Jó váz, jó kerekek, viszonylag könyűa bicaj, jó az első-hátsó váltó, a kormány és az ülés kényelmes, fékek nekem jó fognak ( 7000km után az első fékben még a fékpofa csak félig van lepova, pedig azt használom többet)
Ebben az árkategóriábban a legjobbak között van.
Dinamikosan lehet vele haladni.
A gyári kenda gumik sztem jók, az első még félig van lekopva, a hátsó 6500 km nél eldurrant.
Durva terepen nem szeret 50nel repeszteni.
Alkatrészek amivel gond lehet:
-műanyag pedál nem bírja sokáig, édemes fém pedált venni rá.
-a hajtásrendszer nekem 6000km körül elkezdett rakoncátlankodni: első hajtómű ha elkezd kotyokni érdemes minnél hamarabb lecserélni (max 100-150 km fog még bírni), a hátsó racsni is ekkortályt kopott el, tehát indunáskor és gyors meginduláskor ugrott, ezt is cserélni érdemes (ez még így elmegy 300km is, de aki igényes rá cseréli minnél hamarabb) tehát ha ezt a kettőt lecserélted érdemes már láncot is újat venned.
Még nem hagyott cserben!
A hozzáfűzött reményeket hozza.
Nekem RST teló van benne, amiben két évente cserélni kell az olajat, és wd 40 megfujkálni ha nem akar jól rugózni, ekkor megnyomkodod hopgy a kosz, por kijöjjön belőle, és utána olyan lesz mint volt.
LÁCSZÁR VILLA VÉDŐT VEGYÉL RÁ!
AMIG GARANCIÁLIS NE NYULJ HOZZÁ AZ ALKATRÉSZEKHEZ.
Akik sokat mennek aszfalton, de szeretnek lekanyarodni az ösvényekre, földes/dózerutakra és ott megfontolt sebességgel haladnak.
Túrázgatásra kiváló!
Én már amatőr versenyeken is voltam vele (3hely a legjobb eredményem)