Nekem 2005-ös Caprine 9.0 van, már az aluvázas széria. A Greenway hasonló vázra épül (bár nálam a bowdenek felül vannak vezetve) és az akatrészek többségében is egyezik. Kivétel a teleszkóp, a kerekek és a revo-s váltó.
A váz jónak mondható, könnyű, nem brutálisan vastag. A geometria is elég jól el van találva, és kategóriájában elég erős.
A fékek, a gyári betétek cseréje után megfelelően végzik a dolgukat.
Csavarja-e a vázat? Sok múlik a fékbetétek összetételén és a beállításon!!!. Szerintem nem vészes, de a biztonság kedvéért a fékmerevítő nem rontott rajta.
A SIS-es váltó tökéletesen működik, pontos és csendes. Nekem Shimano fékváltó karral van szerelve gyárilag!
A váz egyetlen hátránya talán a középrész, amit nagyon lentre helyeztek - ha bedőlsz kanyarodásnál, meglepi!
A kormány eléggé gyengének bizonyult. AHEAD-re cseréltem, adapterrel.
A hajtómű nem a legjobb, de ennyi pénzért...nekem még egyben van.
A revo-s váltó nálam nem jön be, sok negatív tapasztalatom van vele, de rád bízom.
A teleszkópról nem tudok írni, mert nekem RST Capa T5 volt / van benne gyárilag. Télen kemény, nyáron elfelejti a feladatát:D
Kisebb tekerésre, könnyebb túrákra. Aszfalton, könnyű terepen megállja a helyét!
Mindenkinek, aki olcsón szeretne egy megbízható kerékpárhoz jutni. Kezdő sportembereknek is, akik nincsenek anyagilag eleresztve, vagy még nem döntötték el, h mit is szeretnének később.