több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2008,
6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A SUNTOUR XCT-V2-es teleszkóp erre a bringára pont elég, az ALTUS hátsó váltó nagyon jó. A Trinity duplafalú felnik remekek. Szép a váz, nem is túl nehéz, geometriája jól tervezett, és dögös.
Hátrány
Sajnos van... Simano TZ-07 fogaskoszorú 4 hónap után furcsa hangot kezdett kiadni. Garanciából cserélni kellett a lánccal együtt. A pedálat ki sem mertem próbálni, úgy jött el a boltból, hogy alapból egy komolyabb FÉM és nem műanyag pedált kapott... A hajtómű láncvédője teljesen jó dolog, de alapvetően értelmetlen, hiszen nem fogunk nadrágban tekerni, és egyébként pedig az első váltó beleér a védőburkolatba, zavaró hangja lesz. Hátsó fék bóvdenvezető műanyag csőben van egy kanyar, amit mindenképpen ki kell venni. Rövidebb bóvdenháztól sokkalta jobb lesz a fékhatás, könnyebb lesz a fékkart behúzni. Ezt mindenképp ajánlott megcsinálni, de mért nem a gyárban oldották meg... 3 hónap után szétkoptak a fékbetétek, ebből arra következtetek, hogy silány a minőség... Megérdemelt volna a gép egy ATLUS első váltót... Még egy apróság. Simano váltószettet szereltek fel egy névtelen lánccal. NO COMMENT
Tapasztalat
Alapvetően jó gépnek ismertem meg, amikor már össze lett rakva! 3 Caprine kerékpárhoz volt szerencsém/ EPIK 30, EPIK 50, FOREST/ és mind a háromnál komoly problémák adódtak. Nem tudom minek tudható ez be, de én magam kissé gyanakszom a magyar gyártó kissé felületes összeszerelésére...
Erre ajánlom
Első sorban városi használatra, kissebb túrákhoz azoknak ajánlom akik egy megbízható gépet szeretnének. Fontos, hogy nem szabad túlhajtani, ésszerűen kell vele tekerni, és rendszeresen kell karbantartani.
Ennyiért vettem
59000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?