Lássuk ezt a belépőszintű, hobby MTB. bicót. Vagyis annyit belőle, amit nekem mutatott rövid "együttlétünk" alatt a Caprine Greenway. Egyik kolllegám vásárolta tavasszal és elkuncsorogtam tőle egy kicsit "tesztelni". Első ránézésre is látszik a bicón, hogy HOBBY célokra lett kialakítva.Senki ne várjon tőle csodát mert azt nem fog kapni. Az agyak, a felni azonnal mutatja, hogy óvatosan merészkedjünk vele terepre mégha a hivalkodó bütykös gumi oda is csábítana.A hátsó agy kicsit "lötyögött", de szerintem csak be kellenne állítani. A váz csövezése nekem vékonyabbnak tűnik a megszokottnál. Szemre csak kicsit erősebbnek tűnik a trekkking vázaknál. Matrica mutatja, hogy alu, a súlyán nem érezni. A váz egyébként tetszetős, kényelmes kialakítású, nem csúnyák a hegesztési pontok. A festés, matricázás erőtől duzzadónak mutatja a bicót, de ez csak marketing. A festés, matricázás tartósnak tűnik. Hibát, repedt lakkréteget mindenesetre nem találtam rajta. Ennek a gépnek az igazi terepe a város a maga csúnya padkáival. Könnyen megbirkózik a városi léttel és kárt sem szenved tőle. A gyári gumit azonnal cserélném "slickesebbre". Iszonyatos vibrációt csinál amit hamar érezni fogsz a kezedben. Az ülés tetszetős, de nyekereg és nem is a legkényelmesebb. A bőr utánzatú borítás meleg és kopik, nyílás nincs rajta ami szellőztet. Ha falon lóg a bicó arra extra.Cserélném hamar.A kormány maga a retro. 20 éves montikon van ilyen.Nem dolgoztak rajta a designerek, cserébe kormányoz. Végül is ennyi a dolga. A teló hagyományos, menetes rendszerű kormánycsapágyakkal illeszkedik a homlokcsőbe. Nem divatos megoldás cserébe egyszerű és megbízható. Ezzel semmi baj nincs. A Suntour teló megteszi a városban és könnyű terepen a maga dolgát. Hegyről 50-el meg ne akarj ereszkedni vele. Nem biztos, hogy fog menni. Magam részéről nem tenném. A váltórendszer mind elöl, mind hátul pontosan tette a dolgát. A revoshift jól mutatja milyen fokozatban vagy és a váltás gyerekjáték.A bowden csere már nem lesz az. A V-fékek pont annyira adagolhatók mint a többi. Száraz úton meg fognak fogni, vizesen meg sokkal később. Az illeszkedésük egyébként szimetrikus volt, a pofák nem mutattak kopásnyomot és a felnire se "nyalódtak" fel. Könnyű, sík terepen mentem vele pár kilométert. Megtette a magáét. A geometria tényleg jó de nagyon hajtva már érezni egy kis "vázcsavarodást". Megfelelő fokozatot választva könnyen gyorsítható a Caprine Greenway itt is, de "taposva" a bicót a hajtáson érezni, hogy nem szereti.
A műanyag pedál az maga a vicc. Gyerekem bicajára se tenném fel.Azonnal cseréld ki.Még a boltba.
Milyen benyomásokat hagyott bennem a Caprine Greenway? Ültem már jobb montin, tény hogy drágábban adják. Belépő monti szintnek megfelel,de ahhoz meg drága. Ledobod nyerget,gumit pedált majdnem biztosan kapsz drágább árfekvést akcióban pár ezressel megtoldva. Szerintem újonnan nem venném meg. Használtan, nem szétütött festéssel, már jó vétel lehet.
Városba szaladgálni.-arra jó a túrakecske- Nagyon hobby terepre. - arra is jó a túrakcske-
Rövidebb túrákra. -arra is-