A hajtókart le kell cseréni.A fékek elég jók.A váz elmegy .
A szivacs markolatot le kell cserélni.A legértékesebb része a kerék,
teleszkóp, a váz és a kormányrúd.Szerintem igen jól megy.
amúgy elég megbízható jó kis gép.
A hajtókart le kell cseréni.A fékek elég jók.A váz elmegy .
A szivacs markolatot le kell cserélni.A legértékesebb része a kerék,
teleszkóp, a váz és a kormányrúd.Szerintem igen jól megy.
amúgy elég megbízható jó kis gép.
A váz, a teló és a fékek eddig jónak tűnnek. Jól manőverezhető, fordulékony kis gép. Nekem a szürke-matt szürke kivitel jutott, elég jól néz ki, ritka színkombináció. Kezdésnek, ráadásul ennyi pénzért tökéletes...
Ha kicsit jobban megterheli az ember hamar előjönnek a hibák:
- az Altus hátsó váltó egy hulladék
- a középrész rotyog
- kavicsos terepen gyorsabb tempónál az egész eléggé zörög
- a pedál nem bírta sokáig, a műanyag rész elfáradt és törött
- a szivacs kormánymarkolat hamar elkezdett elkopni
- az ülés (Selle Royal Alpine - lehet csak egyéni probléma)
- hátsó tárcsahely hiánya
Kicsit lehúzósra sikerült, pedig nem rossz kis vas ez. Egy időben Epik 30-al felváltva használtam, a Forest nekem jobban bejött. Én már a problémás alkatrészelet lecseréltem, azóta teljes mértékben meg vagyok vele elégedve (a kép pedál és váltócsere előtti)!
hát én 11 éves koromba kaptam 1 honapután kiderult hogy tuningolni kel:D wcs cucok, tora 302 telo,lx váltok meg hajtókar,dt kerekekde csak lassan lassan. Nahh mindegy nagyon jo kis bico nem hagyot sz@rban sehol:D És tökéletes tuningolásra. Megveszed hozzá az alkatrészeket és 3-4 év mulva veszel hozzá vázat és kész. Lesz egy "tökéletes" bicod mert minden alkatrész át lehet rakni szoval lehet tuningolni:D Kezdésre tökéletes.
város meg néha terep tura de csak lazán:D
Nagyon jó bicaj ennyi pénzért! Szerintem egy átlag túrásnak abszolútde megfelel. Viszonylag könnyű, jól fordul és bár az Altus váltó nem valami neves cucc, de addig nincs vele baj, amíg nem erőlteted a tekerést váltás közben. Nekem még pontos... A villa állítható, csak nem sokat... puha állás nincs, közepes és kemény között mozog. De legalább akkor lép működésbe, ha már nagyon hazavágnád a felnid... Ja, és iszonyatosan visszarúg:)
Egy hónap használat után annyi véleményt tudok mondani a kerékpárról,
- hogy a váz merev elég könnyű jól menőverezhető
- váltók elég pontosan váltanak egy jó beállítást követően
- legértékesebb résznek magát a vázat látom + a váltókat a fékekat és a fék váltó karokat
-hajtómű merevsége elég jó százzalékban kb:.70-80%
Hátrányokat tekintve:
- a felni festettsége miadt a fékezés az első pár hétben igen idegesítő, mivel a fékfelületen le kell kopni a védőrétegnek a fémről és ennek következtében sípolás elkerülhetetlen
Amit legközelebb cserélni fogok az a markolat és a pedálok.
Véleményem szerint ebben az árban a legjobb választás mint külsejét mint kezelhetőségét tekintve.
Én az első héten egy pedálcserével kezdtem, mert a műanyag fém összetételű pedál a két anyag csavarral rögzített csatlakozásánál megadta magát.
A nyereg. Bár gondolom ez egyéni probléma... De már kezdem megszokni. A váltót már után kellett egyszer állítani.
Most kellett centírozni a hátsót...
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Caprine Forest 2010 hajtóműve kattog, mit lehet tenni vele? |
4 válasz
utolsó: 2011. máj.
|