Nos, szerintem ez a bicaj a kategória legjobbja. Alkatrészileg szerintem ennyiért nem igazán jobban járni. Előnyei a szépen festett vagány váz, a jól kivitelezett masszív kormány, az összetartozó fékváltókarok, a felnik, a kényelmes nyereg, a jó fékhatás. Az Altus hátsó váltó aszfalton elmegy, terepen elég rendesen zörög. Könnyed gyorsulás, dinamikus irányítás. 40-nel vígan lehet sík terepen repeszteni vele. És megfelelő terepviszonyok mellett határ a csillagos ég... (Nekem sikerült 78-at kihozni). A teleszkóp éppen elég komoly a kategóriához.
Persze, mint mindennek, ezen gépnek is vannak gyengéi. Szeretném megemlíteni a hajtókar kotyogását. Borzalmas hangja van. Hardcore emelkedőn egy chopper hangjára emlékeztet. Nekem 3000 km után a hajtókar környéke már laza használatnál is hangokat hallat. Berakhattak volna egy 60000-res biciklibe egy nem névtelen láncot. Alkalmanként az első váltó rosszalkodik. Terepen rettenetesen zörög a lánc. A nyeregcső egy idő után szintén kotyog. A felniken a festék lekopásakor igencsak nyikorognak a fékek.
Jó kis canga.