés, szerintem nem túl kényelmes, de ez lehet h csak nekem nem!
Összességében egy egész jó kis bicó, megvagyok vele elégedve! Persze több pénzért lehet profibbat kapni, de alapvetően ár/érték arányban nagyon jó!!! Azt tudja amit az árától elvárunk!!!
Leginkább túrázni, kicsi 1 napos túrára, rövidebb utakra, bejárni dolgozni, suliba, boltba. Nagy igénybevételt nem bírják a rajta lévő cuccok! Tehát pl: DH-zni nem érdemes vele :P
Elég megbízható, jól bírja. Felnikkel, fékekkel, váltóval meg vagyok elégedve. A váz viszonylag könnyű, és strapabíró. Ülést, és külsőket kellet rajta cserélnem. A hajtás is elég jól bírja. 2 éve zúzom, és meg sem nyikkant eddig. :D
nincs, szerintem mindent tud amit egy montinak tudnia kell
Városra, terepre egyaránt, de azért ne akarjunk hősködni vele. Idősebbeknek csalingálni tuti :D
Elnyűhetetlen ( nem speciális keró ... értsd jól )
ezen nőttem fel, már nem növök, de még mindig ezen vagyok
30-40 km-es traktornyommal is tarkított földút túra, város, haátr bármi jöhet csak a gumi is legyen meg hozzá,
a kerót nagy sebességnél is oda döntöm magam alatt ahova akarom, nem szitál be, stabil
Férfi:
Női:
„Bizalom, munka, innováció és kiváló márkaérték.”
Hosszú évek kereskedelmi tapasztalatai és a saját elképzelések megvalósításának lehetősége indította útjára 1991-ben a Hauser kerékpárokat forgalmazó Avex Kft.-t. Az indulás óta változatlanul családi kézben lévő céget igazi family business-ként már a második generáció irányítja.
Az Avex Kft. aktívan tesz is a kerékpározás népszerűsítéséért illetve a kerékpáros kultúra fejlesztéséért. A cég kiugró 67%-os részvételi eredménnyel első helyezést ért el a 2009-es „Bringázz a munkába!” kampány középvállalati kategóriájában, emellett kerékpárbarát munkahelyként elősegíti és pártolja ezt a közlekedési formát munkatársai körében.
A cég közel tíz éve támogatja a Caprine Szilvásvárad Maratont, ami az ország legnagyobb kerékpáros rendezvényei közé tartozik, emellett folyamatosan szponzorál élsportolókat, kerékpáros expedíciókat (China Mission 2008 ) is.